پیآمد و پس لرزه های نامه ی رفسنجانی مکار و غارتگر به لوطی جماران

به نظر نمی رسد که تهیه و تنظیم نامه ی گله و شکایت آمیز رفسنجانی بساز و بفروش و غارتگر به لوطی جماران که همراه با نوعی تهدید نوشته شد که در آن رفسنجانی تأکید کرد به صلاح مملکت نیست که پاسدار گماشته احمدی نژاد دوباره رئیس جمهور شود که دیدار 3 یا 4 ساعته دیدار این دو را در پی داشت که گزارش شده رفسنجانی راضی و خشنود از این دیدار است . می توان چنین برداشت نمود که موضوع تمام شده است که دیگر پیآمد ندارد . زیرا که تازه سر کلاف باز شده است و مهم هم نیست که چه کسی رئیس جمهور شود؟ برای اینکه همانگونه که تا حال تأکید شده است که رژیم تروریستی آخوندی دین فروش و عوامفریب و غارتگر که از رأس تا ذیل آلوده به فساد است و که هر گز تغییر و اصلاح شدنی نمی باشد .

به خصوص اینکه جنگ ثروت وقدرت عجیب بالا گرفته است و آن ستاد کودتا گران خاموش و خزنده که پاسدار احمدی نژاد پاسدار را رئیس جمهور کردند این کودتاگران فقط برای یک دوره ی موقت قدرت گیری پاسدار احمدی نژاد را رئیس جمهور نکردند تا که صحنه ی قدرت را ترک کنند و به پاد گان ای نظامی خود باز گردند. چونکه آمده اند تا بمانند . به خصوص اینکه هنوز اصل 44 خصوصی سازی قانون اساسی اجرا نشده است و 2000 میلیارد دلار اموال ملی شامل شرکت و بانک و مؤسسات ملی به سپاه پاسداران و بسیجیان منتقل نشده است که می بایست در دوره ی دوم ریاست جمهوری پاسدار گماشته احمدی نژاد دنبال شود . بهمین دلیل است که بطور عریان سپاه پاسداران وارد صحنه شده است و اخطارداده و تأکید کرده است که هر گونه انقلاب مخملین مشابه ی گرجستان در ایران را در نطفه خفه می کند . یعنی اینکه اجازه داده نمی شودکه موسوی رئیس جمهور شود و اگر هم شد به عنوان انقلاب مخملین در برابرش می ایستد .

بنابراین نتیجه ی نمایش خیمه شب بازی هرچه باشد سر نخ کلاف باز شده جمع شدنی نمی باشد . برای اینکه جنگ و جدل چند جانبه و زنجیره ای می باشد که از یک سو میان رفسنجانی با احمدی نژاد و مرشدش آخوند انگلیسی متحجر و دزد مصباح یزدی است که پیرامون قبضه ی ریاست مجمع خبرگان می باشد که ادامه ی مخالفت با ولایت فقیه و اعلام جمهوری اسلامی از سوی خمینی شیاد در اوایل انقلاب است که اکنون مخالفان آن دوران در قدرت می باشند که تسویه را در کار خودشان قرر داده که ممکن است همانگونه که در چند سال پیش خاتمی در میلاد حضرت علی درمشهد پیش بینی و اخطارداد خونین باشد .

از سوی دیگر در گیری پاسداران با مجمع مصلحت نظام است که گفته شد دعوای اصلی محور 2000 میلیارد دلار اموال ملی است که سپاه و بسیج به قبضه و تصاحب آن چشم دوخته اند.همچنین جنگ و رقابت لوطی جماران با رفسنجانی برسر ادامه ی ریاست مجمع خبر گان رفسنجانی است .چونکه لوطی جماران هر گز خواهان رئیس بودن رفسنجانی در شورای خبرگان نمی باشد . زیرا اگر پاسدار گماشته احمدی نژاد دوباره رئیس جمهور شود . در نهایت امکان زیاد دارد با تضعیف و بیاعتبار شدن رفسنجانی مصباح یزدی رئیس مجمع خبر گان شود . سپس جمهوری اسلامی تبدیل به حاکمیت اسلامی شود .عاقبت جای لوطی جماران رابگیرد. چونکه این طرح و توطئه ی اصلی کودتاگران خاموش و خزنده از همان زمان رقابت ریاست جمهوری دوره ی نهم وحذف رفسنجانی طراحی شده است. برای همین است که ابتدا رفسنجانی لجن مال شده است تا که کاملاً بی اعتبار شود و خلع سلاح از جایگاه قدرت گردد . آنگاه به سراغ دوم خردادی های بی دفاع می روند تا که خیلی ساده اینان را خفه و از صحنه خارج نمایند .

فراموش نشود که پاسدار گماشته احمدی نژاد خودش تبدیل به گنگ ما فیائی شده است ،آنگونه که حامیانش سخنرانی لوطی جماران در مراسم خمینی شیاد را چندین بار قطع کردند وگوش به تذکر لوطی جماران هم ندادند . به خصوص اینکه رده های پائینی سپاه پاسداران در بخشی از استان و شهر ها که مسلح هستند زیاد هم تابع فر ماند ه های بالای شان نیستند و هر لحظه احتمال می رود که بطور خود سرانه اقدام شورشگرایانه در شهر یا نقطه ای در ایران کنند.

بهر حال موضوع متهم کردن و تنظیم کیفر خواست صادر کردن با پیگیری تهدید آمیز ی که سربازجو حسین شریعتمداری علیه ی رفسنجانی و اعضای خانواده اش در نکته ی ورق پاره ی کیهان دنبال کرده که مرتبط به پاسخ دادن به نامه رفسنجانی به خامنه ای است که بی ربط به موضع گیری شیخ محمد یزدی و تحلیل خبر گزاری پاسداری � امنیتی فارس و تهدید یدالله جوان رئیس دفتر سیاسی سپاه پاسداران علیه رفسنجانی نیست که تهدید کرده است هر گونه انقلاب سبز مخملین را در نطفه خفه می کند که این تهدید علنی مکمل افشا کردن بخشی از مفاسد اقتصادی رفسنجانی و خانواده اش در مناظره ی تلویزیونی است .

اما حلقه ی مفقوده در بازی رقابتی و افشاگری های مفسدان اقتصادی که نامزدان با مچ گیری از یک دیگر دنبال و دست هم دیگر را رو نمودند تا کنون هیچیک از اینان یا مقام و مسئولی تا حال جرأت نکرده کوچکترین اشاره ای به غارتگری های نجومی پاسداران نماید . در صورتیکند که در چندین سال گذشته از طریق بیشمار اسکله های غیر مجاز در بنا در جنوب مشغول تخلیه مواد مخدر و توزیع آن در سراسر کشور در کنار سایر کالاهای قاچاق است که شامل مشروبات الکی می شود که این غارتگری به موازات آن درگیر بودن قرار داد ای بسیار سنگین با دولت نهم است که از طریق شرکت و پیمانکارانش انجام می شود که یک موردش را محمد هاشمی اخوی رفسنجانی در تحلیل انقلاب مخملین انگلیسی سال 84 افشا کرده و به رقم مبلغ قرار داد 17 میلیارد دلاری سال گذشته دولت با بسیج و سپاه پاسداران اعتراف کرده است. برای اینکه اینان می دانند که قدرت واقعی در اختیار این ارگان مافیائی فاشیستی است و لوطی جماران فقط بلند گوی مشروعیت دادن به خط و خطوط ترسیم و دیکته شده در پشت صحنه از سوی آن می باشد.

بنابراین بی دلیل نیست که پس از عریضه ی شکوائیه ی رفسنجانی به لوطی جماران یدلله جوانی رئیس دفتر سیاسی سپاه پاسداران اینگونه رفسنجانی و موسوی و دوم خردادی ها متهم به راه اندازی انقلاب مخملین مدل گرجستان کرده و تهدید شان کرده است :

