توهین به مجلس با پول بیت المال

توهین به مجلس با پول بیت المال 10 آذر- 95

نه فقط قوه فاسد قضاییه با رئیس مترسک انتصابی  اش نیس که با پول بیت المال به نمایندمجلس ارتجاع  توهین می کند بلکه همه نهادهای حکومتی با پول بیت المال 36 سال است که نه توهین به ملت کرده اند که جیب وسفره های شان را هم خالی کرده اند.
به دنبال وقایع روزهای اخیر و در پی اقدام قضایی علیه محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، برخی رسانه های تندرو از خود بی خود شده و خطاب به مجلس فحاشی کردند .
این رسانه ها که از اموال عمومی ارتزاق می کنند در اقدامی غیر حرفه ای نمایندگان مجلس را وکلای اجاره ای ! و وکیل الدوله معرفی کردند .
این در حالی است که حضرت امام خمینی (ره) مجلس را در راس امور دانستند و اختیارات متعدد پیش بینی شده در قانون اساسی ، گواه همین جایگاه است .
رسانه های یاد شده که در سه سال گذشته به شدت دلواپس شده و هر اقدام دولت را به باد انتقاد می گیرند ، اینبار نوک پیکان خود را به سمت خانه ملت نشانه گرفته اند .
این رسانه ها در اقدامی سوال برانگیز و مملو از توهین ، نمایندگان منتخب مردم در قوه مقننه را 'وکلای اجاره ای' معرفی کردند که چنین توهینی کم نظیر است .
انتظار می رود پیش از اینکه این رویه افراطی شدت بگیرد ، نهادهای مسئول و متولیان اینگونه رسانه ها مانع از ادامه اینگونه رفتارهای غیر حرفه ای و غیر اخلاقی این رسانه ها شوند .
بدیهی است درماجرای اقدام قضایی علیه صادقی نماینده مجلس دو رکن اصلی کشور یعنی مجلس و قوه قضاییه نباید تضعیف شوند؛ بامتانت و آرامش و مبتنی بر قانون، رسیدگی لازم توسط روسای قوا صورت گیرد.
انتظار افکارعمومی این است که وقوع یک حادثه نباید موجب حمله به کلیت دو قوه مهم نظام شود.