نقد و بررسی " اين ضد فرهنگ است" روزنامه ی جمهوری اسلامی دو شنبه 11 خرداد ماه سال 1388
" اعتراف به مشتی از خروار ها بی قانونی و بی حرمتی وضد اخلاقی و دین فروشی و تهدید کردن رقبا با اتهاماتی همچون دشمن دین و نظام به نامزدان خیمه شب بازی ریاست جمهوری "
انتخابات یعنی اینکه مردم در یک همه پرسی آزاد بتوانند حضور داشته باشند و با نظر آزادانه و بدون هیچگونه تبعیض و فشار وتهدیدی دریک فضای دمکراتیک نظر خود را شفاهی و کتبی و یا علنی و مخفی به نماینده یا مقوله ی مورد بحث بیان دارند. البته در برخی کشور های دمکراتیک برای اینکه شهروندان احساس مسئولیت وشرکت همگانی در سرنوشت خود کنند رأی دادن اجباری می باشد و هر شهروندی بدون مجوز قانونی رأی ندهد جریمه نقدی می شود . مقابل انتخابا ت آزاد، انتصابات است . یعنی اینکه از سوی مقامات حاکم و تصمیم گیرنده، مهره های برگزیده شده به مقام مربوطه گمارده می شوند . اما در سیستم های استبدادی و سرکوبگر که بد ترین نوعش حکومت تروریستی مذهبی در ایران می باشد . با انتخابات بصورت شتر مرغ برخور می شود. یعنی برای مشروعیت تراشی ادعا ی برگزاری انتخابات آزاد دمکراتیک می شود . در صورتیکه از ابتدای پروسه ی شرایط نامنویسی داوطبان نامزد ریاست جمهوری تبعیض و استثناء وفشار وجود دارد تا مرحله ی بر گزاری نمایش خیمه شب بازی که که پایان می پذیرد وهمیشه هم همراه با تقلبات گسترده و بدون پذیرش ناظران بیطرف بین المللی است . زیرا که در حقیقت انتصابات با شیاد ی و شار لاتان بازی ووارونه گوئی انتخابات جازده می شود. آری برگزاری اینگونه نمایش خیمه شب بازی در رژیم تروریستی آخوندی آنچنان آلوده است که ملای سر مقاله نویس این چنین به این مخدوش و آلوده بودن نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی � انتصاباتی اعتراف کرده است :
"اين واقعيت را نمي توان انكار كرد كه همواره در جريان هر انتخاباتي عده اي از كساني كه در معرض انتخاب شدن قرار مي گيرند و هواداران آنها به اقداماتي كشانده مي شوند كه خلاف انتظار است و در مواقع عادي چنان نمي كنند. انتقاد از رقيب اطلاع رساني هاي فوق العاده مچ گيري هائي كه گاهي غيرعادي و دور از انتظار است و از اين قبيل امور كه براي جلب آرا خود و منصرف ساختن مردم از راي دادن به رقبا موثرند. عبور از مرزهاي قانوني و اخلاقي و ارتكاب اقداماتي كه تحت عناويني از قبيل تخريب قابل تعريف هستند در چارچوب هاي نظام حكومتي جمهوري و مقررات معمول در انتخابات قانوني نمي گنجد. هنگامي كه اقدامات نامزدهاي انتخاباتي و حاميان آنها از چارچوب ها خارج مي شود و به بداخلاقي و تخريب مي انجامد فضاي جامعه از يكطرف به جاي آنكه پر از شور انتخاباتي شود دچار التهاب و تشنج مي شود و از طرف ديگر به آلودگي هائي از قبيل فريب مبتلا مي گردد. در چنان وضعيتي چه بسا نتيجه انتخابات تابع فضاي آلوده شود و ارزش و اعتباري كه بايد به دليل برآمدن از آرا اكثريت داشته باشد را از دست بدهد. در آن صورت اين اكثريت واقعي نيست كه پيروز انتخابات است بلكه يك موج زودگذر است كه جامعه را تحت تاثير خود قرار داده و بهيچوجه نمايانگر نگاه واقعي مردم نيست . هرگز نبايد اجازه داده شود تخريب جاي انتقاد را بگيرد. متاسفانه اين روزها در عرصه تبليغات انتخاباتي با صحنه هاي عجيبي مواجه هستيم كه بهيچوجه متناسب با شئون نظام جمهوري اسلامي نيست . چهار نفر را شوراي نگهبان كه مرجع قانوني تشخيص صلاحيت است براي احراز مسئوليت رياست جمهوري واجد صلاحيت دانسته و اسامي آنها را به اطلاع عموم رسانده است . رهبر معظم انقلاب نيز فرموده اند اين افراد صالحند و مردم از ميان آنها اصلح را پيدا كنند و با آرا خود او را به عنوان مسئول اجرائي كشور انتخاب نمايند. رفتاري كه اين روزها در بعضي مطبوعات كشور ما و توسط بعضي فعالان سياسي با اين اشخاص مي شود نه تنها در خور افراد صالح نيست بلكه گاهي حتي تناسبي با افراد مجرم و مفسدهم ندارد! ما چگونه مي توانيم با اين قبيل رفتارها ادعا كنيم طرفدار يك نظام حكومتي اسلامي هستيم"
