انتظار مردم از مسؤولان برخورد جدی با مفسدان است

انتظار مردم از مسؤولان برخورد جدی با مفسدان است11 مرداد - 98
 اگر قراراست این توصیه عملی شود  ابتدا باید با رهبر ام الفساد خامنه ای رمال مبارزه شود . سپس مبارزه با نهاد های زیر کنترل و دفتر وشرکایش شود چون مراکز اصلی فسادند.
امام‌جمعه بادرود گفت: تا کی باید مردم منتظر بمانند، حرف و سخن مردم ما در سراسر کشور این است که با اختلاس گران، محتکران، گران‌فروشان، مفسدین و همه‌کسانی که خیانت کردند برخوردی جدی بشود.

انتظار مردم از مسؤولان برخورد جدی با مفسدان است
به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: در آستانه ماه ذی‌الحجه قرار داریم، ماه ذی‌حجه ماهی بسیار پربرکت است و عبادت و کار نیک در هیچ ایامی به‌اندازه این ایام دهه اول ذی‌حجه فضیلت ندارد.
امام‌جمعه بادرود افزود: ماه ذی‌الحجه آخرین ماه سال قمری است لذا از اهمیت خاصی برخوردار است در بعضی از روایات آمده است که شب‌های ده‌گانه که خداوند در قرآن به آن سوگند یادکرده است در شب‌های دهه اول ماه ذی‌الحجه هر شب میان نماز مغرب و عشا ا دو رکعت نماز دهه ذی‌الحجه ثواب بسیار دارد و با انجامش انشالله در اعمال حاجیان شریک باشیم.
وی بیان کرد: فردا شنبه دوازدهم مردادماه اول ماه ذی‌حجه است که مصادف است با سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه زهرا که به همین مناسبت روز ازدواج هم نام‌گذاری شده است، ضمن عرض تبریک این روز عزیز و مبارک به همه مسلمانان و محبان اهل‌بیت و تبریک به خانواده‌هایی که مراسم عقد ازدواج دختران و پسران خودرو در شب و روز اول ماه ذی ال‌حجه قراردادند به یکی دو نکته اشاره می‌کنم.
قاسمی اذعان کرد: ما مردم ایران این‌روزها را بسیار خوب می‌دانیم چراکه این‌روزها از قداست خاصی برخوردار است لذا مراسم عقد و ازدواج فرزندان را در چنین روزهایی قرار دهیم که زندگی پر خیر و پربرکتی مثل حضرت علی و فاطمه داشته باشند.
امام‌جمعه بادرود ادامه داد: مطلب مهم درباره آسان گرفتن ازدواج است، اگر خواستگار آمد که مسلمان مؤمن و بااخلاق هست جواب رد ندهیم، بهانه نیاوریم و بلندپروازی نکنیم، اگر خدای‌ناکرده جواب رد بدهیم و جوانان مسلمان ما به گناه آلوده شود همه گناهکاریم.
وی گفت: مطلب سوم اینکه برادران و خواهران مواظب مجالس جشن عروسی خود باشیم بهانه به دست بدخواهان ندهیم، مرتکب خلاف و گناه نشویم اگر الگوی ما حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا هستند بدانید که هیچ‌گاه در زندگی این بزرگواران گناه و معصیت ساز و آواز و رقص نبود، انشا الله رحمان در مراسم عقد و عروسی ما نیز گناه انجام نشود.
قاسمی با اشاره به‌روز چهاردهم مرداد، روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی خاطرنشان کرد: این روزبه خاطر نادیده گرفتن ابعاد معنوی و دینی انسان‌ها و تنها پرداختن به جنبه‌های صرف مادی و طبیعی حیات بشری در اعلامیه جهانی حقوق بشر کشورهای اسلامی را بر آن داشت که در چارچوب سازمان کنفرانس اسلامی قوانین و مقررات راجع به حقوق بشر بر اساس شریعت اسلام تدوین و تصویب کنند.
خطیب جمعه بادرود ادامه داد: اعلامیه اسلامی حقوق بشر بر اساس شریعت اسلام حقوق بشر ناشی از کرامت و ارزش ذاتی انسان است و امت اسلامی که خداوند بهترین امت قرار داده و رسالت جهانی دارد اگرچه بشریت مراحل پیشرفت‌هایی در علوم مادی دست‌یافته است اما نیاز مبرم به ایمان و معنویت برای حمایت از حقوق و تمدن امروزه از حقوق بشر خبری نیست که نیست.
