گزیده خبرهای 12 خرداد 91 . قسمت -2
در نامه ای خطاب به زیباری صورت گرفت.تقدیر جلیلی از حسن تدبیر دولت عراق در برگزاری اجلاس بغداد.خبرگزاری فارس: دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در نامه ای خطاب به وزیر خارجه عراق از دولت این کشور برای برگزاری اجلاس بغداد تشکر کرده و آن را موجب تقویت جایگاه عراق برای ایفای نقش در مناسبات بین المللی و منطقه ای دانست.
 
به نظر می رسد که این پاسدا ترکشی وموجی هسته ای شده سعید جلیلی  فقط مأموریت داشته است تا که برایه مذاکره ی هسته ای شکست خورده  به  بغداد برود تا موقع رفت وبرگشت از دست اندر کاران عراقی تشکرو قدر دانی کند که میزبان این مذ اکره شکست خورده بودند . زیرا که  عریضه نویسی برای وزیر امور خارجه ی عراق در اصل مه دلجویی کردن  از نوری مالکی دست نشانده نخست وزیر عراق می باشد که عراق را حیاط خلوت حاکمان تهران کرده است . در صورتی که  از طریق پارلمان عراق تلاش می شود تا بر کنار شود . بنابراین اینگونه قدر دانی کردن از مهره ی آلت دست تهران برای ایجاد اخلال وممانعت در برکناری وی می باشد.
به گزارش فارس، "سعید جلیلی"، دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس هیئت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با کشوهای عضو 1+5 در نامه ای به "هشیار زیباری" وزیر امور خاجه عراق از حسن اقدام و تدبیر دولت این کشور در برگزاری اجلاس بغداد تشکر کرد.جلیلی در این نامه، برگزاری موفق این گفتگوها در عراق را موجب تقویت جایگاه عراق برای ایفای نقش در مناسبات بین المللی و منطقه ای دانست و برای ملت و دولت عراق آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.
تشديد طرح امنيت اجتماعي در روزهای تعطیل سالگرد مرگ خمینی
برگزاری سال مرگ  مرده ی این شیاد هم همچون زنده بودنش موجب اذیت وآزار وتهدید و سرکوب مردم از سوی ارگان های سرکوب گر رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی است.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گيلان از تشديد طرح امنيت اخلاقي در دريا و تفرجگاه‌هاي اين استان در ايام تعطيلات 14 و 15 خرداد خبر داد.سرهنگ مجيد مرآت در گفت و گو با ايسنا، با اشاره به تعطيلات پيش رو (بمناسبت سالروز مرگ خمینی)  گفت: با توجه به افزايش حجم سفر و مسافر به استان‌هاي شمالي كشور و گيلان و به منظور ايجاد امنيت و محيطي مناسب، پليس با مزاحمان نواميس، خودروهاي عامل آلودگي صوتي، افراد بدحجاب و ... برخورد مي‌كند.معاون اجتماعي فرمانده انتظامي گيلان با بيان اينكه طرح سالمسازي دريا در استان‌هاي شمالي كشور از ابتداي تيرماه آغاز خواهد شد، اظهار كرد: طرح امنيت اجتماعي، رحيست  كه همواره در سطح استان در حال اجراست و مربوط به فصل خاصي نيست اما در ايامي كه تعداد مسافران به اين منطقه افزايش مي‌يابد. طبيعي است كه تعداد نيروها و گشت‌هاي انتظامي نيز در دريا و تفرجگاه‌ها افزايش پيدا مي‌كند.مرآت همچنين از مرگ يك جوان تهراني بر اثر غرق شدن در دريا خبر داد و گفت: اين مرد 24 ساله كه از تهران به گيلان آمده بود، هفته گذشته به دليل رعايت نكردن توصيه‌هاي ايمني و علائم هشدار اقدام به شنا كردن در سواحل بندر انزلي كرده بود كه به علت عدم تسلط كافي به فن شنا غرق شد
.لغو برخی پروازهای فرودگاه‌های تهران در ۱۴ خرداد
این گزارش خبری هم مکمل خبر قبلی می باشد .زیرا که مرتبط به آثار خیرات و برکات  جنگ نعمت الهی وسر کشی جام زهر ناشی از شکست ومرگ و برپایی سال مرگ خمینی شیاد می باشد.
ایسنا  : مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با اشاره به اينكه به دليل برنامه‌هاي در نظر گرفته شده از ساعت 9:30 صبح تا 13:30 بعدازظهر در سالروز مرگ خمینی پروازي از فرودگاه‌هاي تهران انجام نمي‌شود، گفت: در طي اين مدت، پروازي از مشهد به سمت فرودگاه مهرآباد تهران نیز انجام نخواهد شد.‌حسن جعفري اظهار كرد: همچنین اگر پروازي در بين ساعات 9:30 تا 13:30 از فرودگاه مشهد منجر به كنسلي و تاخير شود در روز 14 خرداد انجام نخواهد شد.وي افزود: چنانچه برنامه‌هاي فرودگاه مهرآباد ساعت 13:30 تمام شود، مي‌توانيم از ساعت 12 به سمت تهران پرواز داشته باشيم.
.احمدی‌نژاد تاخیر داشت؛ لاریجانی اصلاحیه قانون هدفمندی یارانه‌ها را ابلاغ کرد
پاسدار علی لاریجانی برای این رئیس تشریفاتی بازار مکاره شده است تا که مجری برنامه ریزان پشت صحنه علیه ی دولت ورئیس جمهور به ویژه اجرای مرحله ی دوم طرح هدفمند یارانهه ای نقدی دولتی باشد. رئیس مجلس شورای اسلامی در پی تاخیر احمدی‌نژاد، قانون اصلاح ماده یک قانون هدفمندی یارانه‌ها را برای اجرا ابلاغ کرد.به گزارش مهر، با توجه به انقضای مهلت مقرر در ماده (1) قانون مدنی و در اجرای مفاد تبصره ماده (1) قانون مدنی و در اجرای مفاد تبصره ماده (1) قانون مذکور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی قانون اصلاح ماده یک قانون هدفمند کردن یارانه را برای اجرا ابلاغ کرد.