فرافکنی آدمکشان حرفه ای و قاتلان ندا آقا سلطان

در آمدن تق نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم اکنون آنگونه عریان شده است که نه اینکه ماهیت واقعی تغییر و اصلاح نا پذیر بودن رژیم تروریستی آخوندی به نمایش گذاشته شده است ، بلکه عملکرد 30 ساله اش در اعترافات مناظرات تلویزیونی یا در اصل محاکمه کردنش آنچنان هویدا شد که مشخص شد نه فرقی میان جناح ها وباندهای مافیاب ئی قدرت و ثروت نمی باشد ، بلکه معلوم شد که از رأس نظام دین فروش و عوامفریب تا ذیل آن چگونه آلوده به فساد و رشوه و غارتگری و نیرنگ و دروغ می باشد. از طرف دیگر صحنه بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی – انتصاباتی – تقلباتی ریاست جمهوری دهم آنگونه افتضاح آمیز و توأم با تقلبات نجومی بوده است که دیگر جای هیچگونه ابهامی در اذهان عمومی محور تدارکات تقلبات گسترده باقی نگذاشته است . چونکه اعلام آرای غیر واقعی و دروغین به صندوق های مارگیری ریخته و اعلام شده آنچنان بود که برای هیچیک از نامزدان و حامیان شان به جز پاسدار احمدی نژاد قابل قبول نبود .

لذا ابتدا از سوی حامیان نا باور نامزدان مغلوب به عنوان اعتراض و دریافت پاسخگوئی دست به اعتراضات مسالمت آمیز زده شد . اما چون اینگونه اعتراضات که پیوند با رضایتی عمومی داشت بزودی در هم تنیده و گره خورد و آنگونه گسترده شد که به وضوح بیانگر در خواست مطالباتی شد که فرا تر از اعتراض به آ رأی اعلام شده را در بر داشت. زیرا که جنگ قدرت و انحصاری کردن باندهای مافیائی کودتاگران نظامی برای حذف کا مل رقیب از صحنه که تبدیل به اعتراض دایره ی خودی ها شد، سریع بستر ساز فرصت مناسب برای حضور جوانان ناراضی در صحنه ی اعتراضات شد که 70% جمعیت کشور را تشکیل می دهند.

بهر حال دامنه ی لشکر کشی و قدرت نمائی نامزدان ریاست جمهوری بازنده و برنده در بر ابر هم نه اینکه مشکلی را حل نکرد. همینطور نه اینکه بساط روضه خوانی لوطی جماران برای عادی سازی آرای تقلباتی ساخته شده ی 40 میلیونی آرای شرکت کنندگان در حمایت از رژیم تروریستی آخوندی و بیش از 24 میلیون رأی کمدی سازی برای پاسدار احمدی نژاد را بر هم زد . همچنین روضه ی لوطی جماران تأئید کننده ی گماشته اش پا سدار احمدی نژاد و تهدید آمیز رقبا به تسلیم و سکوت، نه اینکه سبب سکوت و فرو کش کردن تجمع و فریاد های معترضین نشد ، بلکه باعث فوران و شعله ور ساختن خشم و کینه و نفرت نسل جوان نسبت به رژیم تروریستی آخوندی شد . بطور یکه کودتا گران نظامی – پاسداری برای کنترل اوضاع و شرایط انفجاری جامعه در سراسر کشور مجبور به بسیج چماقداران بسیجی مو تور سوار و قداره بندان لباس شخصی شدند و اینان روانه خیابان ها کردند تا که با همه توش و توان و امکانات به جان معترضان بی افتند و آنان را مورد ضرب و شتم قرر دهند و برروی شان با پرتاب گاز اشک آور شلیک کنند و آتش بگشایند و تعدادی را با کارد سلاخی و یا گلوله به شهادت برسانند و یا انبوه بیشماران را مجروح و باز داشت و زندانی نمایند . اما اکنون چون مزدوران در خدمت کودتاگران نظامی با همه جنایات و اعمال ضد نسانی که مرتکب شده اند نه اینکه موفق به خاموش کردن پژواک معترضان آزادیخواه در ایران نشده اند ، بلکه روزی نیست که کانال های تلویزیونی در سراسر جهان گزارشات تصویری از اینگونه صحنه های اعتراضی جنگ و گریز همراه با اعمال و جنایات مزدوران آدمکشان حرفه ای را مخابره نکنند و بازتاب ندهند. به خصوص اینکه منفعل ترین حامیانش در برون مرز نیز در دفاع از آرای میر حسین موسوی به حرکت در آمده اند و دست به اعتراض زده و خواهان باز پس گیری آرای خود شده اند که دیگر هیچ اعتباری برای رژیم نامشروع آخوندی باقی نمانده است.

