سامانه بارشی امشب به تهران می‌رسد

 سامانه بارشی امشب به تهران می‌رسد/ کاهش ۸ درجه‌ای هوای تهران۱۱-بهمن-۱۴۰۰

مدیر کل هواشناسی استان تهران از نفوذ سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: دمای هوای تهران ۸ درجه کاهش یافته و با یخبندان شبانه همراه خواهد بود.سامانه بارشی امشب به تهران می‌رسد/ کاهش ۸ درجه‌ای هوای تهران

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: براساس بررسی داده های هواشناسی وضعیت جوی استان تهران، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و از عصر به بعد در نواحی پر تردد به ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

 وی گفت: از اواخر امشب با نفوذ سامانه بارشی به استان آسمان ابری و فردا سه‌شنبه در بعضی ساعات در نیمه جنوبی بارش باران، درنیمه شمالی بارش برف و باران و در ارتفاعات مه آلود گاهی همراه با بارش برف و کولاک برف مورد انتظار است.

جلالی افزود: همچنین از سه‌شنبه تا چهارشنبه کاهش محسوس ۴ تا ۸ درجه‌ای دما و یخبندان شبانه سطح زمین و روز جمعه افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از سه‌شنبه شب تا صبح چهارشنبه کاهش ابر و درپاره‌ای نقاط مه دقیق مورد انتظار است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه از بعد از ظهر چهارشنبه تا صبح جمعه آسمان قسمتی ابری و در نواحی پرتردد همراه با غبار محلی پیش بینی می شود، تصریح کرد: روز جمعه به تدریج افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش باران و برف در سطح استان مورد انتظار است.