تجمع تعدادی از معلمان در شیراز

 تجمع تعدادی از معلمان در شیراز۱۲-بهمن-۱۴۰۰

چرا پاسخ خواست مطالبات معلمان داده نمی شود درحالی که معلمان با  شروع اعتصابات سراسری در۱۵ مهر۵۷  نقشی مهم در وقوع انقلاب داشتند؟

شرکت کنندگان در این تجمع، با سردادن شعارهایی نسبت به اجرای دقیق و اصولی طرح رتبه‌بندی برای همه شاغلان در آموزش و پرورش، توجه به توسعه آموزش رایگان و ارتقاء کیفی آموزش‌ها، مطالبات خود را مطرح کردند.                                                   تجمع تعدادی از معلمان در شیراز

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شماری از فرهنگیان با تجمع در مقابل ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، به طرح مطالبات خود پرداختند.

پیش از ظهر دوشنبه ۱۱ بهمن، شماری از فرهنگیان، استان فارس با حضور مقابل ساختمان اداره کل آموزش و پرورش این استان، به طرح مطالبات خود پرداخته و خواستار پاسخگویی به این تقاضاها و تحقق مطالباتشان شدند.

شرکت کنندگان در این تجمع، با سردادن شعارهایی نسبت به اجرای دقیق و اصولی طرح رتبه‌بندی برای همه شاغلان در آموزش و پرورش، توجه به توسعه آموزش رایگان و ارتقاء کیفی آموزش‌ها، مطالبات خود را مطرح کردند.

فرهنگیان حاضر در این تجمع همچنین خواستار تسریع در عملی شدن وعده‌های مسئولان در خصوص افزایش سطح درآمد شاغلان در آموزش و پرورش شده و تاکید کردند که توجه به این مطالبات، منجر به ارتقاء کیفی آموزش‌ها خواهد شد.