یک‌عده در لباس مسؤول در حال چپاول بیت‌المال هستند

یک‌عده در لباس مسؤول در حال چپاول بیت‌المال هستند11 مرداد -98
نه یک عده که ازر هبر گرفته تا همه رؤسای 3 قوه وهمه نهادهای حکومتی و کارگزاران دیگر رژیم ولایت فقیه 40 سال است که درحال چپاول بیت المال می باشند وجنگ واختلاف باند ها وجناح های غالب ومغلوب هم محور همین چپاول و سبقت گرفتن از هم در دزدی وغارتگری است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان گیلان ضمن‌انتقاد از دزدی‌ها و اختلاس‌های میلیاردی صورت‌گرفته در سطح کشور افزود: یک‌عده در لباس مسئول در حال چپاول بیت‌المال مسلمین هستند که طبق استناد به آیاتی از قرآن کریم دستان دزد و اختلاس‌گر باید از انگشت قطع شود تا برای دیگران درس عبرت باشد.
یک‌عده در لباس مسؤول در حال چپاول بیت‌المال هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی‌الله عادلی شام‌گاه روز پنج‌شنبه در مراسم شهادت امام جواد(ع) در مسجد محمدرسول الله(ص) این شهرستان اظهار کرد: با تولد امام جواد(ع) مسیر امامت مشخص شد و نقشه‌های شوم خلفای ظالم آل‌عباس نقش بر آب شد.
وی با بیان اینکه معرفت و شناخت دوست‌داران اهل بیت(ع) نسبت به امام زمان(عج) خود باید بیشتر باشد تصریح کرد: امام برگزیده خدا است و خدا علوم الهی را در دل امام به امانت گذاشته است و با دانشگاه و حوزه علمیه رفتن صاحب علم نمی‌شود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان گیلان با اشاره به اینکه اهل بیت و ائمه‌اطهار(ع) از شایسته‌ترین انسان‌ها هستند و یک لکه سیاه در زندگی آن‌ها نیست، بیان کرد: شیعه باید شاکر خدا باشد که پیرو شخصیت‌های والامقامی است که از سوی خدا قادر هستند به تمام سؤالات فقهی و شیعی جواب بدهند.
عادلی با انتقاد از برخی دزدی‌ها و اختلاس‌های میلیاردی صورت‌گرفته در سطح کشور افزود: یک‌عده در لباس مسؤول در حال چپاول بیت‌المال مسلمین هستند که طبق استناد به آیاتی از قرآن کریم دستان دزد و اختلاس‌گر باید از انگشت قطع شود تا برای دیگران درس عبرت باشد.
به گزارش فارس، امام جواد(ع) در 10 رجب سال 195 در مدینه دیده به جهان گشود و پس از 25 سال زندگی در 30 ذی‌القعده سال 220 هجری قمری به شهادت رسید، آرامگاه این امام بزرگوار در کاظمین عراق واقع شده و مدت امامت ایشان 17 سال بود.