یدالله جوانی رییس دفر سیاسی سپاه پاسداران، در مصاحبه ای مفصل با شماره دوشنبه 18 خرداد هفته نامه صبح صادق (ارگان دفتر سیاسی) که تیتر اول اين نشريه را به خود اختصاص داد، به استفاده هواداران میرحسین موسوی از رنگ سبز اشاره کرد و گفت: "استفاده از یك رنگ خاص برای اولین بار در انتخابات نشانه ای از كلید خوردن پروژه انقلاب مخملی در انتخابات دهم است." وی ادعا کرد: "كسانی پشت صحنه این رنگ قرار دارند كه در پیشینه و سوابق خود، طراحی و اجرای سناریوی كوی دانشگاه در 18 تیر و تحصن در مجلس ششم را داشته و معتقد به پیروزی اصلاحات از طریق جنبش اجتماعی و كشاندن هواداران به خیابان ها هستند." ارگان دفتر سیاسی سپاه همچنین به نقل از یدالله جوانی احزاب اصلاح طلب را که از آنها به عنوان "افراطیون دوم خرداد" نام برد، متهم کرد که برنامه ای مشابه انقلاب رنگی در گرجستان تدارک دیده و "چنین برنامه ای را برای انتخابات دهم ریاست جمهوری در سر می پرورانند." وی به صراحت از اصلاح طلبان به عنوان مخالفان رهبر فعلی جمهوری اسلامی و طراحان انقلاب مخملی ياد کرد و اظهار داشت: "این پروژه از سال 1376 در ایران كلید خورد و از آن مقطع تاكنون در چند نوبت تلاش شد تا سناریوهایی با الگوگیری از همین شیوه ها اجرا شود كه تاكنون نتیجه نداده است." رییس دفتر سیاسی سپاه همچنین ادعا کرد که احزاب و گروهها و اشخاصی که "نظام سیاسی با ماهیت دینی و با محوریت ولایت مطلقه فقیه را قبول ندارند" در صدد انقلاب مخملی هستند و افزود که "البته برخی از این احزاب و گروه ها دارای سوابق اسلامی و انقلابی بوده و حتی بعضی از چهره های اصلی آن ها در گذشته در نظام جمهوری اسلامی دارای مسئولیت هم بوده اند، لكن با گذر زمان به دلایل مختلف از مسیر اصلی انقلاب و اسلام ناب محمدی فاصله گرفتند و اكنون مواضع و دیدگاه هایی متفاوت از قبل دارند." وی حضور هواداران میر حسین موسوی در خیابان ها را بخشی از انقلاب مخملی معرفی کرد و تاکيد کرد: "آقایان با تبلیغات سنگین و فضاسازی رسانه ای، خود را پیروز انتخابات معرفی كرده و با اعلام جشن پیروزی زود هنگام هواداران را هیجانی و ذوق زده كرده و در صورت پیروزی رقیب، موضوع تقلب در انتخابات را مطرح خواهند ساخت." یدالله جوانی ادعا کرد که "این مسئله، دقیقاً همان سناریویی است كه از سوی مخالفین دولت گرجستان" مورد استفاده قرار گرفته است"

درخاتمه اینکه موضع گیری خط زنجیره ای تهدید کردن رفسنجانی به خاطر نوشتن نامه به لوطی جماران که شروع شده و آخوند عضومجمع خبرگان کعبی در خوزستان و آخوند شیخ محمد یزدی رقیب رقابتی ریاست مجمع خبرگان در قم و آخوند احمد علم الهدی امام جمعه مشهد را در بر می گیرد که در ادامه تهدید های پاسداران و جمعیت ایثار گران و سربازجو حسین شریعتمداری هم به آن افزوده شده است و دامنه ی اینگونه تهدید ها ها هرروز دارد گسترش می یابد . به وضوح مشخص شده است که امید بهبود اوضاع اقتصادی کشور و وضعیت معیشتی مردم ایران در چشم انداز نیست زیرا که مسیر دارد به سمت تسویه حساب خونین جناحی و باندی سوق داده می شود که حتی با رئیس جمهور شدن میرحسین موسوی نه چیزی تغییر نمی کند ، بلکه گذشته از اینکه جنگ و در گیری اختلاف میان دولت با مجلس د کوری و کمدی هشتم و شورای نگهبان آلت دست اوج خواهد گرفت .از سوی دیگر پیش بینی می شود که از سر گیری جنایت قتل های زنجیره ای در بعد گسترده تر آن نیز در دستور کار واقع خواهد شد. لذا اینگونه افشاگری های مفاسد اقتصادی فقط با دراز کردن رفسنجانی و اعضای خانواده اش هرگز تمام و فراموش شدنی نمی باشد . زیرا که در مناظره های تلویزیونی کل نظام تروریستی آخوندی از سوی خود مسئولین رده بالای سابق و کنونی به محاکمه کشانیده شد که اثرات آن با فدا و قربانی کردن چند مهره هر گز از اذهان عمومی پاک شدنی نیست و موجب تبرئه شدگی سایر غارتگران و مفسدان حاکم و شرکای شان نخواهد شد. زیرا که بازی جدی جنگ قدرتو ثروت و حذف کردن رقبا تازه شروع و علنی شده است.
هوشنگ- بهداد
پنجشنبه 21 خرداد - 88