نقد و بررسی "رمزگشائي از ناامني هاي اخير عراق" روزنامه ی جمهوری اسلامی دو شنبه 8 تیرماه سال 1388
"تلاش مذبوحانه برای یافتن روزنه ی فرار و صدور بحران داخلی به برون مرز با ادامه ی سیاست دخالت گری در امور داخلی عراق وگریز زدن و متهم نمودن عربستان سعودی "
بدون هر گونه ابهام و شک افزایش اقدامات تروریستی و با لا رفتن ضریب کشته ها و مجروحین این روز ها که در عراق اتفاق افتاده است ادامه ی همان سیاست نا آرام سازی وبی ثبات کردن عراق از سوی رژیم تروریستی و پدر خوانده ی تروریست جهانی آخوندی حاکم بر ایران می باشد . زیرا که با اجرا و دنبال نمودن طرح خائنانه و جنایت آمیز عوامل رژیم تروریستی آخوندی این اقدامات جنایتکارانه در عراق تعقیب و اجرا می شود . صد البته که نمی تواند بی ارتباط به اوضاع و شرایط نا آرام داخل ایران باشد . برای اینکه هدف منحرف کردن اذهان عمومی و انتقال و صدور بحران ایران به عراق و چرخاندن آنتن های خبر گزاری های شبکه ی ماهواره ای جهانی از روی وقایع داخل ایران به سوی عراق و خاور میانه و یاپیگیری مسائل دیگر همون مرگ مایکل جکسون می باشد .

زیرا که آنتنی کردن اخبار تظاهرات و مقاومت و ایستاد گی جوانان معترض و ادامه ی تظاهرات شان در خیابان های ایران هر گز نمی تواند که مورد خوشآیند حاکمان جنایتکار و عوامفریب و دروغگو وکودتاگران حاکم بر ایران باشد . به خصوص اینکه هم ماهیت نا مشروع و ضد مردمی بودن کودتاگران پاسدار و لوطی جماران عریان شده است . هم اینکه به انزوا کشانیده شدن جهانی رژیم تروریستی آخوندی بطور کامل برجسته شده است . بنابراین بی جهت نیست که ملای سرمقاله نویس پیگیری و بررسی مسائل داخلی که بسیار هم مهم می باشد رها کرده و فیلش یاد عراق کرده است تا اینکه به جای پاسخگوئی ورمز گشائی نا آرامی های خیابانی در ایران رمز گشائی ناامنی های اخیر عراق را جایگزین کند و بطور وارونه تحلیل دهد.

فراموش نشود که دامن زدن به اینگونه اقدامان تروریستی و ضد انسانی در عراق مرتبط با سیاست دشمنی کردن با تصویب توافقنامه ی امنیتی میان آمریکا و دولت عراق می باشد . همچنین مکمل تأکید تقاضای اخراج نظامیان آمریکائیان از عراق است تا که عراق بطور دربست در اشغال کامل پاسداران تروریست و عواملش در آید . البته از سوی دیگر ارتباط به بر گزاری انتخابات پار لمانی عراق نیز دارد . زیرا که لوطی جماران و پاسداران کود تاگر تلاش مذبوحانه می کنند تا که مانع از تکرار شکست مشابه ی انتخابات شورای استانی عراق و انتخابات پار لمانی لبنان و شکست حزب الله لبنان در انتخابات پارلمان عراق شوند بازهم شکستی دیگر بوقوع به پیوندد و همه ی سرمایه گذاری در عراق همچون افغانستان بهدر رود. لذا می بایست با فلسفه ی حوزوی صغرا و کبری کردن و زمین و آسمان بهم دوختن آمریکا و حزب بعث عراق و عربستان مقصر اقدامات تروریستی و ناامنی های اخیر عراق معرفی و شناخته شده اند.

در خاتمه اینکه دفاع از نخست وزیر عراق کردن از سوی ملای سرمقاله نویس که مورد حمایت لوطی جماران و سپاه پاسداران کودتاگر می باشد . می بایست که این حمایت یا معادله ی آن سوی سکه یا آن طرف معادله ی دشمنی کردن نیز در بر داشته باشد . بنابراین مطرح و متهم کردن اعضای حزب بعث عراق که مخالف شدید دخالت گری رژیم تروریستی آخوندی در عراق می باشند به عنوان عامل ناامن سازی های اخیر عراق یا در کنار حزب بعث عراق مقصر دانستن عربستان که چرا طرح یا پیشنهاد صلح مذاکره در خاور میانه داده است . یا اینکه مانع از پیروزی حزب الله لبنان در انتخابات اخیر پارلمان لبنان شد و با کشور مصر موجب شد که پاسداران کودتاگر به اهدافش در برپائی جنگ 22 روزه ی نوار غزه از طریق حماس نرسد . همینطور به خاطر اینکه عربستان تا کنون کوشش کرده است که عراق را رژیم تروریستی آخوندی بطور دربست غورت ندهد . مشخص است که دشمنی و حساسیت خاص برروی عربستان می باشد . لذا اکنون همانگونه که ذکر شد ضمن انحراف کردن اذهان عمومی از وقایع داخل ایران که جریان دارد و اعتراف آشکار دخالت گری در امور داخلی عراق و عربستان با متهم کردن حزب بعث عراق و عربستان برای توجیگری و فرار از نقش دخالت داشتن در اقدامات تروریستی و ناامن سازی عراق که هدف پاک کردن صورت مسئله و صدور بحران به برون مرز نیز می باشد . بنابراین اکنون می بایست هم رهبران کشور های همسایه و هم خاورمیانه و جهان هم به دلیل اقدامات وحشیانه ی ضد انسانی سرکوب کردن جوانان آزادیخواه ایرانی موضع اساسی محکوم کردن اتخاذ کنند . هم اینکه اقدام دخالت گری رژیم تروریستی در امور داخلی عراق و سایر کشور های خاور میانه را نیز محکوم نمایند . مهمتر اینکه می بایست بطور همآهنگ برای رفع بران بی ثباتی و ناامنی در منطقه ی خاور میانه و رها شدن از کابوس دسترسی به سلا اتمی رژیم تروریستی و یاغی بین المللی از مبارزات مردم ایران برای تغییرات دمکرتیک در ایران حمایت و پشتیبانی و فعالیت جدی کنند
.
هوشنگ � بهداد
دو شنبه 8 تیرماه سال 1388