همانگونه که گفته شد در رژیم تروریستی آخوندی بربر منش و نا مشروع تاریک اندیش قرون وسطائی که انتصابات همراه با تقلبات و تهدیدات انتخابات قالب شده است . اکنون در شرایط کنونی که فضا بشدت منقبض و بسته شده است .البته فضای حکومت نظامی اعلام ناشده نیز حاکم می باشد و رقابت و تضاد و جنگ قدرت برای انباشت بیشتر هر چه بیشتر ثروت جدی شده است .چون که باندهای مافیائی وابسته بقدرت حاکم چون نمی خواهند از قدرت بهیچوجه فاصله بگیرند و سهمی به رقیب خود بدهند. بنابراین بطور آشکار قانون و اخلاق را زیر پا نهاده اند و علناً ابزار ی بودن دین در راستای قدرت و ثروت و سرکوب و تثبیت انحصاری کردن با حذف رقیب به نمایش گذاشته شده است آنگونه که صبر سرمقاله نویس جانباز جبهه ی جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران و عراق نیز بسر آمده و از روی استیصال مجبور شده است که بخشی از عملکرد فرهنگ اخلاقی و معنوی و مکتبی و اسلامی مدل رژیم تروریستی آخوندی که مشتی از خروار ها می باشد را بصورت سئوالی لیست وبیان کند که این چنین است:
"چگونه مي توانيم با اين قبيل رفتارها ادعا كنيم طرفدار يك نظام حكومتي اسلامي هستيم .آيا اسلام اجازه مي دهد به كساني كه بخش عمده اي از عمر خود را به مبارزه عليه رژيم فاسد شاهنشاهي و دفاع مقدس و خدمت به نظام اسلامي گذرانده اند اهانت كنيم و آنها را يزيد و ابن زياد و عمر سعد و عمروعاص بدانيم ! آيا اسلام اين اجازه را به ما داده است كه رنگ سبز را رنگ لجن بدانيم ! آيا اسلام به ما دستور داده است استفاده از شال سبز را كه علامت انتساب به آل رسول الله است نشانه ضديت با اسلام و قرآن و نظام اسلامي و همانند قرآن سر نيزه كردن بدانيم حتي به همين اقدامات نيز اگر كسي انتقاد دارد حق دارد انتقاد كند اما اهانت چرا انكار فضيلت شال سبز و انتساب رنگ سبز به آل رسول الله چرا حتي انكار سيادت فردي كه از خانواده هاي اصيل سادات است چرا دروغ پردازي و لجن پراكني عليه كساني كه امام به آنها ابراز علاقه كرده است چرا اگر امام خميني در يك تذكر به كسي ايرادي گرفته باشد و در همان تذكر علاقمندي خود به او را نيز با صراحت اعلام كرده باشد چگونه مي توان اين را ناديده گرفت و آنرا دليل عدم شايستگي او دانست اين رفتارها و قضاوت ها با كدام معيار اسلامي سازگاري دارد آيا به اين نكته انديشيده ايد كه اگر اين قبيل قضاوت ها ملاك تعيين شايستگي و اصل و نسب افراد باشد چه بزرگاني زير سئوال مي روند و چه خسراني متوجه اساس نظام مي شود به نظر مي رسد اين قبيل برخوردها با نامزدهاي رياست جمهوري بدين معناست كه كسي حق ندارد در برابر كسي كه اكنون رئيس جمهور است خود را نامزد رياست جمهوري كند! اين يعني انكار قانون اساسي و انكار جمهوريت نظام و يعني خلاصه كردن اسلام و نظام در يك فرد! و يعني حقوق قانوني ديگران را ناديده انگاشتن . اگر چنين اعتقادي داريد اصولا چرا انتخابات برگزار مي كنيد"