آری اکنون بدلیل رادیکال شدن سمت و سوی مطالبات معترضان گسترده و عمیق شده است و فضا آنچنان بر دژخیمان حاکم رژیم تروریستی آخوندی تنگ شده است که میر حسین موسوی که به نیت گرم کردن تنور نمایش خیمه شب بازی وارد صحنه ی رقابت شد . اکنون در گاز انبر فشار دو سویه قرار گرفته است که راه پس و پیش ندارد . زیرا که جا زدن و سکوت وی بمنزله ی خائن بودن و جلو آمدنش موجب تحمل هزینه ی سنگین است. آنگونه که برای ادامه ی راه ناچاراً می بایست دم از دستگیری و کشته شدن خود بزند . از سوی دیگر حذف وباز داشت وی باعث قهرمان شدن وی خواهد شد که تصور نمی رود تقبل هزینه اش برای رژیم تروریستی آخوندی کم باشد .

مهمتر اینکه با تاکتیک تکنیک جدید عکسبرداری از صحنه های تظاهرات با تلفن های مبایل عجیب تبدیل به خنثی نمودن سیاست سانسور و خفقان کودتا گران نظامی شده است. یعنی اینکه شرایط همچون گذشته نیست که آدمکشان حرفه ای وابسته به وزارت بد نام اطلاعات دست به توطئه گری و پرونده سازی بزنند و بدون پرداخت هزینه قاتلان 3 رهبر مسیحی ربوده و شکنجه و مثله شده و طراحان منفجر کننده حرم امام رضا به آسانی قادر باشند اقدامات جنایتکارانه ی خودشان را به مجاهدین نسبت دهند . زیرا که این شگرد و تا کتیک های نخ نما شده بقدری اثبات و افشا شده است که هر گونه الگو برداری و قر ینه و شباهت سازی همراه با وارونه گوئی و صحنه پر دازی ها ضمیمه ی گزارشات و اخبارو اتفاقات رخ داده شده که از دستگاه خبررسانی و دروغ پردازی مخابره می شود، خیلی زود موجب می شود که در جا با انبوهی از گزارشات خبری تصویری واقعی مخابره شده از صحنه ها، نقش و اهداف پلید توطئه گران و پرونده سازان سریع خنثی شود و برای عاملین و طراحان پرونده وسناریو سازان تبدیل به تف و تاق و ریش می شود .

بطور مثال اکنون دژخیمان برای تبرئه ی جنایات ضد انسانی اشان که روزانه در ایران مرتکب می شوند به ویژه پیرامون جنایت ندا آقا سلطان دختر جوان در تظاهرات خیابانی در تهران که به شهادت رسید و صحنه ی دلخراش مرگ وی سریع بازتاب جهانی یافته است. طوریکه موجی رو به گسترش نفرت و کینه و اعتراضات جهانی نسبت به این جنایت وحشیانه را بر انگیخته است و بر ضریب کار نامه ی سیاه و ننگین نقض حقوق بشر و میزان انزوای منطقه ای و جهانی دژخیمان حاکم بر ایران افزوده است .

