آسمانی شدن پدر شهید کوه علی بیک

آسمانی شدن پدر شهید کوه علی بیک
پدر شهید حسن کوه علی بیک در اردکان آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.  9 آردیبهشت – 99
آسمانی شدن اصلاح جدید تبلیغاتی من درآوردی خبر گزاری های پاسداران جنایتکار است و یعنی با آهک وبدون حضور اعضای خانوادهه از سوی طلبه های مرده شور وگور کن شده که در خدمت اهداف تبلیغاتی پاسداران جنایتکارند دفن می شود. صد البته  به دلیل مرگ اشاره نمی شودن تا فاش نگردد مرگ  بر اثر بیماری کرونابوده است. مهمتردر ادامه تعریف وتمجید از سیاست  جنگ خانمانسوز 8 ساله ایران وعراق  می شود چون این جنگ ایران ویران کن و خیلی اعضای خانواده های ملت را داغدار کرده  برای خمینی شیاد و پاسداران جنایتکار موهبت الهی بود . برای همین جنگ افروزان  همچنان دارند ازاین  موهبت ا لهی بهره برداری نجومی می کنند و تصمیم دارند بطور کا مل با حکومت نظامی قدرت را انحصاری کنند..
آسمانی شدن پدر شهید کوه علی بیک
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، روح بلند مرحوم حاج مهدی کوه علی بیک پدر شهید بزرگوار حسن کوه علی بیک آسمانی شد و به فرزند شهید خود پیوست.
گفتنی است که شهید حسن کوه علی بیک فرزند مهدی در تاریخ 28 دی‌ماه 1365 در عملیات کربلای 5 و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش بر دوش مردم قدرشناس تشییع و با بدرقه باشکوه در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد.