نقد و بررسی " ابو مازن در مسير گدايى (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان دو شنبه 11 خرداد ماه سال 1388
"بازهم با فرموش کارنامه ی ننگین رژیم با شکلک های وارونه، از موضع نماینده ی مردم فلسطین ، فرافکنانه و آی دزد کنان اهات و توهین به رهبر حکومت خودگردان فلسطین محمود عباس شده است"

آدرس غلط دادن و فرار به جلو کردن و آی دزد آی دزد کردن یعنی همین که حکم 8 سال حبس تعزیری متهم به جاسوسی رکساناصابری بطورمعجزه آسا به 2سال زندان تعلیقی کاهش داده وآزاد شد تاکه دیگر هیچگونه اعتبار نا داشته ی بر پیکره ی دستگاه ی آلوده به فساد و رشوه و رانتخواری و تبعیض باقی نماند. زیرا که این دستگاه آلوده ی قضائی تسلیم فرمان سفارشی شد که تصمیمش در اثر وساطت رئیس جمهور سوئیس با دیدارش با پاسدار گماشته احمدی نژاد در حاشیه نشست دوربان � 2 در ژنو سوئیس گرفته شد. چونکه قول و قرار آزادی رکسانا صابری در همین دیدار پنهانی گذاشته شد .

همچنین طلبه ی پاسدار یادداشت روز نویس بدون توجه به عریضه نویسی های چپ راست پاسدار گماشته احمدی نژاد که برای رؤسای جمهور آمریکا نوشت و تبریک به رئیس جمهور اوباما گفت و اخیراً تقاضای مناظره از ایشان نموده است . مهمتر اینکه هنوز فراموش نشده که چگونه عفو ملوکانه به دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی داده و به ایران دعوت شد تا ترتیب شرایط سفر معاون رئیس جمهور رحیم مشائی به آمریکا بطور پنهانی داده شود تا با مشاور رئیس جمهور اوباما در آمریکا دیدار داشته باشد تا شاید بستر دیدار و ملاقات با اوباما فرام شود. همینطور بتواند حمید مولانا شهروند آمریکائی رابا خود به ایران آورد و مشاور ویژه پاسدار گماشته احمدی نژادش کند . عجیب است که همه این تلاش های مذبوحانه زد و بند های پشت پرده با شیطان بزرگ دربست از یاد و خاطره برده شده است . در مقابل طلبه پاسدار یادداشت روز نویس ورق پاره ی کیهان با فضولی کردن ادامه سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی و ارتجاع و دخالت گری در امورداخلی کشور های همجوار و منطقه ی خاورمیانه و به خصوص مداخله گری در امورد داخلی فلسطین را دنبال کرده است و همچون گربه ی گرسنه بو کشی که چون دستش به گوشت نمی رسد می گوید پیف پیف چقدر بو می دهد. فرافکنانه دیدار محمود عباس در کاخ سفید با اوباما را مسیرگدائی محمود عباس از آمریکا نامیده است.

البته جرم نا بخشودنی محمود عباس پیگیری روند مذاکرات پیرامون چگونگی روند صلح خاورمیانه و تلاش برای تشکیل دولت مستقل فلسطین است که آشکارا طناب دار رژیم تروریستی آخوندی می باشد . بنابراین بی دلیل نیست که ضریب حساسیت طلب پاسدار یادداشت روزنویس عجیب تحریک شده است. زیرا که این طلبه پاسدار تابع نظر لوطی جماران است که در خطبه ی عید فطر سال گذشته ی خود در تهران بطور علنی دشمنی اش با هر گونه پروسه ی و ادامه ی مذاکرات صلح خاورمیانه را اعلام کرد و رهبران کشورهای عربی را تهدید کرد تا که در کنفرانس صلح آناپولیس در آمریکاشرکت نکنند .

