تصاویر

يك خودروي شاسي بلند استثنايي


اين يك فورد مدل F-650 SUPER است كه صبحانه آنلاين آن را منتشر كرده است. 
 
تصوير


مار پيتون در حال خوردن بچه آهو 
 
طولاني‌ترين نقاشي جهان در گينس

ركورد كشيدن طولاني‌ترين نقاشي جهان توسط يك نفر در كتاب ركوردهاي گينس به ثبت رسيد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران طولاني‌ترين نقاشي جهان به طول بيش از 601 متر توسط "ادموند چن ژي كاي" كشيده و به عنوان يك ركورد در گينس ثبت شد.
به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اينترنتي ثبت ركوردهاي جهاني گينس، اين ركورد در ماه ژوئيه سال 2013 ميلادي در سنگاپور به دست آمد
 
عكس


دوستي جالب! 
وقتي چمن تاول مي‌زند


باشگاه خبرنگاران - تاول يكي از مشكلات پوستي است كه بر اثر سوختگي يا بيماري‌هاي خاص روي بدن ايجاد مي‌شود و گاهي دردناك است. تاول‌ها، جوش‌هاي بزرگي هستند كه مقداري آب زير آن‌ها قرار گرفته است و كاملا شل يا برجسته شده‌اند.
چند وقتي مي‌شود كه انسان‌ها متوجه شده‌اند كه چمن‌ها نيز مانند انسان مي‌توانند تاول بزنند. اين حالت عجيب كه دليل درستي براي آن بيان نشده است از سال 2012 ميلادي مورد توجه قرار گرفته است و نمونه‌هاي خاصي از آن پيدا شده است.
براي اولين بار يك مغازه‌دار در پورتلند در حالي كه حياط فروشگاهش را تميز مي‌كرد متوجه يك تاول بزرگ روي چمن شد و از آن پس ديگر تصاوير مختلفي از اين پديده عجيب در سطح نت پراكنده شده است ولي دليل درستي براي آن هنوز يافت نشده است.
دانشمندان درگير اين نكته شده‌اند كه چرا آب زير چمن رفته و از درون خاك بيرون نزده است بلكه زير آب جمع شده. اين يعني يك لايه خاص مايع را در زير سطحي از خاك محسور كرده و مانع از خروج آن مي‌شود. آن‌ها اعتقاد دارند يك لايه پلاستيكي مانع شده است. اين لايه مي‌تواند به خاطر مواد درون آب منطقه‌هاي مختلف ايجاد شود.
دليل ديگري كه براي اين پديد عجيب ارائه شده است وجود گازهاي خاص است. دانشمندان به غير از آب، گازها را نيز مقصر اين ماجرا مي‌دانند ولي براي رسيدن به جواب نهايي بايد منتظر تحقيقات بيشتر ماند.