تداوم توئیت‌پراکنی ترامپ پاسخ آن مردک را با موشک بدهید+تصاویر

تداوم توئیت‌پراکنی ترامپ/ مردم در «فارس من»: پاسخ آن مردک را با موشک بدهید16 دی-98
 حالا اینکه پاسدار کشته شده قاسم تروریست سلیمانی  زاییده شده را  پاسداران بزرگ کنید تانوبت بعدی برسد .چون وقتی واکنش کشتن یک غیرنظامی آمریکایی چنین پرهزینه برای پاسداران باشد .مشخص است هزینه ادامه موشک پرانی های بشتر پاسداران و مزدوران عراقی ولبنانی شان چقدر  می تواند سنگین وپرهزینه وچرخسارات وتلفات ترباشد؟
ترامپ تهدید کرده درصورت انتقام‌جویی ایران، 52 نقطه را مورد حمله قرار خواهد داد. اما این تهدیدها را تا چه اندازه باید جدی گرفت؟ این گزارش را بخوانید.
تداوم توئیت‌پراکنی ترامپ/ مردم در «فارس من»: پاسخ آن مردک را با موشک بدهید
به گزارش خبرگزاری فارس؛ «دو تریلیون دلار خرج تجهیزات جدید در ارتش آمریکا کردیم. ما بهترین هستیم در جهان. ایران اگر سربازان یا پایگاه‌های ما را هدف قرار دهد، تعدادی از برندهای جدید و زیبای جدیدمان را برایشان خواهیم فرستاد!» این‌ تازه‌ترین توئیت ترامپ است؛ رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه اضافه کرده ۵۲ نقطه در ایران را برای حمله در نظر گرفته است. به یاد ۵۲ گروگانی که در سفارت سابق زندانی بودند. ظریف وزیر امور خارجه اما معتقد است این اباطیل مصداق «جنایت جنگی» است. وی در این پیام توئیتری اضافه کرده: «خواه با لگد یا فریاد، پایان حضور شرورانه آمریکا در غرب آسیا آغاز شده است

مردم در «فارس من» چه می‌گویند؟ تا چه اندازه باید تهدید ترامپ را جدی گرفت؟ 

مطالبه مردم در «فارس من»؛ پاسخ یاوه‌سرایی‌های آن مردک را با «موشک» بدهید!
حماقت ترامپ تماشایی است؛ الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحُمقا! ابله تصور می‌کند با توئیت‌پراکنی می‌تواند مردم را نگران کند. از دیشب تا همین امروز ده‌ها سوژه‌ی متفاوت برای همین موضوع در «فارس من» به ثبت رسیده است. یکی از کاربران مثلاً برای ما نوشته: «ترامپ چند روز است با نوشتن توئیت‌هایی درصدد است مردم ایران را بترساند. امروز ایران باید به ترامپ و آمریکا بفهماند که مردم ایران از تجهیزات جدید و نیروهای آمریکا نمی‌ترسند. مردم ایران از خون نمیترسند. مردم ایران تشنه انتقام و تظلم خواهی اند. میخواهند تا منطقه از لوث وجود این حرامیان پاک شود
برخی دیگر از مطالبات دیگر ثبت‌شده در این‌باره را می‌توانید از این پیوند و این پیوند ملاحظه کنید. از این‌که بخاطر مشابهت سوژه‌های دیگر شما در این‌باره را منتشر نکردیم، پوزش می‌طلبیم.

ترس یا تهدید؛ لاف در غریبی ترامپ برای چیست؟
ترامپ حتماً از اعماق ارادت مردم به حاج قاسم خبر داشت. محبوب‌ترین شخصیت ملی؛ قهرمان مبارزه با داعش. در «فارس من» قبلاً ده‌ها سوژه مختلف برای تقدیر و تشکراز سردار ثبت شده بود. شُهرت سردار محبوس در مرزهای این جغرافیا نبود. همه‌ی این‌ها ولی مانع آمریکا نشد. چرا؟ برای آنکه احتمالاً خیال می‌کرد شهادت سردار تکمیل‌کننده پازل «فشار حداکثری»‌ است. فشاری که در محاسبات رژیم ایالات متحده برای تسلیم و تغییر رفتار ایران ادامه داشت. لگدمال کردن غرور ایرانی‌ها در محاسبات آمریکا احتمالاً «تیر خلاص» تلقی می‌شد. تیر خلاص به پیکر ملت محتضری که نفس‌هایش تحت سنگین‌ترین تحریم‌های قرن و انواع مشکلات اقتصادی به شماره افتاده بود.
نتیجه چه شد؟ تیر ترامپ به سنگ خورد! ترور سردار نه تنها مردم را در مبارزه با استکبار سرد نکرد، بلکه خشم و انزجار آنها را افزود. زخمی که نَکشد، تو را قوی‌تر می‌کند. اقدام آنها صفوف ملت را فشرده کرد. اختلافات و زخم‌های گذشته را التیام داد. حالا مردم منطقه از هندوستان تا شام، نه فقط ایران؛ همه ناراحتند. برای ستاندن خون سردار از یانکی‌ها بی‌تابند. همه سیاهی‌لشکر سردارند! مطالبه مردم جدی است. در همین «فارس من» از روز جمعه، ده‌ها سوژه و پیشنهاد متفاوت برای «انتقام سخت» به ثبت رسید. کمپین‌هایی که خیلی زود پرامضا شد و هزاران حامی پیدا کرد. (برای اطلاعات بیشر این گزارش را بخوانید.)
ترامپ می‌داند ماجرا جدی است. سران جمهوری اسلامی حتی (به فرض محال) اگر نخواهند هم نمی‌توانند در برابر مطالبه پُرشور افکار عمومی مقاومت کنند. ایرانی‌ها مستمراً پیگیر مقابله و انتقام سخت از قَتله‌ی سلیمانی هستند. خواب و خیال مقامات کاخ سفید خیلی زود نقش بر آب شد. این پیکر محتضر دوباره جان گرفتسردار اگرچه رفت؛ میلیون‌ها سیاهی‌لشکر سردار باقی است. هوا برای نیروهای آمریکا در منطقه حسابی پَس است!

حکایت درد است؛ یک درد ناتمام. وای از روزی که مرد برای غرور از دست‌رفته‌اش گریه می‌کند. این آدم‌ها آقای سلیمانی! سیاهی لشگر شما هستندسینه‌ها سرشار از خشم و نفرت است. ما برای ستاندن خون‌بهای شما لحظه‌‌ها را شماره می‌کنیم.

گزارش از محمد آزادی