نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما   11 آبان – 95
رسیدگی به وضعیت نیروهای شرکتی مخابرات
مدتی است خبرهایی مبنی بر اعتراض نیروهای شرکتی مخابرات استان آذربایجان غربی و حتی مخابرات ایران شنیده می‌شود. پرسنلی که بیشترین سهم خدمت رسانی به مردم را در ادارات مخابرات دارند، اما به لحاظ حقوق و مزایا در پایین‌ترین سطح ممکن قرار دارند. با وجود اینکه هر فرد در هر مقام و شغلی ابتدا باید از امنیت شغلی خود مطمئن باشد تا نسبت به خدمت رسانی به مردم اهتمام بیشتری به خرج دهد، ضروری است شرکت مخابرات ایران هر چه سریعتر با رایزنی‌های گسترده و انعکاس مشکلات نیروهای شرکتی و صد البته توجه ویژه به این نکته که اداره مخابرات شهرستانها به پشتوانه این پرسنل فعال و پویا هستند، نسبت به رفع موانع برای قرارداد مستقیم یا(کار معین) و طرح طبقه بندی مشاغل و حل سایر مشکلات، اقدامات لازم را به عمل آورند.جمعی از نیروهای شرکتی مخابرات- استان آذربایجان غربی
*سعیدی از تهران: متاسفانه هرچه می‌گذرد، تعداد جوانانی که در سنین پایین به مصرف دخانیات رو می‌آورند، بیشتر میشود. این موضوع حکایت از آن دارد که متاسفانه نهادهای بهداشتی، آموزشی و اجتماعی در جامعه ما کار چندانی انجام نمی‌دهند و در این زمینه موفق عمل نکرده‌اند.
*
بابکی از مازندران: از مسئولان ذیربط سئوال کنید چرا در عرض یک هفته قرص لیپیتور (ضد چربی) از مبلغ 45 هزار تومان به 96 هزار تومان افزایش پیدا کرد؟
*
منوچهری از تهران: به گفته معاون وزیر بهداشت سالانه 90 هزار بیمار جدید مبتلا به سرطان در کشور داریم. علاوه بر آلاینده‌های گوناگون که باید در رفع آن کوشید، آیا نمی‌شود ترتیبی اتخاذ کرد تا پارازیت‌ها را که احتمالاً یکی از علل سرطان در شهر می‌باشد را قطع نمایند؟