وی بیان کرد: آیا این قتل‌ها، کودک کشی‌ها و بمباران نمودن شهرها و مناطق مسکونی  نقض حقوق بشر نیست؟
 بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در دنیا استکبار جهانی آمریکا  و رژیم صهیونیستی هستند و تنها کشوری که عملاً حامی حقوق بشر است کشور ایران اسلامی است.
قاسمی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه اسلام به مسأله حقوق بشر توجه کرده در قانون اساسی نیز به‌صراحت در رعایت حقوق ملت تأکید شده است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی در منطقه خلیج‌فارس همواره عامل ثبات و امنیت در منطقه بوده و هست گرچه دشمنان تلاش داشته و دارند که نشان‌دهنده جمهوری اسلامی عامل بی‌ثباتی در منطقه است ولی ایران اسلامی در طول حیات خود هیچ تعرضی به کشوری نداشته و شروع‌کننده جنگ نبوده است.
خطیب جمعه بادرود ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگوار ایران تجاوز و تعدی و تحقیر دیگر ملت‌ها و کشورها را نمی‌پذیرد، همواره اگر دفاعی داشتند از حقوق خودشان دفاع کرده‌اند، شما ببینید تا چند هفته قبل در منطقه خلیج‌فارس شرایط کاملاً آرام بود و مشکلی وجود نداشت، انگلیسی‌های پررو کشتی ما را متوقف کردند و عامل ناامنی در منطقه شدند.
وی گفت: کشتی انگلیس وقتی‌که قانون را نقض کرد آن را متوقف کردیم، ما از حقوقمان دفاع کردیم، آیا دفاع کردن از آب‌های سرزمینی به معنای بی‌ثباتی در منطقه است؟
قاسمی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی با تمام قدرت جلوی تجاوز و ناامنی و هنجارشکنی را گرفته و اجازه نمی‌دهد که بخواهند امنیت و آرامش ما را تحت‌الشعاع قرار دهند.
امام‌جمعه بادرود خاطرنشان کرد: عمده‌ترین مشکل مردم ایران بحث معیشت و عدم اشتغال و مسأله بیکاری است لذا وظیفه دولتمردان بسیار سنگین است باید دولت برای حل این مشکلات تصمیم قاطع و جدی بگیرد و همه موانعی که بر سر راه این ملت است از میان بردارد.
وی گفت: تعلل کردن و بی‌تفاوت بودن هم ظلم و هم خیانت به مردم است، مردم ایران در طول این ۴۰ سال حقیقتاً سنگ تمام گذاشتند و در برابر انواع فشارها سختی‌ها مقاومت کردند، این مردم نظام و انقلاب اسلامی را که خون‌بهای هزاران هزار شهید است را دوست دارند و تا پای جان از آن حمایت کرده و حمایت می‌کنند.
قاسمی گفت: اما این حمایت معنایش این نیست که هیچ گله و شکایتی ندارند، مردم واقعاً از عملکرد بعضی مسؤولان ناراضی و ناراحت هستند گله‌دارند، افرادی که متولی تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها هستند نتوانستند جلوی اقدامات محتکران گران‌فروشان اختلاس گران را بگیرند معلوم می‌شود که به وظایف ذاتی خود عمل نکردند و حتی مرتکب خیانت شدند.
امام‌جمعه بادرود گفت: تا کی باید مردم منتظر بمانند، حرف و سخن مردم ما در سراسر کشور این است که با اختلاس گران، محتکران، گران‌فروشان، مفسدین و همه‌کسانی که خیانت کردند برخوردی جدی بشود، از جناب آقای رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه و همکاران ایشان در مبارزه با فساد اقتصادی واقعاً تشکر می‌کنیم و ان‌شاءالله سایر قوا هم همانند ایشان اهتمام به خدمت‌رسانی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم وزیر محترم امور خارجه توسط دولت آمریکا، شایسته است ضمن محکومیت این اقدام مغایر با حقوق بین‌الملل، چند نکته موردعنایت قرار گیرد که اولاً این اقدام عجولانه، حکایت از شکست دشمن در فشار حداکثری و ناکامی در تقابل با نظام مردمی ایران انقلابی است.
قاسمی گفت: دوما آمریکا با تحریم نماینده دیپلماسی ایران نشان داد فاقد قدرت منطق است و طرح موضوع مذاکره، صرفاً یک بازی مسخره سیاسی است و سوم اینکه راهبرد نه جنگ و نه مذاکره و گفتمان مقاومت و بازدارندگی، تنها مسیر دستیابی به قله پیروزی و موفقیت است که امیدواریم دستگاه دیپلماسی، باقوت و قدرت و مبتنی بر عزت و حکمت و مصلحت از منافع ملی صیانت خواهد کرد.