: تغییر ساعت حرکت، جایگزین افزایش اتوبوس
تعداد اتوبوسهای متروی میدان صنعت – شهرک تامین اجتماعی و شهرک بام تهران جوابگوی نیاز شهروندان و ساکنان منطقه و تعاونینشینان نیست و مسئولان خطوط در این منطقه بجای افزایش تعداد اتوبوس به تغییر زمان حرکت اتوبوسها یعنی با فاصله زمانی 20 دقیقه پرداختهاند!آیا دیواری کوتاهتر از مسافران و شهروندان نیست؟!مدیر اتوبوسرانی تهران و حومه اندکی به خود زحمت داده و به عنوان یک مسافر بدون اطلاعرسانی قبلی مسیر رفت و آمد و فاصله متروی میدان صنعت – و شهرکهای اطراف را با اتوبوس طی کنند تا از نزدیک به نحوه سرویسدهی در این منطقه آشنایی پیدا کرده و مشکلات مردم را رسیدگی کند و به گزارش پیمانکار خطوط یا کنترلچیها اکتفا نکند.ایرانی – تهران
تعداد اتوبوسهای متروی میدان صنعت – شهرک تامین اجتماعی و شهرک بام تهران جوابگوی نیاز شهروندان و ساکنان منطقه و تعاونینشینان نیست و مسئولان خطوط در این منطقه بجای افزایش تعداد اتوبوس به تغییر زمان حرکت اتوبوسها یعنی با فاصله زمانی 20 دقیقه پرداختهاند!آیا دیواری کوتاهتر از مسافران و شهروندان نیست؟!مدیر اتوبوسرانی تهران و حومه اندکی به خود زحمت داده و به عنوان یک مسافر بدون اطلاعرسانی قبلی مسیر رفت و آمد و فاصله متروی میدان صنعت – و شهرکهای اطراف را با اتوبوس طی کنند تا از نزدیک به نحوه سرویسدهی در این منطقه آشنایی پیدا کرده و مشکلات مردم را رسیدگی کند و به گزارش پیمانکار خطوط یا کنترلچیها اکتفا نکند.ایرانی – تهران
محمودزاده از تهران: با وجود مشکلات بیشماری که بسیاری از مشترکان برق در نحوه پرداخت هزینههای برق مصرفی یا عدم درج مشخصات کنتور برق در پیامکهای ارسالی ازسوی شرکت توزیع نیروی برق دارند، متاسفانه بخش خدمات مشترکین این شرکت هم پاسخگو نیست! از مسئولان شرکت برق تقاضای اعلام شماره تلفنی برای حل مشکلات و پاسخ به سوالات مشترکین را دارم.