گزیده خبرهای 21 خرداد 91. قسمت -2
سربازجو پاسدار حسین شرییعتمداری بدلیل اینکه تقی رحمانی از زیر تیغ در رفت ودر شبکه ی بی بی سی دولت فخیمه بدلیل بازداشت شدن همسرش مجبور شد کمی افشاگری کند .موجب عصبیت  سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شده است .زیرا که افسوس خورده که چرا وی قسر در رفته است؟
يك نفوذي گروهك نهضت آزادي در نشريات زنجيره اي پس از 3 بار بازداشت و آزادي با قيد وثيقه! از كشور گريخت. با اين حال مسئولان امر پس از 7 ماه، اقدام به توقيف وثيقه نامبرده كردندعبدالرضا-ت» از عناصر نفوذي گروهك نهضت آزادي در نشرياتي نظير شرق و اعتماد بود كه 2 بار در سال 88 (نوبت دوم در حرمت شكني روز عاشورا) و يك بار در خرداد سال 89 به خاطر تحريك به آشوب و اقدام عليه نظام بازداشت شده و به 6 سال حبس تعزيري محكوم گرديده بود. با اين حال وي از بازداشت آزاد شده و اواسط آذرماه گذشته از كشور گريخت. وي با سپردن وثيقه 500 ميليون توماني آزاد شده بود و جالب اينكه سپارندگان اين وثيقه، ضمن پرداخت مبلغ 500 ميليون تومان، وثيقه ملكي سپرده شده را بازپس گرفتند!فرد متواري هم اكنون مانند برخي ديگر از فراريان گروهك نهضت آزادي و ملي-مذهبي در پاريس پناهندگي گرفته است.نكته جالب توجه ديگر تعداد معتنابه اين قبيل فراريان آلوده به سرويس هاي جاسوسي غربي و صهيونيستي است كه دست بر قضا سالها در نشريات زنجيره اي، سايه نشين بوده و به عنوان مجري عمليات رواني آن سرويس هاي اطلاعاتي عمل كرده اند. اغلب اين عناصر فراري پس از خروج از كشور جذب رسانه هايي نظير بي بي سي، صداي آمريكا، راديو فردا و يا سايت هاي نشاندار ضدانقلاب در پاريس و لندن و واشنگتن و برلين مي شوند.
بازهم بیماری هاری وترک نا پذیر سر بازجو حسین شریعتمداری که اعتیاد مزمن دارد مخالفان ومنتقدان را دنبال وبرای شان پرونده سازی کند . به خصوص حامیان موسوی وکروبی که قسر در رفته و در برون مرز فعال هستند . نمی توانند اینان را فراموش کند به ویژه اینکه فراخوان اعتراضی در 25 خرداد داده شده است .
بازي گروهك موسوم به شوراي هماهنگي سبز با مخالفان، محافل اپوزيسيون را حسابي كلافه كرده است.اين محافل در حالي كه خود نيز كفايت راه اندازي هيچ حركت قابل توجهي را ندارند، از پيشنهاد چندي پيش گروهك چند نفره مذكور در زمينه حضور توأم با سكوت در پارك ها (!!) شاكي شده اند. يكي از همكاران شبكه صهيونيستي بالاترين در اين زمينه نوشت: اين شورا پس از حصر موسوي و كروبي، سكوت كرد و به جاي آن كه يك فراخوان درست و حسابي بدهد، هيجان مخالفان را به يغما برد و انزوا را بر آنها حاكم كرد. وضعيت آشفته مخالفان، نتيجه عملكرد شوراي هماهنگي سبز است.يكي ديگر از نويسندگان بالاترين، حلقه چند نفره اميرارجمند و برخي اعضاي خارج نشين حزب مشاركت و سازمان مجاهدين (انقلاب) را «ساخته و پرداخته رژيم» توصيف كرد و نوشت: پروژه اپوزيسيون دست ساز كه حكومت ها براي بازي دادن اپوزيسيون مي سازند، مدت هاست ذهن مرا مشغول كرده و حالا ديگر تقريبا ترديد ندارم كه اين شوراي هماهنگي سبز ساخته و پرداخته رژيم است. اين شوراي مجهول الهويه جزئي از نفوذي هاي رژيم است و اتفاقا به همين خاطر هم هست كه مي خواهد ناشناخته بماند و مخالفان را مديريت كند. وقتي شما ساعت خاصي را براي تجمع سكوت اعلام مي كنيد به اين معناست كه به طرف مقابل آمادگي برخورد كامل را مي دهيد. به نظر مي رسد شورا دقيقا در پشت صحنه، در همان جهت رژيم اسلامي يعني خنثي سازي اپوزيسيون و بي اثر كردن آنها و اعتراضاتي قدم برمي دارد كه حداكثر نتيجه اش، چند موضوع داغ در بالاترين و شبكه هاي مشابه و قيل و قال هاي بي هدف است. به نظر من خط قرمز شورا، همين حفظ رژيم است.بالاترين در تحليل سوم خود از شوراي امير ارجمند و شركا خواسته تا بساط خدعه و فريب را جمع كند. اين شبكه مي نويسد: با رو شدن دست اصلاح طلبان، ديگر بساط شورا نيز رو به كسادي گذاشته است. راهپيمايي و تجمع سكوت يعني چه؟ يعني هر بلايي سرتان آمد، سكوت كنيد و در بالاترين و ساير شبكه ها، عكس هاي چاق و چله كروبي را ببينيد و هورا بكشيد، اما يك وقت خداي نكرده از براندازي و تغيير رژيم حرف نزنيد كه اگر اين طوري شود موسوي و كروبي و خاتمي بايد دمشان را روي كولشان بگذارند و از صحنه خارج شوند.نويسنده اين مطلب ادامه مي دهد: شوراي مجهول الهويه مي گويد راهپيمايي سكوت يعني مثلا اگر مادربزرگ بنده در وسط روز براي خريد سبزي خوردن به خيابان رفت جزو نيروهاي سبزاللهي شوراست. مهم نيست كروبي 10 كيلوچاق شده بلكه مهم اين است كه اين حضرات كارشان تمام شده و خودشان هم مي دانند. بقاياي آنها فقط رضا پهلوي را مي كوبند. آقاي شوراي هماهنگي! جمع كن اين بساط خدعه و فريب را! به قول معروف خودتي!
