نامه‌ها و صدای شما


مصوبه طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی هم می‌شود؟!
تصویب طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه مراکز اداری و آموزشی کشور ازسوی دولت و مجلس پس از گذشت 40 سال، طرح سازنده و مفیدی به‌نظر می‌رسد. اجرای این طرح در کاهش مصرف انرژی، سوخت و آلاینده‌ها بسیار تاثیرگذار و مثبت خواهد شد.
در این جا نکته‌ای قابل یادآوری و جای ابهام است که آیا این مصوبه شامل مراکز اداری و آموزشی بخش خصوصی و غیرانتفاعی هم می‌شود یا این که هر یک باید ساز خودش را بزند و بگویند شامل دولتی‌هاست؟
ضرورت دارد دولت محترم و مجلس در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.
کاظمی – تهران
 *یک خانم پژوهشگر از تهران: به نظر من حذف 4 صفر از پول ملی در شرایط فعلی اقتصادی درست نیست و این برنامه پس از اصلاح نظام اقتصادی کشور بهبود و ارتقای روابط با کشورهای منطقه و جهان، سالم‌سازی روابط پولی و بانکی و حذف مفسده‌های اقتصادی باید صورت گیرد، ضمن آن که ممکن است نرخ تورم بتدریج و به مرور زمان آن‌قدر کاهش یابد که دیگر نیازی به حذف صفرها نباشد.  *یک خانم پژوهشگر از تهران: به نظر من حذف 4 صفر از پول ملی در شرایط فعلی اقتصادی درست نیست و این برنامه پس از اصلاح نظام اقتصادی کشور بهبود و ارتقای روابط با کشورهای منطقه و جهان، سالم‌سازی روابط پولی و بانکی و حذف مفسده‌های اقتصادی باید صورت گیرد، ضمن آن که ممکن است نرخ تورم بتدریج و به مرور زمان آن‌قدر کاهش یابد که دیگر نیازی به حذف صفرها نباشد.  *یک خانم پژوهشگر از تهران: به نظر من حذف 4 صفر از پول ملی در شرایط فعلی اقتصادی درست نیست و این برنامه پس از اصلاح نظام اقتصادی کشور بهبود و ارتقای روابط با کشورهای منطقه و جهان، سالم‌سازی روابط پولی و بانکی و حذف مفسده‌های اقتصادی باید صورت گیرد، ضمن آن که ممکن است نرخ تورم بتدریج و به مرور زمان آن‌قدر کاهش یابد که دیگر نیازی به حذف صفرها نباشد.