نقد و بررسی " آفتاب آمد دليل آفتاب (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان شنبه 23 خرداد ماه سال 1388
"پایان نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی و به بازی گرفتن ورو دست زدن شان برای گرم کردن تنور نمایش خیمه شب بازی رقیب و متهم به فساد و وکودتای مخملین گرجستانی کردن شان"

نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی - انتصاباتی - تقلباتی به پایان رسید و از میان 4 نامزد دو تا مدعی اعلام پیروزی کرده و به حامیان خودشان تبریک گفته و آماده باش بر گزاری جشن پیروزی داده اند . از طرف دیگر گزارش از محدویت رأی دادن و در گیری در برخی از حوزه های رأی گیری در شهر ها از جمله قائمشهر و شیراز و قیطریه تهران داده شده است . همچنین برخی ابراز نگرانی پیرامون سلامت بر گزاری این نمایش خیمه شب بازی کرده اند . از طرف دیگر گزارش از فیلتر گزاری سایت های خبری شده است که چرابخشی از واقعیت ها یا مچ گیری و فاش سازی طرفین را بازتاب داده است؟ همینطور نیروی انتظامی اعلام مانور برای کنترل اوضاع داده است و اخطار کرده که تجمع هواداران نامزدان در خیابان ها ممنوع است .

بنابراین بوضوح نشان داده می شود که این نمایش خیمه شب بازی غیر دمکراتیک و ابهام و تناقض آمیز است . البته انکار کردنی نمی باشد که نقش کار گردان اصلی را سپاه پاسداران بر عهده دارد و این نمایش ادامه طرح تکمیلی نمایش کودتای خاموش خزنده و خاموش سوم تیر ماه سال 84 است که در 22 خرداد سال 88 تکرار شده است .

نا گفته نماند که قلم بر دست با پاک کردن صورت مسئله و عادی جلوه دادن شرایط و مانور تبلیغاتی برای مشروعیت بخشیدن به رژیم تروریستی آخوندی اما لو داده است که چگونه با تاکتیک به بازی گرفتن رقیب دوم خردادی ها و چوب زدن و و پیاز خوراندن به اینان . زیرا که از اینان به عنوان داغ کردن تنور این نمایش خیمه شب بازی و سیاهی لشکر استفاده شد تا که بشود با حماسه سازی دیگر و رقم سازی کردن بستر تقلبات گسترد فرام گردد و اینگونه مشروعیت تراشی کاذب ایجاد شود که گویا مردم به رژیم تروریستی آخوندی باور دارند. برای همین را در پای صندوق های مار گیری خیمه شب بازی حضور یافتند .

بهر حال با رو دست زدن به رقیب برای بازارگرمی کردن عجیب هم به اتهام مفسد اقتصادی غارتگر افشای شد.هم اینکه اکنون با فشار و تهدید متهم به طرح توطئه ی کودتای مخملین سبز گرجستانی شد اند . همینطور وادار به تسلیم شدن وپذیرش نتایج حاصل از شکست نمایش خیمه شب بازی می شوند .بد تر اینکه با شگرد فرار به جلو بامتهم کردن مخالفان که تقلبات را افشا می کنند . تلاش مذبوحانه شده است تا که با متهم به شبهه سازی در سلامت انتخابات یا نمایش خیمه شب بازی خلافکاری های غیر قانونی و تقلبات وارونه جا زده شوند .

بهر حال نتایج این نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی � انتصاباتی ریاست جمهوری دوره ی دهم هرچه باشد و هر که رئیس جمهور شود یک بار دیگر ثابت شد که رژیم تروریستی آخوندی هر گز ظرفیت اصلاح و تغییر پذیری از درون را ندارد . از سوی دیگر بطور عریان این واقعیت به نمایش گذاشته شد که چگونه جنگ قدرت و ثروت باندی و جناحی اوج گررفته که با حذف خونین فیزیکی کنترل ناپذیر است . زیرا که دولت مردان و خود مسئولین و دست اندر کاران قبلی و کنونی اعتراف کرده و هوار زده اند که رژیم تروریستی آخوندی از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و غارتگری و رانتخواری و باند بازی می باشد آنگونه که حتی یک مهره ی سالم در آن یافت نمی شود. زیرا که برای قبضه ی کامل قدرت و انحصاری کردنش است که مکمل انباشت هرچه بیشتر ثروت و زر اندوزی می باشد که اکنون حتی بهم دیگر رحم نمی کنند و با مچ و یقه گیری کردن از هم دیگر خیلی آسان ارقام نجومی دزدی و غارت و چپاول شده خود و اعضای خانواده و اطرافیان را اعلام وبه معرض نمایش می گذارند

در خاتمه اینکه فراموش نشود بدلیل همین افشا و رسوا گری های انجام شده است که اکنون نامشروع شدن رژیم تروریستی آخوندی کاملاً عریان شده است که بارئیس جمهور شدن دوباره پاسدار احمدی نژاد که با طراحی کودتای خاموش و خزنده ی تکمیلی سپاه پاسداران امکان پذیر است چونکه قدرت اصلی را هم سپاه دارد و هم تأسیسات هسته ای را در اختیار ود دارد که می خواهد هر چه زود تر صاحب بمب اتم برای تضممین بقای رژیم ضد بشری و قرون وسطائی آخوندی شود. همچنین اهرم باج گیری و تهدید کردن بیرونی گردد . یا اینکه اگر چنانچه رقیب میر حسین موسوی رئیس جمهور شود . مانع از شتاب گیری رادیکال شدن شرایط به سوی تغییرات دمکراتیک و جدائی دین از دولت نخواهد شد . برای اینکه با اعتراف آشکار به افشاگر ی های فساد اقتصادی و دزدی های مسئولان کرده بالای رژیم تروریستی آخوندی که با پرده ی دین فروشی و سرکوب و خفقان وجنگ افروزی امکان پذیر شده است . دیگر جای هیچگونه ابهام در نفی چنین مذهب و آئینی در اذهان عمومی به خصوص نسل جوان باقی نگذاشته است . نکته آخر اینکه حضور جوانان سبز پوش و غیرو توی خیابان که دهان کجی به 30 سال شعار سر کوبگرایانه رو سری یا توسری و مبارز با بد وبی حابی می باشد. این حضور اعتراضی نه در حمایت رژیم و نامزدان خاص نیست، بلکه نوعی مقابله کردن بارژیم تروریستی آخوندی و ارگان سر کوبگر نیروی انتظامی است که در 4 سال گذشته با طرح های گوناگون اجتماعی بهترین شیوه ی بر خورد با جوانان را داشته است که اکنون فرصت تلافی کردن کسب کرد ند تا که با حضور خودشان در خیابان ها جبران ضرب و شتم های خیابانی نیروی انتظامی در 4 سال گذشته را کرده باشند. برای اینکه در حرکت های اعتراضی خشمگینانه ی جوانان مدعیان فرصت طلب خواهند فهمید که چگونه ترکش بدل تاتیک سو ء استفاده تبلیغاتی از جوانان کردن به سوی رژیم ضد بشری کودتاچی اصابت خواهد نمود؟

هوشنگ � بهداد
شنبه 23 خرداد ماه سال 1388