خطبه ی نماز جمعه ی تهدید آمیز و مرگ آفرین آخوند احمد خاتمی در تهران

پاسداران کودتا گر نظامی که در برابر مبارزه و مقاومت جوانان مبارز و آزادیخواه به ستوه آمده و در مانده و مستأصل شده اند. پس از اینکه مقدمات صحنه پردازی و پرونده و تشابه سازی ها را در بوق تبلیغات رسانه ای کرده اند که چکیده و تجربه و عملکرد 30 ساله ی ارگان های سر کوبگر جانی و دژخیمان لباس شخصی ها و اعضای حزب پادگانی می باشد که همگی دارای کار نامه ی سیاه و ننگین جنایت آمیز 30 ساله در سیاه جال های سراسر کشور دارند و حضور پر رنگ در قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 داشته اند. سپس جزو آمرین و عاملین قتل های زنجیره ای بوده اند . اکنون زمینه را برای برداشت اهداف ضد انسانی خود آماده کرده اند. زیرا که شیخ احمد خاتمی شاگرد آخوند انگلیسی محمد تقی مصباح غارتگر و متحجر و فتوا دهنده ی قتل و کشتار عمومی در پیش خطبه های نماز جمعه های تهران در دوران محمد خاتمی که مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد و آرزوی جانشین شدن رئیس خبر گان رهبری دارد. سپس ولی فقیه شدن با حذف جمهوریت و اعلام حاکمیت اسلام طالبانی را در سر خود می پروراند . وارد صحنه ی معرکه گیری نماز جمعه ی تهران شده است تا که فتوای مرگ برای معترضان به اتهام محاربه با خدا صادر کند تا بزعم پاسدان کود تاگر نظامی دیکته کننده ی خط و نشان کشیدن پشت پرده با ایجاد رعب و وحشت و راه اندازی بساط دار و تیر باران و حمام خون ، به خیال خام خودشان شاید قا در شوند فضای انفجاری جامعه را کنترل نمایند . غافل از آنکه فرق شراط کنونی با گذشته در این است که دیگر هیچگونه مشروعیت و اعتباری برای رژیم تروریستی کود تاگران نظامی بربر منش و تاریک اندیش و آدمکش دروغگوی رسوا شده در اذهان عمومی باقی نمانده است و جوانان خشمگین و تظاهر کنندگان ناراضی هر گز اپسیونی نسبت به حاکمان دین فروش و عوامفریب و دروغگو دیگر توهمی ندارند .

بنابراین اینگونه فتوای مرگ صادر کردن آخوند شیاد احمد خاتمی، نه ناشی از قدرت و اقتدار پاسدار کودتاگران نظامی و لوطی جماران نمی باشد ، بلکه هم نشانگر موضع ضعف و و حشت و اضطراب از کنترل خارج شدن شرایط کنونی است. هم اینکه بیان کننده ی این واقعیت است که به وضوح زیرآب دروغ سای آرای 40 میلیون شرکت کننده و قبول داشتن نظام تروریستی آخوندی با تدارک بیش از 24 میلیون رأی تقلباتی و دروغین برای پاسدار گماشته احمدی نژاد درست کردن زده شده است .

زیرا که رژیمی که دارای پایگاه مردمی باشد که رهبر و مسئولانش ادعای حضور و شرکت 85% واجدین الشرایط در نمایش خیمه شب بازی کمدی ریاست جمهوری اش کرده اند . مشخص است که دیگر نه نیاز به واکنش گسترده ی اعتراضی مردم به خصوص جوانان معترض در صحنه ی تظاهرات خیابانی نمی باشد ونه اینکه احتیاج به سرکوب و حشیانه ی بر بر منشانه ی تظاهر کنند گان در خیابان های کشور به خصوص تهران ضروریست . مهمتر اینکه نمی بایست که جنایات بسیجیان و پاسداران و لباس شخصی های آدمکشان حرفه ای به معترضان و مخلفان نسبت داده شود و دست به تلاش مذبوحانه ی توطئه و دسیسه و پرونده سازی وارونه علیه ی رقبا و معترضان زده شود و تهدید به اتهام محاربه و شرع اسلام گردند آنهم اسلامی که 30 سال است تبدیل به وسیله ی قدرت و ثروت و ابزار سرکوب و خفقان و غارتگری شده است و در نهایت برای چه می بایست خواهان اجرای حکم اعدام برای معترضان حق و حقوق پایمال شده شد؟

عجیب است که این آخوند جانی بهمان سبک سربازجو حسین شریعتمداری با شیوه ی چماق و هویج با نامزدان بازنده بر خورد کرده است و خطاب به اینان پیام هشدار تسلیم شدن و پذیرش شکست داده است و بطور مضحک و صد در صد وارونه لوطی جماران معتاد و فاسد و دروغگو ودین فروش را نماینده ی خدا خطاب کرد ه و هر گونه مخالفت با وی را مخالفت با خدا قلمداد نموده است . در صورتیکه زمان زیادی از اعتراف این لوطی نمی گذرد که آشکارا اعتراف کرد که وی دارای یک جسم ناقص و جان نا قابل با اندک آبروئی می باشد که آنهم از چماقداران حامی اش به عاریت گرفته شده است .

