پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش ۱۱- بهمن -۱۴۰۰

* هرچه مردم و مسئولین به افق فکری امام‌خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب نزدیک‌تر بشوند و برای عملیاتی شدن دیدگاه‌های معظم‌له در عرصه‌های مختلف بستر‌سازی بشود زودتر به اهداف عالیه انقلاب می‌رسیم و الا فاصله می‌افتد و جامعه متضرر می‌شود چنان‌که در برجام کشور ضرر کرد.
8896---905
*
به نظر می‌رسد علت تقلای آمریکا برای مذاکره مستقیم با کشورمان، ناراحتی از مذاکره رئيس‌جمهور کشورمان با پوتین است و به خاطر همین هم بود که غربگدایان جیغشان به هوا رفته و نگران شعار نه شرقی و نه غربی شده بودند!
زارعی
*
وزیر محترم امور خارجه دولت مردمی! مذاکره مستقیم با آمریکا تنها یک سراب است ابتدا لازم است غرب به تعهدات کامل خود عمل کند سپس در صورت لزوم مذاکره صورت گیرد. به نصایح دلسوزان و خیرخواهان به ویژه کیهان توجه کنید. چه ثمری دارد اگر مذاکره کنید و آنها به وعده خود عمل نکنند؟ چون این رویه جریان سلطه در طول انقلاب بوده است.
نیک‌نام
*
جمهوری اسلامی مرکز بیداری اسلامی در جهان است. لذا با هوشیاری و بصیرت اجازه تسلط و فریبکاری بیگانگان را نخواهد داد. لازم است تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی مراقب دام‌های فریب آمریکا باشند.
نوح‌علی عسگرآبادی
*
غرب‌باوران بر این عقیده‌اند که در عرصه سیاست عدالت و حق جایی ندارد! و جالب این است که از این گفته هم هیچ ابایی ندارند! به همین خاطر است که خیلی راحت سال‌ها تن به مذاکره می‌دهند و از تحقیر و دستاوردهای هیچ برای کشور هم نگرانی ندارند!
شیخ‌پور
*
قوای سه‌گانه شبانه‌روز در پی حل مشکلات کشورند و به حمایت و پشتیبانی مردم نیاز دارند و وظیفه ماست که همانند دفاع مقدس با اتحاد و یکپارچگی به حمایت از آنها اهتمام بورزیم تا ان‌شاءا... در حل مشکلات کشور موفق شوند تا پادو‌های غرب نتوانند خللی در اراده دولت و ملت ایجاد کنند.
شکیبا
*
با وجودی که بیش از دو سال است گروهک تکفیری داعش فروپاشیده متاسفانه به خاطر بی‌توجهی دولت عراق و گرایش آن به سمت غرب هر از چندگاه شاهد اقدامات تروریستی این گروهک در عراق هستیم. اما نیروهای مردمی بدون توجه به دولت متمایل به غرب به دنبال آن هستند که تا ریشه‌کنی باقیمانده این جنایتکاران لحظه‌ای از پای ننشینند.
شعبانی
*‌
خدا را سپاس می‌گویم که یک دولت مردمی را پس از 8 سال دولت غربگرا و دور از مردم نصیبمان کرده این دولت امید را در دل ملت به ویژه جوانان زنده کرد و ان‌شاءا... با مدیریت جهادی به مرمت خرابی‌های 8 ساله، نسیم خوش زندگی وزیدن خواهد گرفت.
هادی
*‌
ایام سالگرد حماسه مردم متدین و غیور آمل در سال 60 در برابر منافقین و کمونیست‌ها برای جدایی بخشی از شمال کشور را گرامی می‌داریم و به روح مطهر شهدا درود می‌فرستیم. جوانان برومند این مرز و بوم از این حماسه‌ها و برنامه‌های استکبار برای تجزیه ایران (شمال، کردستان، خوزستان و...) و مقاومت جوانان و شهدا اطلاع‌ کافی ندارند و باید این حماسه‌ها در کتب درسی گنجانده شود.
مقاره
*‌
رسیدگی به تخلف ارزی شرکت لبنیات که 60 میلیون دلار بوده نباید این‌قدر طولانی می‌شد. چرا اسم متخلف برده نمی‌شود؟ این مافیاهایی که به وجود آمده‌اند باید از بین بروند. مردم برخوردهای انقلابی با مفسدان را می‌خواهند.
0220----0935
*
در اخبار اعلام شد ونزوئلا به رغم‌ تحریم‌های آمریکا و به کمک فنی ایران تولید نفت خود را دو برابر کرده است. معنی آن این است که ایران نه تنها در جهت خنثی‌سازی تحریم‌های خودش گام برمی‌دارد بلکه در حال معرفی خود به عنوان یک شرکت راهبردی، مطمئن و نترس به دیگر کشورهای مستقل است.
مهدوی
*
دکتر حسینی نماینده مجلس می‌گوید مرغ تولیدشده با نهاده دلار 4200 تومانی باید کیلویی 7 هزار تومان می‌بود و با نهاده دلار 30 هزار تومانی، کیلویی 48 هزار تومان! تا زمانی که نهاده به صورت مستقیم در اختیار مرغداران قرار نگیرد نمی‌توان جلوی گرانی را گرفت. باید جلوی فساد دلالان را گرفت! مجلس با مراوده با دولت و کارشناسان راه جلوگیری از فساد و کاهش فشار به مردم را طراحی و دولت آن را اجرایی کند.
قریشی
*
از سوم بهمن‌ماه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران راه‌اندازی شده و تا 10 بهمن ادامه دارد. در این نمایشگاه افزون بر 200 هزارعنوان کتاب از 2 هزار ناشر داخلی و خارجی در دسترس همه ایرانیان در تمام شهرها و روستاهای کشور قرار داده شده است. استقبال از این رویداد ملی می‌تواند موجب رشد صنعت نشر و پیشرفت فرهنگ بشود.
اسحاقی
*
روستای خاوه در قم نیز شبیه لواسان تهران شده و عده‌ای متمول به کوه‌خواری برای برج‌سازی و ویلا‌سازی روی آورده‌اند که در آینده برای تامین گاز و آب و برق با مشکل جدی روبه‌رو خواهد شد در حالی که سمت دیگر روستا زمین مسطح برای ساخت و ساز مهیاست... ارزش هر متر زمین سمت کوه را به 17-18 میلیون رسانده‌اند؟! مسئولین امر با این کوه‌خواری‌ها مقابله کنند.
یک شهروند از قم
*
همسان‌سازی حقوق کارمندان اصل و عین عدالت است امیدواریم در دولت آقای رئیسی که شعارش پیاده‌کردن عدالت اجتماعی است شاهد رفع تبعیض بین حقوق بازنشسته‌ها با شاغلین باشیم.
1758---0935
*
تعویض ال‌سی‌دی تلفن همراه فرزندم دومیلیون تومان هزینه روی دستمان گذاشت. متخصصان کشورمان که این همه در صنعت موشکی، نانو، دارو، صنایع نظامی و... پیشرفت کرده‌اند در ساخت ال‌سی‌دی تلفن و... نباید مشکل داشته باشند.
محمدی
*
بیش از 4 دهه از سنگ‌فرش‌های واوان می‌گذرد هیچ نقص ندارند چندی پیش شهرداری واوان اقدام به تعویض آنها نمود و موزائیک کم‌دوام را جایگزین کرد که با یک بارندگی باید ترمیم شوند. به این نحو فقط هزینه‌هایی حیف و میل می‌شود باید با متخلفین و یا افراد ناکارآمد برخورد شود که این همه بی‌جهت هزینه تراشی نکنند.
یک شهروند از واوان