بنابراین سربازجویان و دژخیمان و شکنجه گران زندان ها و لباس شخصی های قاتل ندا آقا سلطان و سایرین همراه با واحد اطلاعات پاسداران و وزارت بد نام اطلاعات در تلاشی مذبوحانه این جنایت را به مجاهدین و بی بی سی و اراذل و اوباش خریداری شده نسبت داده اند، به امید آنکه شاید با مسلخ بردن سازمان قربانی اینگونه جنایت بر بر منشانه در 3 دهه ی گذشته، راه فرار تبرئه وعدم پاسخگوئی از این جنایت برای قاتلان کسب شود . غافل از آنکه آنگونه پرونده ی رژیم تروریستی آخوندی بس سنگین وننگین نقض حقوق بشر حاکمان شفاف می باشد. همینطور صحنه ی این جنایت در تصاویر مخابره شده آنچنان گویا وعریان می باشد که طبق نظر شا هدان عینی صحنه یا سایرین همچون باز دید کنندگان سایت های خبررسانی داخلی جای شک و شبهه ای برای دست داشتن آدمکشان لباس شخصی های رژیم تروریستی آخوندی بر جای نگذاشته است. ضمن اینکه اینگونه اتهام به مجاهدین زدن خود اعتراف اثبات این واقعیت است که دشمنان حاکم بر ایران در هیچ لحظه و شرایطی از دشمن اصلی و جدی خودش یعنی مجاهدین غافل نمی شوند و بر خلاف ادعاهای پوشالی ووارونه ی گذشته شان که مدعی می شدند اینان تمام شدند و وجود خارجی ندارند و در میان مردم ایران هیچ گونه پایگاهی ندارند. اکنون بدست خود زیرآب دروغ پردازی شان را زده شده و نا خواسته اعتراف کرده اند که نه مجاهدین همه جا اینان حضور دارند ، بلکه تبدیل به آنگونه کابوس پایان ناپذیر ترس ووحشت برای رژیم تروریستی آخوندی می باشند که خواب از چشمان کود تا گرا نظامی و لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد و مهر داد بذر پاش مد یر مسئول روزنامه هموطن حامی دولت و امثالهم ربوده اند.

از سوی دیگر تناقض گوئی ها سناریو های ساخته و پرداخته شده در مورد قتل ندا آقا سلطان بقدری روشن می باشد که هیچگونه نیازی به تحلیل و تفسیری نیست . برای اینکه از سوی برخی از پیام های زیر نویس شده نظر دهندگان داخل کشور در پایان گزارش خبری آنگونه پاسخ کوتاه و قانع و منطقی می باشد که به چنین سناریو وپرونده سازی و هذیان و وارونه گیان و اتهام زن ها داده شده است که این پیام و نظر ها خیلی بیشتر ماهیت فرافکنان آی دزد گویان وصورت مسئله پاک کنان را آشکار کرده اند .

بنابراین برای افشاگری بیشتر صحنه پردازان و عاملان قتل های زنجیره ای و لباس شخصی های دژخیم و سرکوبگران قیام 6 روزه ی دانشجوئی تیر ماه سال 76 که مشابه ی آن جنایات را در بعد گسترده تر از اواخر خرداد و اوایل تیرماه 88 مرتکب شده ودر دستور کار خود قرار داده اند و پرونده سازی برای مجاهدین می کنند . چند گزیده گزارش پیرامون این جنایت اشاره شده ضمیمه شده تا که نشان داده شود چگونه تلاش مذبوحانه برای وارونه جلوه دادن و اقعیت شده است. البته این گزیده ها از سایت خبری فرا رو مورخ 4 تیر انتخاب شده که اینگونه می باشند.

هوشنگ - بهداد4 تیر ماه سال 1388

برگرفته از سایت خبری فرا رو
برای پیگیری گزیده خبر های اشاره شده به این سایت رجوع شود.
http://www.fararu.com/