نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها  و صدای شما  9 آذر- 95
پارکبانان قانونی یا غیر قانونی؟
مگر در مملکت ما چند قانون وجود دارد؟ پلیس می‌گوید پارکبان‌ها غیر قانونی هستند، ولی شهرداری همچنان با پیمانکاران مربوطه قرارداد می‌بندد و پارکبانان هم بکار خود مشغول هستند. بالاخره چه کسی درست می‌گوید، شهرداری یا پلیس؟رئوفی – تهران
اشتغال برای جوانان بیکار
از مسئولان وزارت رفاه، کار و تامین اجتماعی عاجزانه درخواست می‌کنم وام اشتغال در اختیار یک میلیون فارغ‌التحصیل فاقد کار امسال قرار دهند تا آنان ضمن رونق و شکوفایی اقتصاد کشور، باعث رهایی جوانان از آسیب‌های فردی و اجتماعی ناشی از بیکاری شود.یک جوان فارغ‌التحصیل بیکار - تهران

*یک شهروند بابلی: بعد از برف و سرمای طاقت فرسای مازندران طی چند روز گذشته، مردم این استان 2 روز را بدون آب، برق و گاز در این سرما سپری کردند، امیدوارم تدابیری اندیشیده شود تا دیگر شاهد مشکلات اینچنینی نباشیم.
*
یک مسافر شرکت واحد از تهران: شنبه شب مورخ 6/9/95 در خط«مترو صادقیه- دهکده المپیک» تابلوی ساعت زنی حرکت اتوبوس را 19:55 نشان می‌داد وقتی به زمان فوق رسید و اتوبوس هم تقریباً پُر از مسافر بود مامور کنترل خط ساعت حرکت را به 20:15 تغییر داد! وقتی مسافران به وی اعتراض کردند متاسفانه در جواب گفت: بنده تصمیم می‌گیرم و همینی که هست، اگر می‌توانید شکایت کنید!؟ خواستم از طریق روزنامه شما صدایم را به گوش مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی برسانید، شاید آنان پاسخگو باشند.
*
صالح اصغرزاده از بومهن: شهرداری بومهن نسبت به یخبندان و پاکسازی پیاده روها و خیابانها هیچ اقدامی نکرده و به نظر می‌رسد کارکنان شهرداری در این سرما به خواب رفته‌اند.
*
حسنی از تهران: با اینکه چند روزی بیشتر از فصل سرد سال نگذشته است، متاسفانه میوه فروشی‌ها قیمت مرکبات و میوه‌ها را گران کرده اند، وقتی هم به مغازه‌داران گلایه می‌کنیم در جواب می‌گویند میوه‌ها در شمال کشور دچار یخ‌زدگی شده و قیمت میوه هم به همین دلیل بالا رفته است! از مسئولان ذیربط تقاضا داریم که به این موضوع رسیدگی کنند و اجازه ندهند مغازه‌داران حق مردم را در این رابطه تضییع کنند.