واژگونی اتوبوس مسافربری در تهران ۶ مصدوم داشت


واژگونی اتوبوس مسافربری در تهران ۶ مصدوم داشت
تهرنا- ایرنا- رییس مرکز اورژانس تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری برون شهری در بزرگراه شهید رجایی خبر داد و گفت:‌ ۵ مصدوم این تصادف روانه بیمارستان شدند و یک نفر نیز در محل درمان شد.
به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از مرکز اورژانس تهران، پیمان صابریان در این باره اظهار داشت: این تصادف ساعت ۸:۱۲ امروز  در بزرگراه شهید رجایی زیرپل آزادگان، ابتدای خیابان ۱۳ آبان به سامانه ۱۱۵ اعلام که بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: ۵ مصدوم این سانحه رانندگی توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند و یک نفر نیز در محل درمان شد.
تمهیدات اورژانس تهران برای بازی فوتبال استقلال تهران- فولاد خوزستان
رییس مرکز اورژانس تهران در ادامه از تمهیدات این مرکز برای مسابقه فوتبال تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری این مسابقه ۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴ دستگاه موتورلانس در قالب ۲۵ نیروی عملیاتی در نقاط داخلی و بیرونی ورزشگاه مستقر می شوند.
به گفته وی استقرار تکنسین های اورژانس از ظهر فردا (پنج شنبه) شروع و تا پایان مسابقه و تخلیه کامل ورزشگاه ادامه دارد.
از هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس تیم استقلال تهران پنجشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.