حزب کار گزاران و اصلاح طلبان جزو فراموش شدگان  وحذف شدگان شده اند که نه به بازی گرفته نمی شود ، بلکه زیر تیغ اتهام وتهدید هستند .ولی رفسنجانی با گشوده شدن پرونده های اتهامی برای فرزندانش ولی تلاش می شود که حزب کارگزارانش نامزد ریاست جمهوری علم کند.
دبيركل حزب كارگزاران سازندگي اخبار منتشره پيرامون تمايل اعضاي حزب اين تشكل سياسي براي معرفي اسحاق جهانگيري در انتخابات رياست جمهوري يازدهم را تكذيب كرد.غلامحسين كرباسچي در گفت وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اخبار منتشر شده مبني بر تمايل اعضاي حزب كارگزاران به معرفي اسحاق جهانگيري در انتخابات رياست جمهوري يازدهم، گفت: خبر مذكور بدون مدرك و سند بوده و من به شخصه در اين باره مصاحبه اي نداشتم.وي ضمن تكذيب خبر منتشر شده در برخي سايت ها اظهار داشت: مطمئنم كه از قول اعضاي كارگزاران هم سند و مدركي مبني بر مصاحبه درباره اولويت حزب براي معرفي نامزد رياست جمهوري يازدهم وجود ندارد.كرباسچي خاطرنشان كرد: هر برنامه اي كه كارگزاران براي انتخابات رياست جمهوري اعم از اجماع نظر با اصلاح طلبان و يا به صورت مستقل در نظر داشته باشد به صورت رسمي و علني به اطلاع عموم خواهد رساند.
باید گفت بی شمار لعنت بر دروغگویان عوامفریب  که اینگونه آشکارا دروغ گفته می شود . چونکه در شرایطی که حتی در مناطق اهل تسنن استاندار هم سنی نیست . بدتر مسئولان سابق شیعی همچون موسوی وکروبی در حصر خانگی بسر می برد و با رفسنجانی هم موش وگربه بازی می شود. ولی بطور وارونه ادعای وحدت میان شیعه و سنی در ایران شده است .
بندرعباس-خبرنگار كيهان:با حضور جمعي از صاحب نظران، انديشمندان، علما و محققان شيعه و سني سراسر كشور همايش ولايت ، محور اتحاد امت اسلامي در بندرعباس برگزار شد.نماينده ولي فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در اين همايش با بيان اينكه برخلاف تبليغاتي كه دشمن در بين اهل سنت راه انداخته است مبني بر اينكه ولايت فقيه نمي تواند وسيله وحدت باشد، گفت: امروز شاهد يكي از بي نظيرترين يكپارچگي ها در بين مسلمانان شيعه و سني در ايران هستيم كه نشانگر تبعيت از ولايت امير المومنين حضرت علي(ع) است.آيت الله غلامعلي نعيم آبادي هدف از برگزاري اين همايش را نزديكي هرچه بيشتر انديشه هاي مسلمانان شيعه و سني با محوريت ولايت فقيه عنوان كرد و افزود: اين وحدت و يكپارچگي در واقع ادامه آن ولايت فقيه - امام علي- به عنوان بزرگ ترين عامل يكپارچگي مسلمانان شيعه و سني است.وي تاكيد كرد: امروز دست استكبار از سرمايه هاي بلاد اسلامي از هميشه كوتاه تر شده است. زيرا بسياري از ملت هاي مسلمان منطقه بيدار شده و به تبعيت از انقلاب مردم ايران اسلامي، حاكمان فاسد خود را كنار زده و يا خواهان كناره گيري آنها هستند.نعيم آبادي اظهار داشت: نبايد فراموش كرد اين امام خميني بود كه با دميدن روحيه خودباوري و روشنگري در مردم ايران سبب ساخت الگويي شد كه مردم آزاده در سراسر دنيا اين الگو را راهي براي نجات خود از دست ستمگران مي دانند.وي دربخش ديگري از سخنان خود به حربه هاي دشمنان براي تفرقه افكني بين شيعه و سني اشاره كرد و گفت: دشمن در 30 سال اخير تمامي سعي خود را در راستاي دور كردن سني و شيعه از يكديگر كرده است كه بايد گفت هيچ كدام از حربه ها موثر واقع نشده و مسلمانان در ايران زندگي سرشار از صلح و دوستي، تعامل و قرابت با يكديگر دارند
راه‌اندازي شبكه خبري "الميادين" در تهران
  این اقدام ادامه ی سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و تلاش  برای مداخله گری در امور داخلی مصر می باشد چون پیگیری این سیاست  بخشی از شاهرگ  حیاتی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی می باشد . 
