امام جمعه گرگان:اختلاف افكنان بين شيعه و سني جنايتكارند

امام جمعه گرگان:اختلاف افكنان بين شيعه و سني جنايتكارند  7 دی – 94
بااین حساب از  بنیانگذار رژیم وارونه ی ولایت فقیه  وخامنه ای گرفته تا رهبران نهادهاو ائمه جماعات و اعضای مجلس ارتجاع وارگان های سرکوبگر همگی جنایتکارند چون 37 سال همین سیاست اختلاف را دنبال کرده اند .

نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان با تاکيد بر ضرورت حفظ وحدت بين مسلمانان، گفت: افرادي که به خاطر پول و دلارهاي دشمنان، بين شيعه و اهل سنت اختلاف ايجاد مي کنند، جنايتکار هستند.
    به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله سيدکاظم نورمفيدي شنبه شب در مراسم جشن هفته وحدت و افتتاح مصلاي نمازجمعه شهر مرزي اينچه برون گنبدکاووس، اظهار کرد: دشمنان اسلام با پرداخت پول و دلار به برخي افراد ناآگاه و ساده از هر دو مذهب شيعه و اهل سنت، به دنبال ايجاد اختلاف بين آنان هستند.

    وي با تاکيد بر ضرورت هوشياري مسلمانان نسبت به اين گونه توطئه دشمنان، اضافه کرد: شيعه و سني با هم برادرند و نبايستي بگذارند، ديگران بين آنان اختلاف ايجاد کنند.

    نماينده ولي فقيه در گلستان، حفظ وحدت و يکپارچگي را توصيه مهم قرآن به امت اسلامي دانست و تصريح کرد: اگر امت اسلامي فقط به اين دستور قرآن و سيره نبي مکرم اسلام(ص) به طور جدي عمل نمايند، دشمنان نمي توانند بين آنان اختلاف ايجاد کنند. امام جمعه گرگان با تبريک ولادت با سعادت نبي مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، بر ضرورت برگزاري باشکوه مراسم بزرگداشت اين ايام از سوي پيروان رسول گرامي اسلام تاکيد کرد و گفت: برگزاري باشکوه اين مراسم، پيوند امت اسلامي با رسول خدا(ص) را بيشتر به دشمنان نمايان مي کند.

    آيت الله نورمفيدي در پايان وحدت و صميميت بين شيعه و سني در استان گلستان را خوب ارزيابي کرد.

    مصلاي نمازجمعه شهر اينچه برون در زميني به مساحت يک هزار و 500 متر مربع با زيربناي 600 مترمربع احداث شده که در مجموع مبلغ يک ميليارد و 200 ميليون ريال براي آن هزينه شده است.

    شهر مرزي اينچه برون به عنوان مرکز بخش داشلي برون شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 2 هزار نفر جمعيت که تمامي آنها از هموطنان ترکمن اهل سنت هستند، در جوار مرز ايران و ترکمنستان واقع است و فاصله آن از شهر گنبدکاووس حدود 80 کيلومتر است.