مدارس تربت حیدریه تعطیل شده است

 مدارس تربت حیدریه تعطیل شده است۱۱-بهمن-۱۴۰۰

معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا و با استناد به آخرین دستورالعمل ابلاغی بهداشتی، مدارس تربت حیدریه تقریبا تعطیل شده است.مدارس تربت حیدریه تعطیل شده است

حجت صالحی معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش تربت حیدریه به خبرنگار فارس گفت: فارغ از هر گونه شعار، سلامت دانش آموزان و معلمان بسیار حائز اهمیت است و همه دانش آموزان را مانند فرزندان خود می دانیم و سلامت این قشر خط قرمز ما است.

وی افزود: تعطیلی مدارس در این موضوع در اختیار استاندار است و حتی مدیرکل و فرمانداران هم در این زمینه ورود پیدا نمی کنند. دوشنبه هفته گذشته با توجه به بررسی شرایط، پیشنهاد تعطیلی مدارس در شهرستان را طرح کردیم. در نهایت روز پنجشنبه که وضعیت شهرستان نارنجی شد، این موضوع در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح شد. اما بر اساس استعلام از اداره کل آموزش و پرورش، اعلام شد که بنای کشور بر تعطیلی نیست و آخرین دستورالعمل ابلاغی بهداشتی ملاک عمل است. به این صورت که اگر در مدرسه ای ۲ نفر از دانش آموزان حاضر در ۲ کلاس مختلف مبتلا شدند، آن مدرسه تعطیل می شود. این موضوع هم مبنای کار قرار گرفت.

صالحی خاطرنشان کرد: در حال حاضر و مستند به همان دستورالعمل، مدارس شهرستان عملا تعطیل شده است. اما اعلام تعطیلی رسمی مدارس در عهده ستاد ملی کرونا و استانداری است.