كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 9 آذر- 95
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی ودروغ اوین نامه ی کیهان

    * از سال 1358 تا به امروز بسيج دستاوردهاي بسياري داشته که هيچ فردي نمي تواند براي کمرنگ کردن آن قدمي بردارد زيرا قدرت بسيج يک قدرت مردمي و انقلابي است.
    فرزاد محمدجعفري

    * امام فرمود: «بسيج لشکر مخلص خداست» اين را مي توان در سازندگي و همت بسيجيان در نقاط محروم درک کرد که بي منت و بي مزد در حال خدمت هستند.

    شاپورنژاد

    * متاسفانه وزيري که مسکن مهر را مزخرف ناميد در ماجراي تصادف قطار مشهد- تبريز، مزخرف ترين اظهارنظر را کرد و در خبر سيما (95/9/5) اظهار داشت، جاي نگراني نيست همه مسافران بيمه هستند و تمام هزينه ها پرداخت مي شود! آيا جان و جراحت افراد با مال جبران مي شود؟!

    نيکنام- قم

    * با اين همه پيشرفت واگن سازان قطار و اتوبوس قادر نيستند کپسول هاي کف خاموش کننده آتش تعبيه نمايند تا همانند «ايربگ» در موقع لازم به کار افتد؟! هرچند که برخي از اخبار مي گويد حتي کپسول هاي معمولي اطفاي حريق هم به اندازه لازم وجود نداشته است!

    09960919
    * حادثه برخورد دو قطار در لندن باعث استعفاي وزير شد اما در ايران در حالي که از سيستم خودکار دم زده مي شود عوامل انساني مقصر و محکوم مي شوند! کاش مسئولان کشور غم از دست دادن عزيزان را به گردن يک فرد نمي انداختند و با استعفاي خود کوتاهي عوامل اجرا را جبران مي کردند.

    صفري- سمنان و 43620901

    * آقاي رئيس جمهور! آقاي رئيس مجلس! 150 نماينده مدافع حقوق فرد حاشيه ساز! چرا در قبال حادثه قطار مشهد- تبريز فريادتان بلند نيست؟ آيا با حقوقي که مي گيريد اگر به وظيفه ذاتي خود نپردازيد توجيه شرعي داريد؟

    سوري

    * اين بار سوم است که برخورد قطار منجر به کشته شدن مردم شده است. اين ديگر هواپيما نيست که وزير، خلبان را مقصر بداند چون برنامه حرکت قطارها در دست مرکز و سيستم خودکار است. اگر در حوادث قبلي خاطي مجازات مي شد شاهد تداوم اين حوادث نبوديم.

    88930912
    * مسئولين دولتي چندي قبل اظهار مي کردند امسال در بدترين وضعيت نه کمبود گاز داريم و نه قطعي گاز! ما هم خدا را شکر مي کنيم که سرما تداوم پيدا نکرد. چون معلوم نبود با اين بي تدبيري مسئولين، مردم در آمل و بابل و... چه مي کشيدند!

    84550912
    * اگر دولتي ها به فسادهايي که در 3 سال اخير صورت گرفته بود هم مثل لغو يک سخنراني که مسئولان تيتر اول روزنامه ها کرده اند حساسيت داشتند الان شاهد کوچک تر شدن سفره ها و ديگر مشکلات اجتماعي نبوديم. کاش دغدغه ها جناحي نبود و براي مردم و آباداني کشور بود!

    نيما شميراني- تهران

    * به 150 نماينده محترمي که نسبت به لغو سخنراني مطهري معترضند عرض مي کنم آيا کشور دغدغه مهم تري ندارد؟ آيا وضع بد اقتصاد و معيشت مردم و يا برجام بي حاصلي که حدود يک سال است به آن تن داده ايم و حتي نسيه هم نگرفته ايم، در خور اين پيگيري نبوده است؟ واقعا اين سخنراني مشکل جامعه ما بود که اولويت کار مجلس به آن قرار گرفت؟! کاش در فيش هاي نجومي هم اين گونه اراده وجود داشت.

    ذوالفقاري

    * اين همه دست درازي به بيت المال در دولت و رسانه هاي حامي اش هيچ سر و صدايي نداشت ولي براي مسائل حاشيه اي که دولت به پا کرد از لغو کنسرت و لغو سخنراني گرفته تا اتهام زدن و توهين به ديگران بايد هياهو مي شد! دولتي که به جاي رسيدگي به حال بد مردم به اشرافي گري و احوال پرسي از خارجي ها اهميت مي دهد هيچ گاه براي مردم اثري انرژي بخش نخواهد داشت!

    11450935
    * افراد و مطبوعات زنجيره اي که در برابر لغو يک سخنراني بي اهميت از کاه، کوه ساختند و يک مورد حاشيه اي را به موضوعي مهم تبديل کردند بدانند دادستان مشهد مقدس بر اساس اختيارات قانوني اقدام به اجراي قانون نموده و نيازي به کسب مجوز از ديگران ندارد. جاري شدن امر قانوني ايراد نيست، بلکه ايراد از کساني است که تمکين به قانون را نمي پذيرند.