درخاتمه خاینکه خوشبختاته محتوای این نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی � انتصابی که حاصل 30 تجربه است که شامل عملکرد مدعیان اصول گرائی و اصلاح طلبی می باشد . دیگر جای هیچگونه سئوال و پرسشی باقی نگذاشته است که ساختار و ماهیت رژیم تروریستی آخوندی چگونه ضد مردم و نا مشروع می باشد تا آنجا که اکنون کیفی ترین مهره های کلیدی رژیم ضد بشری و تروریستی آخوندی تحمل نمی شوند که ومورد انتقاد و توهین و اتهام ضد نظام و اسلام واقع می شوند . در صورتیکه در 30 سال گذشته اینان تمام عیار در خدمت دستگاه جنگ افروزی 8 ساله ی ضدملی و ضد میهنی خانمان بر انداز ایران وعراق بوده اند و نقش اساسی در سرکوب گری های اجتماعی و اعدام های زندانیان سیاسی به خصوص از 30 خردادسال 60 تا تابستان خونین سال 67 قتل عام زندانیان سیاسی داشته اند و اکنون هم تخته گاز از اهداف هسته ای دفاع می کنند. ولی چون برای دفاع از خود و گسترش شعاع حاشیه ی امنیتیو دریافت منافع مادی بیشر سهم خواهی از قدرت می کنند. لذا از سوی انحصار گران قدرت و تلاش گران انباشت کنندگان ثروت به بازی گرفته نمی شوند . پرسش است که آیا این رژیم پدر خوانده تروریست جهانی و نمایش خیمه شب بازی اش هنوز اعتبار دارد؟ آیا در خدمت اهداف و مطالبات مردم ایران می باشد که بنا بر توصیه فرصت طلبان و منفعت جویانی که تأکید می کنند می بایست از بین بد و بدتر یکی انتخاب کنند رهنمود شرکت در این نمایش خیمه شب بازی داده می شود تا بازهم کمک به بقای رژیم عوامفریب و دین فروش وجنگ افروز و غارتگر و سرکوبگرشود و برایش مشروعیت کاذب کسب گردد تاکه به تواند به بقای ننگین با کارنامه ی بشدت سیاه و ضدانسانی اش ادامه دهد . یا نه اینکه می بایست بطور همه جانیه و بدون توهم حضور در این نمایش خیمه شب بازی را تحریم کرد و تلاش جدی برای تغییرات دمکراتیک در ایران نمود.
هوشنگ � بهداد
خرداد11 ماه سال 1388
" اعتراف به مشتی از خروار ها بی قانونی و بی حرمتی وضد اخلاقی و دین فروشی و تهدید کردن رقبا با اتهاماتی همچون دشمن دین و نظام به نامزدان خیمه شب بازی ریاست جمهوری "
انتخابات یعنی اینکه مردم در یک همه پرسی آزاد بتوانند حضور داشته باشند و با نظر آزادانه و بدون هیچگونه تبعیض و فشار وتهدیدی دریک فضای دمکراتیک نظر خود را شفاهی و کتبی و یا علنی و مخفی به نماینده یا مقوله ی مورد بحث بیان دارند. البته در برخی کشور های دمکراتیک برای اینکه شهروندان احساس مسئولیت وشرکت همگانی در سرنوشت خود کنند رأی دادن اجباری می باشد و هر شهروندی بدون مجوز قانونی رأی ندهد جریمه نقدی می شود . مقابل انتخابا ت آزاد، انتصابات است . یعنی اینکه از سوی مقامات حاکم و تصمیم گیرنده، مهره های برگزیده شده به مقام مربوطه گمارده می شوند . اما در سیستم های استبدادی و سرکوبگر که بد ترین نوعش حکومت تروریستی مذهبی در ایران می باشد . با انتخابات بصورت شتر مرغ برخور می شود. یعنی برای مشروعیت تراشی ادعا ی برگزاری انتخابات آزاد دمکراتیک می شود . در صورتیکه از ابتدای پروسه ی شرایط نامنویسی داوطبان نامزد ریاست جمهوری تبعیض و استثناء وفشار وجود دارد تا مرحله ی بر گزاری نمایش خیمه شب بازی که که پایان می پذیرد وهمیشه هم همراه با تقلبات گسترده و بدون پذیرش ناظران بیطرف بین المللی است . زیرا که در حقیقت انتصابات با شیاد ی و شار لاتان بازی ووارونه گوئی انتخابات جازده می شود. آری برگزاری اینگونه نمایش خیمه شب بازی در رژیم تروریستی آخوندی آنچنان آلوده است که ملای سر مقاله نویس این چنین به این مخدوش و آلوده بودن نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی � انتصاباتی اعتراف کرده است :
