انتقاد از سکوت مجامع حقوق بشری در قبال تداوم بازداشت شیخ زکزاکی

انتقاد از سکوت مجامع حقوق بشری در قبال تداوم بازداشت شیخ زکزاکی 11 مرداد -98
محرومیت و بدبختی و فلاکت وفقر وبیکاری از در ودیوار کشور بالا می روتد که  همراه با بحران اقتصادی و رشد تورم و گرانی است و نفس مردم را گرفته و شرایط طاقت فرسای تحمیلی تحمل ناپذیرشده است .ولی مفت خوران ضد مردم ومنافع ملی کشور چون یک خال به فرمان کانون های قدرت وجنگ افروز و مدافع تروریست برون مرزی اند همچون آخوند سلیمی نماینده مجلس ارتجاع از مجامع حقوق بشری انتقاد کرده که چرا شیخ زکزاکی نیجیریه ای آلت دست سپاه قدس ودرخدمت اهداف تروریستی اش درنیجریه است دربازداشت است وآزاد نمی شود؟
نماینده محلات در مجلس با تاکید بر اینکه آزادی‌خواهی و دموکراسی غربی‌ها پوشالی است، گفت:‌ غربی‌ها به دنبال آزادی مدیریت شده هستند نه آزادی واقعی.

انتقاد از سکوت مجامع حقوق بشری در قبال تداوم بازداشت شیخ زکزاکی
علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مدعیان حقوق بشر به صورت گزینشی عمل می‌کنند و وقتی یک روحانی که رهبر مذهبی شیعیان است بی‌جهت بازداشت شده و مصدوم می‌شود و وضعیت جسمی و سلامتی‌اش به سمتی می‌رود که امیدی به بهبودی سلامتی‌اش نباشد باید این سازمان‌های مدعی حقوق بشر پاسخگوی عملکردشان باشند.
وی افزود: مجامع حقوق بشری که در حال حاضر خفقان گرفته و سکوت کرده‌اند باید درباره تضییع حقوق شیخ ابراهیم زکزاکی پاسخگو بوده و ما هم تکلیف خود را بدانیم این درد که یکی از رهبران جهان اسلام دچار مشکلات جسمی و روحی شدیدی شده است را باید به کجا ببریم و به چه کسی بگوییم؟ 
​نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ باید اذعان کرد کشورهای اسلامی تابع محض صهیونیست‌ها شده‌اند و توطئه رژیم اشغال قدس در باره وضعیت شیخ زکزاکی کاملا مشخص بوده و دست خبیث این رژیم در توطئه علیه این رهبر شیعیان نیجریه کاملا مشخص است.
سلیمی  گفت:‌کسانی که دم از آزادی می‌زنند در مورد آزادی عملکرد و دینداری و اعتقادات شیعیان نیجریه این رفتارهای خشن را انجام می‌دهند در حالی که شیعیان نیجریه برای انجام مراسم مذهبی گرد یکدیگر جمع می‌شوند اما با برخورد خشن حاکمان نیجریه و توطئه‌آفرینی ارتش و پلیس این کشور مواجه می‌شوند.
وی  با تاکید بر اینکه آزادیخواهی و دموکراسی غربی‌ها پوشالی است، گفت:‌ غربی‌ها به دنبال آزادی مدیریت شده هستند نه آزادی واقعی.
​نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با بازداشت یک رهبر مذهبی نمی‌توانند یک تفکر را نابود کنند زیرا منطق و تفکر شیعه و مسلمان منطقی برتر است که با شهادت هم نمی‌توان آن را از بین برد
سلیمی با اشاره به اینکه دشمنان با شهادت حضرت عمار، حضرت یاسر و حضرت سمیه نتوانستند مانع پیشرفت اسلام شوند، گفت: همین شهادت‌ها و شکنجه‌ها علیه مسلمانان منطقه جهان تشیع را نشان داده است. ضمن اینکه دشمنان جهان اسلام منطقی ضعیف داشته و مسلمانان با تاکید بر منطق‌شان کارهای خود را پیش برده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من‌» با عنوان «آزادیخواهی و دموکراسی غرب پوشالی است» خواستار پیگیری این موضوع شدند