ناگفته نماند که نتیجه ی سیاست این دشمنی های مذاکرات صلح و طراحی و راه اندازی جنگ 22 روزه نوار غزه ی حماس با اسرائیل منجر به نخست وزیر دست راستی شدن بنیامین نتانیاهو در اسرائیل شد. اکنون بدون توجه به نقش مخرب رژیم تروریستی آخوندی در روند مذاکرات صلح فلسطین با اسرائیل اما با کمال پرروئی و وقاحت با سیاست توبره و آخور خوری کردن ونعله و ارونه زدن طبکاری کرده که بنیامین نتایاهو نخست زیر دست راستی اسرائیل اساساً با تشکیل دولت فلسطینی مخالف است و حتی کارگران فلسطینی را نیز از کرانه ی باختری و نوار غزه اخراج می کند.

خیلی مایه ی تأسف است که مداحان خلفا و مجیز و سپاس و دعا و ثنا گویان سابق در بار شاهان و دین فروشان غیر مولد وانگلا نی که 30 سال است بر اریکه ی قدرت در ایران نشسته اند و با مردم ایران همچون غنائم و اسرای جنگی هر گونه که خود خواسته برخورد کرده یا انجام داده اند و بدون هیچگونه حسابرسی و پاسخگوئی به چپاول و غارتگری هائی که کرده وچوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زده اند. به خصوص در شرایط کنونی که رشد تضاد و رقابت و سگ دعواهای جناحی و باندی های پیرامون قبضه ی کرسی ریاست جمهوری دوره ی دهم سخت بالا زده و حاد شده است . بطوریکه رقبا پرونده ی سیاه و ننگین غارتگری ودزدی همد یگر را بر روی آب ریخته اند و دامنه ی این جنگ افشاگری تا آنجا پیش رفته است که همدیگر را مفتخر به جاسوسی و نفوذ ستون پنجم وپیاده نظام دشمن خطاب می کنند و تأکید می کنند که چگونه برای قبضه ی قدرت همگام آمریکا و اسرائیل شده اند.

اکنون به جای اینکه پس از 30 سال تلاش کنند که لا اقل پاسخ به مردم ایران دهند که چرا سیاست عوامفریبی و دین فروشی و شیادی و دروغ گوئی و غارتگری وجنگ افروزی و خفقان و سرکوب و زندان و شکنجه و اعدام و صدور تروریسم و بنیادگرائی و ارتجاع به برون مرز با دخالت گری مستمر در امورد داخلی کشور های همسایه و منطقه ی خاور میانه را جای مطالبات مردم ایران نموده اند . اما برای دسترسی به سلاح هسته ای جدیت و کوشش فراوان می کنند.

در خاتمه اینکه کمیک و تراژدیک است که اکنون طلبه پاسدار یادداشت روز نویس از موضع فخرفروشی و خود خواهی و طلبکاری و با دسته گل به خود دادن و همچنین افتخار به کلانتر منطقه و جهان نمودن و با اشک تمساح ریزی کردن و دایه ی نزدیک تر ازمادر برای مردم فلسطین داشتن در پوشش حمایت و دلسوزی ظاهری شان مبدل نماینده و سخنگوی مردم فلسطین شده است وحق دخالت گری در امور فلسطین را بر ای خود برسمیت شناخته است و با مجوز محفوظ قائل شدن این حق رسمی، محمود عباس رهبر حکومت خود گران فلسطین رامورد اهانت و توهین قرار داده است و ضمن دشمنی بر هرگونه وسطاطت و مذاکره ی صلح وعده ی نابودی اسرائیل با حماس و آزاد سازی سرزمین فلسطین را داده است . آیا با تجربه 30 ساله کار نامه ی بس ننگین و خونین و پر هزینه ی حاکمان غاصب بر ایران که نسبت به مردم ایران روا داشته اند. لذا جای سر و سوزنی شک باقی می گذارد که چه اندازه هذیان ووارونه گوئی طلبه پاسدار یادداشت روز نویس کرده است جز اینکه فقط هدف تلاش مذبوحانه ی صدور بحران درونی به بیرون ومنحرف کردن اذهان عمومی ازجنگ و سگ دعوای رقابت قدرت و ثروت پیرامون نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی � انتصاباتی ریاست جمهوری دوره ی دهم می باشد؟
هوشنگ - بهداد
دو شنبه 11 خرداد ماه سال 1388