رئيس دفتر شبكه خبري "الميادين" در تهران با اعلام خبر افتتاح اين شبكه از فردا (22 خرداد) حمايت از مقاومت را از اصول اين شبكه خواند. به گزارش تابناك، محمد صادق‌الحسيني كارشناس مسائل خاورميانه و رئيس دفتر شبكه خبري "الميادين" در تهران با اعلام اين خبر كه اين شبكه ماهواره‌اي خبري از 22 خرداد آغاز به كار مي‌كند، گفت: دفتر مركزي اين شبكه در بيروت است اما در عين حال در قاهره نيز دفتر رسمي و اجازه فعاليت رسمي دارد. وي با بيان اينكه قرار است اين شبكه در آينده به زبان‌هاي ديگر برنامه پخش كند، افزود: اين شبكه دفاتري در مسكو، تونس، بغداد،‌ كابل، اسلامبول و تهران دارد و دفتر تهران از دفاتر منطقه‌اي شبكه الميادين خواهد بود. رئيس دفتر شبكه خبري "الميادين" در تهران علت مركزيت دفتر تهران اين شبكه را چنين بيان كرد: به دلايل راهبردهاي جغرافيايي و محوريت ايران در جبهه مقاومت و مبارزه با استعمار و استكبار تهران به عنوان دفتر منطقه‌اي شبكه "الميادين" انتخاب شده است. وي با بيان اينكه اين شبكه بر روي ماهواره‌هاي "نايل ست" و "عرب ست" قابل دسترسي است، تاكيد كرد: اين شبكه پوشش جهاني خواهد داشت و به صورت 24 ساعته به صورت خبري به روي آنتن مي‌رود و علاوه بر اخبار، فيلم‌هاي مستند و برنامه متنوع دارد
اقدام‌ عجيب‌ تاجيكستان‌ عليه‌ فعاليت‌هاي‌ مذهبي
این خبر هم ادامه  وهمسوی سیاست  قبلی می باشد .اگر نه چه ارتباط به حاکمان مهار ناپذیر وفضول وپادو های تبلیغاتی ضد بشری وقرون وسطایی ایران دارد که در امور داخلی تاجیکستان مداخله گری کند .
 نمايندگان مجلس تاجيكستان قانوني را از تصويب گذراندند كه بر اساس آن هرگونه فعاليت مذهبي و تبليغاتي خارج از اراده دولت، با جريمه نقدي روبرو خواهد شد. به گزارش فارس در آسياي مركزي، در جلسه نمايندگان مجلس تاجيكستان عنوان شد كه هرگونه فعاليت تبليغي مذهبي در مدارس و موسسات آموزشي خارج از نظارت دولت، جريمه‌اي برابر با 2 تا 4 هزار ساماني (400 تا 800 دلار) را خواهد داشت. همچنين ارتباط با مجامع بين‌المللي مذهبي خارجي فقط بايد با اجازه دولت باشد در غير اينصورت جرائم سنگيني را شامل خواهد شد. در همين حال، "محي الدين كبيري" رئيس حزب نهضت اسلامي تاجيكستان با اعتراض شديد به طرح اين مسئله گفت: اگر فعاليت‌هاي مذهبي در جهت ارتقاء ارزش‌هاي انساني و احترام به معلمان انجام مي‌شود پس جريمه چه معنايي دارد و اصلا قابل توجيه نيست كه ارتباط با مجامع بين‌المللي مذهبي در خارج از كشور جرم محسوب گردد. همچنين "سيد عمر حسيني" معاون مركز نهضت اسلامي تاجيكستان نيز ضمن مخالفت با تصويب اين قانون، خواستار كاهش ميزان جريمه‌هاي نقدي نيز شد