حال در شرایطی که تظاهر کنندگان خشمگین در خیابان ها از فرط خشم و نفرت و نارضایتی مرگ نثار لوطی جماران و بسیجیان چماقدار حامی اش می کنند . چگونه این عنصر پلید شدیداً قدرت طلب که گفته می شود آقا زاده مجتبی همیشه غایب و فراری از جلوی دوربین هم جانشین لوطی جماران شده است. هم اینکه رهبریت سرکوبگری معترضان را بر عهده دارد . اکنون این لوطی جماران می تواند جانشین و نماینده ی خدا برروی زمین باشد که این آخوند دلقک تا زیر گلو دارای شکم مفتخور و متحجر احمد خاتمی؛ چنین ادعایش را کرده است تا که بتواند زیر چتر این ادعای وارونه، مخالفان وی و معترضان را متهم به محاربه با خدا کند و حکم و فتوای مرگ برای شان صادر نماید؟ کمدی تر اینکه این آخوندک شکم گنده ی مفتخور و متحجر وارونه گوی که هنگام خطبه خوانی بدلیل اینکه با کمبود اکسیژن مواجه شده دچار هذیان گوئی هم شده است و دبیر کل ساز مان ملل را تهدید کرده است. همچنین واکنش اعتراضی رهبران کشور های اروپائی نسبت به سرکوب و کشتار تظاهر کنند گان خیابانی در ایران را متهم به احساسی شدن و کود کانه بر خورد کردن نموده و با حواله دادن پاسخگوئی جانانه از سوی مردم ایران به اینان تهدید شان کرده است !

در خاتمه اینکه رژیم ورشکسته و آبرو باخته ی غارتگر و درغگوی دین فروش افشا شده که بیش از 3 دهه است که با ابزار دین و شارلاتان گری و شیادی و تصویر مار کشیدن و مار قالب کردن همراه با تهدید و ترور و سر کوب و ضرب و شتم و باز داشت و زندان و شکنجه و اعدام و قطع اندام و سنگسار کردن با رشد تورم و گرانی و اافزایش فقر و بیکاری در جامعه با وعده های دروغ و وارونه چه چیز بیشتری به مردم ایران داده است ؟ لذا پر واضح است اکنون که سپاه پاسداران تر وریست که بطور عریان اقدام به کودتای نظامی کرده است . برای اینکه رقبا را حذف کامل از صحنه کند . همینطور برای خاموش کردن صدای اعتراضی مردم و به خصوص جوانان به جان آمده که توی خیابان ها دست به تظاهرات زده و فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و بسیجیان می زنند. چون پاسداران کودتاچی قصد رها کردن قدرت و بازگشت به پاد گان ها را ندارد .باید که اعضای حزب پادگانی اشان در کنار و هم دوش سایر دژخیمان لباس شخصی ها و آدمکشان حرفه ای دارای کار نامه ی سیاه 3 دهه را وارد صحنه کنند تا که بطور گسترده دست به سرکوبگری وحشیانه بزنند. اکنون نیز در ادامه ی سناریو عمله ی ارتجاع و استعمار همچون آخوند جلاد احمد خاتمی را وارد معرکه گیری نماز جمعه ی تهران کرده اند تا به رقبا و معترضان ناراضی پیام محاربه با خدا و تهدید به اعدام داده شود . زیرا که جانیان حاکم احساس خطر جدی و از دست دادن قدرت و انباشت ثروت کرده اند که تنها راه بقای ننگین خودشان را مثل گذشته در کشتار و خفقان و سر کوب هر چه بیشتر می بینند . در صور تیکه درک و فهم و شعور این را ندارند که اختلاف شرایط کنونی همانگونه که اشاره شد همچون گذشته نیست . زیرا که دیگر نه توهمی ونه ترسی در وجود نسل جوان است . زیرا که اکنون در مصاف حاکمان جنایتکار و عوامفریب و دین فروش و دروغگو کسانی قرار گرفته اند که بیش از 70 % جمعیت کشور را تشکیل می دهند و محصول و پرورش یافتگان 30 ساله ی خود رژیم تروریستی آخوندی می باشد . بنابراین دیگر جای هیچگونه شکی باقی نمانده است که تنها راه نجات کشور و رها و آزاد شدن مردم ایران تغییرات دمکراتیک در ایران می باشد و این مسیر را کود تاگران نظامی حاکم نه اینکه نمی توانند سد کنند ، بلکه برای حفظ قدرت و ثروت تلاش مذبوحانه می کنند تاکه جهت تغییرات دمکراتیک را به سمت قهر آمیز و خونین و پر هزینه سوق دهند.

هوشنگ � بهداد

جمعه 5 تیر ماه سال 1388