خواسته مردم از شهرهای مختلف پیکرکشته ها را در شهر ما تشییع کنید

درخواست هزاران نفر از مردم در «فارس من»| پیکر شهید المهندس را در ایران تشییع کنید16 دی-98
لابد  متقاضیان  اعضای حشدالشعبی عراقی وابسته به سپاه قدس اند که وارد  خاک ایران شده تاچنین درخواستی کنند چون درعراق که همه ازکشته شدنش خوشحال اند.
شب گذشته با انتشار درخواست یکی از کاربران «فارس من» برای تشییع پیکر پاک شهید المهندس در تهران، هزاران نفر این کمپین را حمایت کردند.
خواسته مردم از شهرهای مختلف در «فارس من»: پیکر شهدا را در شهر ما تشییع کنید
به گزارش خبرگزاری فارس؛ از شب گذشته که یکی از کاربران «فارس من» در کمپین خود از درخواست تشییع پیکر پاک شهید المهندس و همرزمان عراقی ایشان در ایران نوشت، هزاران نفر در کمتر از 12 ساعت خواسته او را حمایت کردند. در متن کمپین آمده: «مردم ایران درخواست تشییع پیکر پاک شهدای عزیز و همرزمان عراقی شهید سردار سلیمانی را دارند. شهید ابومهدی المهندس و یارانش را به ایران بیاوردید تا با عزت و شکوه در تهران و شهرهای ایران تشییع و به خاک سپرده شود. راه شهدا پررهرو باد


خبرگزاری فارس هم چون همه مردم ایران تشنه حضور شهدای همرزم سردار دل‌هاست. پیگیر ماجرا هستیم.
خواسته مردم از شهرهای مختلف در «فارس من»: پیکر شهدا را در شهر ما تشییع کنید
مردم از مناطق مختلف کشور مشتاق بدرقه سردار سلیمانی هستند. کمپین‌های متعددی از نقاط مختلف کشور در این‌باره در «فارس من» به ثبت رسیده است.
به گزارش خبرگزاری فارس؛ سلیمانی بزرگ بود؛ شبیه اسطوره‌ها. در قلب همه جا داشت. همه ایرانی‌ها؛ تمام مردم منطقه. حالا همه دوست دارند پیکر پاک شهید را روی دست‌هایشان بدرقه کنند. دوست دارند سیاهی‌لشگر سردار باشند. ترکیبی از حسرت و حماسه؛ خشم و اندوه انقلابی. ساکنان این سرزمین حالا بیشتر از همیشه تشنه‌ی خون شیادان آمریکایی هستند. مراسم بدرقه سردار کنار هر کوی و برزنی در واقع، قدرت‌نمایی ملی برای مقابله با آمریکا است.

برای همین ده‌ها مطالبه برای ما به ثبت رسیده؛ در «فارس من». از مردم استان‌های مختلف. اصفهان، ایلام، بجنورد، قم، کرمانشاه و غیره غیره. آنقدر زیاد که توان ثبت و انتشار همه‌شان نبود. چند سوژه را برای نمونه تأیید کردیم. مثلاً جمعی از مردم سمنان برای ما نوشته بودند: «از خانواده محترم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می‌خواهیم پیکر شهید را در سمنان هم تشییع کنند. مردم ایران خواستار تشییع پیکر سردار دل‌ها در سمنان هستند. خانواده شهدا و مردم شریف سمنان چشم به راه تشییع سردار قاسم سلیمانی در سمنان هستند

کمپین مردم ایلام، اصفهان و بجنورد را هم در این پیوندها ملاحظه کنید. یکی دیگر از مخاطبان هم برای ما پیشنهاد کرده بود: «باتوجه به شخصیت فراملی سردار شهید سلیمانی، پیشنهاد میکنم پس از تشییع پیکر مطهر در تهران، از مسیر زمینی پس از عبور از شهرهای قم، کاشان، اصفهان، یزد،... وداع نهایی در کرمان انجام گیرد تا همه مردم با این شهید عزیز، وداع کنند

حالا پیکر سردار روی دوش مردم است. هم‌وطنان ما از هر کوچه یا محله‌ای با حسرت ایستاده‌اند به تماشا؛ برای بدرقه‌ی حماسه‌هایشان. برای بدرقه تمام دلگرمی و امیدشان. حاج قاسم جانِ این مردم بود.