خسارت بارندگی شدید و سقوط و شکستگی درختان در بندرعباس+تصاویر

 خسارت بارندگی شدید و سقوط و شکستگی درختان در بندرعباس+تصاویر۱۴-دی-۱۴۰۰

به دلیل عدم مدیریت نهادینه شده ومسئولیت پذیری منجرشده تاخشک سالی وبارندگی موازی هم موجب خسارات سنگین حتی همراه با تلفات انسانی شود.

خسارت بارندگی شدید و سقوط و شکستگی درختان در بندرعباس+تصاویر

گروه استان‌ها- بارندگی‌های شدید و طوفان شب گذشته و امروز بندرعباس موجب شده تعداد زیادی از درختان در شهر بندرعباس سقوط کرده یا بشکنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، طوفان و بارندگی شدید شب گذشته بندرعباس از حدود ساعت 3 بامداد آغاز شد و خسارات بسیاری را به بار آورد. 

خسارت به مبلمان شهری بندرعباس، آلاچیق‌ها در کنار ساحل و همچنین ورود زباله‌های دریایی به پارک‌های ساحلی بر اثر طغیان و ورود آب دریا به خیابان‌ها خساراتی را به بار آورد. 

همچنین بر اثر بارندگی‌ها شاهد آبگرفتگی شدید معابر در بندرعباس بودیم و حفاری‌های اداره گاز و قطعی برق مناطقی در بندرعباس نیز نارضایتی‌هایی را به بار آورد.

بیشتر بخوانید

یکی دیگر از مشکلاتی که در شهر بندرعباس دیده شد شکستگی و سقوط درختان سطح شهر بود و نیروهای شهرداری به سرعت نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کردند، در این حوزه هم طبق اعلام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس 222 مورد شکستگی و 45 مورد سقوط درخت در طوفان شب گذشته به ثبت رسیده است.