"اين واقعيت را نمي توان انكار كرد كه همواره در جريان هر انتخاباتي عده اي از كساني كه در معرض انتخاب شدن قرار مي گيرند و هواداران آنها به اقداماتي كشانده مي شوند كه خلاف انتظار است و در مواقع عادي چنان نمي كنند. انتقاد از رقيب اطلاع رساني هاي فوق العاده مچ گيري هائي كه گاهي غيرعادي و دور از انتظار است و از اين قبيل امور كه براي جلب آرا خود و منصرف ساختن مردم از راي دادن به رقبا موثرند. عبور از مرزهاي قانوني و اخلاقي و ارتكاب اقداماتي كه تحت عناويني از قبيل تخريب قابل تعريف هستند در چارچوب هاي نظام حكومتي جمهوري و مقررات معمول در انتخابات قانوني نمي گنجد. هنگامي كه اقدامات نامزدهاي انتخاباتي و حاميان آنها از چارچوب ها خارج مي شود و به بداخلاقي و تخريب مي انجامد فضاي جامعه از يكطرف به جاي آنكه پر از شور انتخاباتي شود دچار التهاب و تشنج مي شود و از طرف ديگر به آلودگي هائي از قبيل فريب مبتلا مي گردد. در چنان وضعيتي چه بسا نتيجه انتخابات تابع فضاي آلوده شود و ارزش و اعتباري كه بايد به دليل برآمدن از آرا اكثريت داشته باشد را از دست بدهد. در آن صورت اين اكثريت واقعي نيست كه پيروز انتخابات است بلكه يك موج زودگذر است كه جامعه را تحت تاثير خود قرار داده و بهيچوجه نمايانگر نگاه واقعي مردم نيست . هرگز نبايد اجازه داده شود تخريب جاي انتقاد را بگيرد. متاسفانه اين روزها در عرصه تبليغات انتخاباتي با صحنه هاي عجيبي مواجه هستيم كه بهيچوجه متناسب با شئون نظام جمهوري اسلامي نيست . چهار نفر را شوراي نگهبان كه مرجع قانوني تشخيص صلاحيت است براي احراز مسئوليت رياست جمهوري واجد صلاحيت دانسته و اسامي آنها را به اطلاع عموم رسانده است . رهبر معظم انقلاب نيز فرموده اند اين افراد صالحند و مردم از ميان آنها اصلح را پيدا كنند و با آرا خود او را به عنوان مسئول اجرائي كشور انتخاب نمايند. رفتاري كه اين روزها در بعضي مطبوعات كشور ما و توسط بعضي فعالان سياسي با اين اشخاص مي شود نه تنها در خور افراد صالح نيست بلكه گاهي حتي تناسبي با افراد مجرم و مفسدهم ندارد! ما چگونه مي توانيم با اين قبيل رفتارها ادعا كنيم طرفدار يك نظام حكومتي اسلامي هستيم"
همانگونه که گفته شد در رژیم تروریستی آخوندی بربر منش و نا مشروع تاریک اندیش قرون وسطائی که انتصابات همراه با تقلبات و تهدیدات انتخابات قالب شده است . اکنون در شرایط کنونی که فضا بشدت منقبض و بسته شده است .البته فضای حکومت نظامی اعلام ناشده نیز حاکم می باشد و رقابت و تضاد و جنگ قدرت برای انباشت بیشتر هر چه بیشتر ثروت جدی شده است .چون که باندهای مافیائی وابسته بقدرت حاکم چون نمی خواهند از قدرت بهیچوجه فاصله بگیرند و سهمی به رقیب خود بدهند. بنابراین بطور آشکار قانون و اخلاق را زیر پا نهاده اند و علناً ابزار ی بودن دین در راستای قدرت و ثروت و سرکوب و تثبیت انحصاری کردن با حذف رقیب به نمایش گذاشته شده است آنگونه که صبر سرمقاله نویس جانباز جبهه ی جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران و عراق نیز بسر آمده و از روی استیصال مجبور شده است که بخشی از عملکرد فرهنگ اخلاقی و معنوی و مکتبی و اسلامی مدل رژیم تروریستی آخوندی که مشتی از خروار ها می باشد را بصورت سئوالی لیست وبیان کند که این چنین است:
"چگونه مي توانيم با اين قبيل رفتارها ادعا كنيم طرفدار يك نظام حكومتي اسلامي هستيم .آيا اسلام اجازه مي دهد به كساني كه بخش عمده اي از عمر خود را به مبارزه عليه رژيم فاسد شاهنشاهي و دفاع مقدس و خدمت به نظام اسلامي گذرانده اند اهانت كنيم و آنها را يزيد و ابن زياد و عمر سعد و عمروعاص بدانيم ! آيا اسلام اين اجازه را به ما داده است كه رنگ سبز را رنگ لجن بدانيم ! آيا اسلام به ما دستور داده است استفاده از شال سبز را كه علامت انتساب به آل رسول الله است نشانه ضديت با اسلام و قرآن و نظام اسلامي و همانند قرآن سر نيزه كردن بدانيم حتي به همين اقدامات نيز اگر كسي انتقاد دارد حق دارد انتقاد كند اما اهانت چرا انكار فضيلت شال سبز و انتساب رنگ سبز به آل رسول الله چرا حتي انكار سيادت فردي كه از خانواده هاي اصيل سادات است چرا دروغ پردازي و لجن پراكني عليه كساني كه امام به آنها ابراز علاقه كرده است چرا اگر امام خميني در يك تذكر به كسي ايرادي گرفته باشد و در همان تذكر علاقمندي خود به او را نيز با صراحت اعلام كرده باشد چگونه مي توان اين را ناديده گرفت و آنرا دليل عدم شايستگي او دانست اين رفتارها و قضاوت ها با كدام معيار اسلامي سازگاري دارد آيا به اين نكته انديشيده ايد كه اگر اين قبيل قضاوت ها ملاك تعيين شايستگي و اصل و نسب افراد باشد چه بزرگاني زير سئوال مي روند و چه خسراني متوجه اساس نظام مي شود به نظر مي رسد اين قبيل برخوردها با نامزدهاي رياست جمهوري بدين معناست كه كسي حق ندارد در برابر كسي كه اكنون رئيس جمهور است خود را نامزد رياست جمهوري كند! اين يعني انكار قانون اساسي و انكار جمهوريت نظام و يعني خلاصه كردن اسلام و نظام در يك فرد! و يعني حقوق قانوني ديگران را ناديده انگاشتن . اگر چنين اعتقادي داريد اصولا چرا انتخابات برگزار مي كنيد"
درخاتمه خاینکه خوشبختاته محتوای این نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی � انتصابی که حاصل 30 تجربه است که شامل عملکرد مدعیان اصول گرائی و اصلاح طلبی می باشد . دیگر جای هیچگونه سئوال و پرسشی باقی نگذاشته است که ساختار و ماهیت رژیم تروریستی آخوندی چگونه ضد مردم و نا مشروع می باشد تا آنجا که اکنون کیفی ترین مهره های کلیدی رژیم ضد بشری و تروریستی آخوندی تحمل نمی شوند که ومورد انتقاد و توهین و اتهام ضد نظام و اسلام واقع می شوند . در صورتیکه در 30 سال گذشته اینان تمام عیار در خدمت دستگاه جنگ افروزی 8 ساله ی ضدملی و ضد میهنی خانمان بر انداز ایران وعراق بوده اند و نقش اساسی در سرکوب گری های اجتماعی و اعدام های زندانیان سیاسی به خصوص از 30 خردادسال 60 تا تابستان خونین سال 67 قتل عام زندانیان سیاسی داشته اند و اکنون هم تخته گاز از اهداف هسته ای دفاع می کنند. ولی چون برای دفاع از خود و گسترش شعاع حاشیه ی امنیتیو دریافت منافع مادی بیشر سهم خواهی از قدرت می کنند. لذا از سوی انحصار گران قدرت و تلاش گران انباشت کنندگان ثروت به بازی گرفته نمی شوند . پرسش است که آیا این رژیم پدر خوانده تروریست جهانی و نمایش خیمه شب بازی اش هنوز اعتبار دارد؟ آیا در خدمت اهداف و مطالبات مردم ایران می باشد که بنا بر توصیه فرصت طلبان و منفعت جویانی که تأکید می کنند می بایست از بین بد و بدتر یکی انتخاب کنند رهنمود شرکت در این نمایش خیمه شب بازی داده می شود تا بازهم کمک به بقای رژیم عوامفریب و دین فروش وجنگ افروز و غارتگر و سرکوبگرشود و برایش مشروعیت کاذب کسب گردد تاکه به تواند به بقای ننگین با کارنامه ی بشدت سیاه و ضدانسانی اش ادامه دهد . یا نه اینکه می بایست بطور همه جانیه و بدون توهم حضور در این نمایش خیمه شب بازی را تحریم کرد و تلاش جدی برای تغییرات دمکراتیک در ایران نمود.
هوشنگ � بهداد
خرداد11 ماه سال 1388