سیستم‌های دفاعی کشور کارآمدی خود را ثابت کردند

سیستم‌های دفاعی کشور کارآمدی خود را ثابت کردند  11 مرداد - 98
 چرا این سیستم دفاعی درعراق مقابل تهاجم جنگنده اف – 35 اسراییل به پایگاه حشدالشعبی دفاع نکرد تامانع ازکشته شدن 40 پاسدار سپاه قدس شود؟
امام‌جمعه موقت زنجان بر کارآمدی سیستم‌های دفاعی کشور تاکید کرد و گفت: این کارآمدی با ساقط کردن پهباد امریکایی در ارتفاع ۵۶ هزار پایی و توقیف نفت‌کش انگلیسی به نمایش گذاشته شد.
سیستم‌های دفاعی کشور کارآمدی خود را ثابت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید رضا موسوی ظهر امروز خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، به تحولات روی داده در منطقه اشاره و اظهار کرد: این تحولات نشان می‌دهد که اگر کشوری برای ایران تنش ایجاد کند خود نیز با عواقب این تنش مواجه خواهد شد.
خطیب نماز جمعه زنجان با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه زمانی بر روی امریکا، انگلیس و فرانسه حساب باز کرده بودند، افزود: تحولات اخیر از جمله مقابله به مثل ایران در توقیف نفتکش خود، کشورهای منطقه را متوجه کرد که نمی‌توانند برای دفاع به این کشورها اتکا کنند.
وی با تاکید بر اینکه در چند وقت اخیر نیروی‌های دفاعی کشور  قابلیت‌های خود را در دفاع از کشور و ارزش‌های انقلاب با سرنگون‌کردن پهباد متجاوز آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی، به عنوان تجلی قدرت خود به منصه ظهور گذاشته‌اند، تصریح کرد: نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون از انقلاب و ایران دفاع کرده و با قدرت‌های سلطهگر مقابله می‌کنند.
موسوی بر کارآمدی سیستم‌های دفاعی کشور تاکید کرد و گفت:  این کارآمدی با ساقط کردن پهباد امریکایی در ارتفاع ۵۶ هزار پایی و توقیف نفت‌کش انگلیسی به نمایش گذاشته شد.


امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اعلام پشتیبانی نیروهای جبهه مقاومت از موضع ایران تاکید کرد: این تحولات نشان داد که آینده در دست انقلاب است.
وی به بروز نشانه‌هایی از عقب‌نشینی اروپایی‌ها و همچنین امارات و عربستان اشاره کرد و افزود: این کشورها به دنبال واسطه برای آشتی با ایران هستند.

موسوی به عیان شدن نشانه‌های رونق اقتصادی در کشور اشاره کرد و افزود: عملکرد قوه ‌قضائیه هم با صدور احکام عادلانه و مجازات خیانکاران بهبود یافته و توان دولت در فضای اقتصادی و کنترل نرخ ارز به رغم ایجاد نابسامانی‌ها ارتقا یافته است.

امام‌جمعه موقت‌ زنجان به تغییرات ایجاد شده در خطوط اتوبوسرانی در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این تغییرات موجبات نارضایتی را در بین مردم فراهم کرده، لذا مسؤولان مربوطه باید فکری برای حل مشکلات طرح بکنند.

وی بر لزوم کنترل تمایلات نفسانی در حد مشروع تاکید کرد و افزود: در کسب مال دنیا، مقام و منصب  و دیگر تمایلات باید مطابق قانون خدا اقدام شود انسان باید بداند که همواره تحت نظر خداوند متعال است.

امام جمعه موقت زنجان به سالروز شهادت امام جواد به عنوان جوان‌ترین امام شیعه اشاره و تصریح کرد: تاسیس شبکه ولایت یکی از خدمات این امام همام بود که برای تعمیم دستورات دین در ۱۳ شهر وکیل تعیین کرد که نتیجه آن تربیت شاگردان موفق بود.
وی سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری، و شکرکشی ارتش عراق به کویت و اشغال کامل این کشور در سال ۶۹، ۱۲مرداد سالروز ازدواج امیرالمومنین علی (ع) و فاطمه زهرا (س) را از جمله مناسبت‌های دیگر این ایام اعلام و تصریح کرد:
این خبر بروزرسانی می‌شود...