تزوير تاريخي


تزوير تاريخي

بسم ا لله الرحمن الرحيم 
نعمت بزرگ "عقل" كه در بيان پيامبر اكرم از آن به موهبتي كه راه بندگي خدا و به دست آوردن جواز ورود به بهشت (سعادت دنيا و آخرت) را هموار مي‌كند ياد شده، امروز در جهان اسلام مهجور است و از آن به درستي استفاده نمي‌شود. برادركشي در ميان مسلمانان رواج دارد و رفتارهاي ناشايست گروه‌هاي افراطي در كشورهاي اسلامي، چهره‌اي غيرواقعي از اسلام ترسيم مي‌كند كه افكار عمومي جهان را نسبت اين دين پاك بدبين مي‌نمايد. با اينكه دين اسلام دين رحمت و رأفت است و از خدا در كتاب آسماني خود قرآن، صدها بار با صفات رحمان و رحيم و غفور و ودود ياد مي‌كند و پيامبر اسلام در همين كتاب به خاطر داشتن "خلق عظيم" مورد ستايش و تحسين قرار مي‌گيرد، امروز به دليل رفتار غيراسلامي عده‌اي از مسلمانان با همديگر، به خشونت متهم مي‌شود. اين وضعيت را بزرگان جهان اسلام نبايد تحمل نمايند و هرچه زودتر بايد راهي براي پاسخ دادن به اين اتهامات و نشان دادن چهره واقعي اسلام پيدا كنند. 
اين وضعيت نامتجانس با هويت اسلامي، براي مخالفان و فرصت طلبان اين مجال را فراهم ساخته كه خود را طرفدار حقوق بشر جا بزنند و مسلمانان را ضد حقوق بشر معرفي كنند. آنها حتي به متهم ساختن مسلمانان اكتفا نمي‌كنند و درصدد هستند خود اسلام را به ضديت با حقوق بشر متهم نمايند در حالي كه پرونده گذشته و حال خود آنها مالامال از پايمال كردن موازين انساني و ضديت با ابتدائي‌ترين حقوق ملت‌ها به ويژه ملت‌هاي مسلمان است. اگر به جنايات صهيونيست‌ها عليه ملت مظلوم فلسطين كه با حمايت آمريكا و دولت‌هاي استعمارگر اروپائي صورت مي‌گيرد بنگريد، اگر به اشغال عراق و افغانستان توسط آمريكا و متحدان اروپائي واشنگتن توجه كنيد و اگر در طراحي جنگ خانگي در سوريه توسط آمريكا و انگليس و فرانسه كه با حمايت‌هاي سياسي و نظامي آنها توسط تروريست‌هاي تكفيري و سلفي و القاعده اجرا مي‌شود انديشه كنيد، به اين نتيجه خواه?د رسيد كه استعمارگران و اشغالگران اروپائي و آمريكائي بيشترين جنايات را عليه مسلمانان مرتكب شده‌اند و مي‌شوند و در عين حال خود را مدافع حقوق بشر جا مي‌زنند و مسلمانان را ناقضان حقوق بشر مي‌دانند. پرونده زندان‌هاي گوانتانامو، بگرام، ابوغريب و زندان‌هاي متعدد اروپا كه توسط آمريكا اداره مي‌شود را جداگانه بايد بررسي كرد و بر پرونده اينهمه جنايات دولت‌هاي غربي افزود و همه آنها را به حساب ضديت غربي‌ها با حقوق بشر گذاشت. علاوه بر جهان اسلام، جنايات دولت‌هاي غربي در زمينه رفتارشان با ملت‌هاي آمريكاي جنوبي، آفريقا، آسياي جنوب شرقي و استراليا نيز پرونده‌هاي جداگانه‌اي هستند كه بايد به تفصيل توضيح داده شوند و به حساب آمريكا و دولت‌هاي اروپائي همدست آمريكا گذاشته شوند. 

بمباران اتمي هيروشيما و ناكازاكي، جنگ طولاني ويتنام با آن همه جنايت كه آمريكا در آن كشور مرتكب شد و كودتاها و جنگ افروزي‌هاي پياپي كه قدرت‌هاي غربي در آمريكاي لاتين و آفريقا به راه انداخته‌اند و مي‌اندازند، فقط برگ‌هائي از پرونده‌هاي قطور ضد حقوق بشر آنهاست. افشاگري‌هاي اخير درباره شنودهاي تلفني و انواع جاسوسي‌هاي آمريكا حتي عليه خود مردم آمريكا و دولت‌هاي اروپائي متحد آمريكا نيز كه اخيراً به رسوائي بزرگي براي دولتمردان آمريكائي تبديل شده، برگ‌هاي ديگري هستند كه بايد به پرونده ضد حقوق بشري آمريكا افزوده شوند. 
اين مجموعه بزرگ را به اين دليل مطرح نكرده‌ايم كه چهره ضدانساني سران آمريكا و متحدان اروپائي آنها را معرفي نمائيم، بلكه مي‌خواهيم با يادآوري اين جنايات، به واقعيت تلخ بي‌عملي مجموعه جهان اسلام اشاره كنيم كه حتي در اينجا هم گروه‌هاي منحرف و تروريست‌ها آلت دست دولت‌هاي غربي هستند و با طرح و برنامه آنها و حمايت‌هاي سياسي و نظامي آنها مرتكب چنين جناياتي مي‌شوند و با اين حال جنايات را به نام اسلام و در پرونده مسلمانان ثبت و ضبط مي‌كنند. اين،‌ ظلم مضاعف به اسلام و مسلمانان است به ويژه آنكه عليرغم اين واقعيت‌هاي آشكار پيدا بودن دست‌هاي دولتمردان غربي در تمام جنايت‌هائي كه در جهان اسلام رخ مي‌دهد، باز هم آنها خود را طلبكار و مسلمانان را بدهكار قلمداد مي‌كنند! 
درست در همين نقطه است كه بايد بزرگان جهان اسلام به ابتكار عمل روي آورند و راه را بر ادامه اين تزوير تاريخي ببندند. اختلافات كشورهاي اسلامي با همديگر، دست نشانده بودن عده‌اي از سران كشورهاي اسلامي، نفوذ فساد در عده‌اي ديگر از سران دولت‌هاي حاكم بر مسلمانان و بي‌عملي افراد صاحب نفوذ در جهان اسلام، زمينه را براي طلبكاري‌هاي غرب فراهم ساخته است. اين شرايط ظالمانه را مي‌توان تغيير داد به شرط آنكه بزرگان جهان اسلام از دخالت بي‌عملي و انفعالي خارج شوند و با ابتكار عمل و برنامه‌اي جدي به صحنه بيايند. ملت‌هاي مسلمان، علاوه بر امكانات زيادي كه در اختيار دارند، آمادگي روحي مناسبي نيز براي همراهي با رهبراني كه درصدد كوتاه كردن دست خائنان و اشغالگران و مداخله‌جويان از جهان اسلام برآيند دارند. آيا در ايام سالگرد ميلاد پيامبر اكرم اسلام كه ملت‌هاي مسلمان اين واقعه بزرگ را جشن مي‌گيرند، بزرگان جهان اسلام درصدد تدوين برنامه‌اي عملي براي تغيير شرايط نكبت بار كنوني برخواهند آمد؟