مشکلات اقتصادی و فساد نه تنها کنترل نشده بلکه در حال افزایش است

مشکلات اقتصادی و فساد نه تنها کنترل نشده بلکه در حال افزایش است 8شهریور-98
مشخص است رژیم ولایت فقیه  که آلوده به فساد مواجه با تحریم ها وبحران اقتصادی می باشد  موجب  تشدید افزایش هردو مورد شده است.
امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه شعور حسینی و شور حسینی نیاز عزاداری‌های امروز است، گفت: متاسفانه بحث مشکلات اقتصادی و فساد نه تنها در برخی مناطق کنترل نشده بلکه روزبه‌روز در حال افزایش است و کاری هم برای کاهش آن صورت نمی‌گیرد.
مشکلات اقتصادی و فساد نه تنها کنترل نشده بلکه در حال افزایش است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جواد آیت‌اللهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان یزد با بیان اینکه در مجالس عزاداری سیدالشهدا باید بیان احادیث، فضائل و مناقب اهل‌بیت و بصیرت دادن به مردم وجود داشته باشد گفت: روضه خوانی و مصائب از دیگر مواردی است که باید در عزاداری‌ها باشد و هر دو مورد باید رعایت شود.
امام جمعه موقت یزد با تاکید بر اینکه در عزاداری‌ها ابتدا شعور حسینی و سپس شور حسینی است تصریح کرد: هر دو مورد در عزاداری‌ها نیاز است، نه اینکه بگوییم یکی باشد و دیگری نباشد.
وی خاطرنشان کرد: مجالسی که گرفته می‌شود فقط انسان‌ها و شیعیان در آن شرکت ندارند بلکه ملائکه آسمان هم در آن حضور دارند که روایتی هم در این خصوص اشاره شده است.
آیت‌اللهی با بیان اینکه مجالس عزاداری‌ها باید در شان اهل‌بیت باشد اضافه کرد: ان‌شاءالله که بتوانیم عزادار واقعی حضرت اباعبدالله الحسین باشیم.
امام جمعه موقت یزد در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی که رهبر معظم انقلاب هم در این خصوص بارها و بارها آن را تکرار کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب بیش از 20 سال است که نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرده بودند و به مسئولان و مردم نیز این مسئله را بیان کردند.
وی با بیان اینکه ما در کشور از لحاظ فرهنگی با مشکل روبه‌رو هستیم تصریح کرد: جامعه‌ای که بیش از 220 هزار شهید تقدیم اسلام کرده است نباید بی‌بندوباری و گناه و فساد در آن باشد.
آیت‌اللهی خطاب به مسئولان در خصوص مسائل فرهنگی کشور، گفت: جوانان کشور شهید نشدند که عده‌ای به پُست و مقام برسند.
امام جمعه موقت یزد به مشکلات اقتصادی و فسادهایی که در کشور وجود دارد اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه بحث مشکلات اقتصادی و فساد نه تنها در برخی مناطق کنترل نشده بلکه روزبه‌روز در حال افزایش است و کاری هم برای کاهش آن صورت نمی‌گیرد.