    06090915
    * معيشت مردم بازيچه دولتي ها شده است. آنان حل همه مشکلات کشور را در گرو برجام مي ديدند که نسيه از آب درآمد. حالابه جاي اتکا به توان داخلي، براي رفع مشکلات واقعي کشور، دولت محترم جنجال لغو سخنراني را کليد زده است. تا قبل از آن افراد زياد ديگر داراي سليقه متفاوت با دولت بودند که سخنراني آنان توسط حاميان دولت لغو شده بود، معلوم نيست چه شده که اين مورد خاص باعث دميدن در شيپور جنگ از سوي آقاي روحاني شده است؟! ممکن است به انتخابات سال آينده مرتبط باشد ولي براي مردم جز به تاخيرافتادن رسيدگي به معيشت و اقتصادشان حاصل ديگري ندارد.

    ن- پروين

    * رئيس جمهور که اين همه داد قانون مي زند چرا در برابر اقدام قانوني دادستاني مشهد خواسته غيرقانوني دارد؟ به نظر من ايشان و نماينده حاشيه ساز به خاطر اين بي قانوني و اهانت به رئيس قوه قضائيه بايد مورد سوال قرار گيرند. مگر نمي گويند همه در برابر قانون يکسانند.

    عربي

    آقاي علي مطهري! هياهو و داد و فرياد براي عده اي فتنه گر و عامل دشمن از خيلي هاي ديگر هم برمي آيد شما اگر نماينده مردم هستي براي بيکاري، تورم، رکود، گراني، اشتغال و ازدواج جوانان و... فرياد بزن و فکري بکن!

    44260917
    * بيکاري باعث افزايش آسيب هاي اجتماعي مي شود؟ اين همه آسيب مي تواند با اشتغالزايي مهار شود. اما مسئولان در خواب زمستاني فرو رفته اند و معلوم نيست کي مي خواهند بيدار شوند!

    بنفشه خواه

    * سعودي هاي صهيونيستي بدانند که با اين خباثت ها و ددمنشي ها نمي توانند از زائران امام حسين(ع) بکاهند. امسال به کوري چشم تکفيري ها و اربابانشان در حرم عسکريين چنان جمعيتي تجمع کرده بودند که مسئولان عراقي صدها کاروان را از مسيرهاي مختلف به علت عدم گنجايش حرم (از 10 کيلومتري، 20 کيلومتري، 100 کيلومتري سامرا) برگرداندند. حتي عده اي از جوانان گفتند ما 20 کيلومتر پياده اين مسير را طي کرده و خود را به اين حرم شريف رسانديم. زائرين امام حسين(ع) با غسل شهادت پا به کربلامي گذارند.

    يک جانباز و 69600936

    * فيدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا هر که بود تمام عمر خود را صرف مبارزه با شيطان بزرگ کرد و هرگز تسليم آمريکاي سلطه گر نشد نه يک قدم عقب نشست و نه از انقلاب پشيمان شد. او تا روز مرگ انقلابي ماند و اين ارزشمند است.

    19690911
    * سازمان هاي بين المللي، آل يهود عربستان و شيطان بزرگ براي تروريست ها در عراق و سوريه سينه چاک مي کنند ولي چرا براي قتل عام مسلمانان ميانمار توسط دولت اين کشور هيچ واکنشي از خود نشان نمي دهند و خفه شده اند!

    89020914
    * کاسبان برجام که يک روزي سياست خارجي ترکيه را بهترين سياست خارجي منطقه معرفي مي کردند، امروز از ذلتي که اروپا بر آنها تحميل کرده است عبرت بگيرند و بيش از اين به وعده و وعيدهاي آنها دل نبندند.

    طباطبائي

    * بنده به عنوان يک شهروند يزدي از مسئولين و نماينده محترم يزد در مجلس خواهش مي کنم که به جاي درگيري هاي سياسي و حزبي و ميتينگ هاي پرمسئله به استان يزد رسيدگي کنيد. بي آبي در اين شهر درحال تبديل به بحران است. حتي آب انتقالي که از اصفهان به يزد مي آيد مدام قطع مي شود! براي مردم خدمت کنيد نه جناح تا حداقل نام نيکي از خود برجاي بگذاريد.

    64120913
    * ما متقاضي اختلاس يا همان معوقه(؟) 8 هزار ميليارد توماني فرهنگيان نيستيم. ما وام ازدواج مي خواهيم. چرا بانک مرکزي همه شعبات استان تهران را مسدود کرده است؟!

    55300936
    * مسئولين روستائيان را دريابند. با خاموش شدن اجباري موتورهاي آب کشاورزي و همچنين خشکسالي، زندگي و معيشت آنان دچار بحران شده است. اقدامات سريع و کوتاه مدت مانند تحويل آرد يارانه اي، جو يارانه اي، ساختن استخر ذخيره آب در کنار هر چاه موتوري، آبياري با تانکر براي برخي محصولات و... شايد بتواند به طور موقت يکي از هزاران گره آنان را بگشايد.

    71090915
    * اول مهرماه 95 براي خريد پژو 405 تحويل 60 روزه ثبت نام کردم حال پس از 70 روز مي گويند توليد نداريم تا 20 روز ديگر منتظر بمانيد! اگر توليد و خودرو نيست چرا با افراد و مشتريان قرارداد مي بندند؟! چرا براي حقوق مصرف کننده ارزشي قائل نيستند؟! متاسفانه اين روزها بسياري از مشتريان ايران خودرو با چنين مشکلاتي دست به گريبانند!