ورود ۲میلیون و 500 هزار زائر به مشهد مقدس

سرزمین خورشید در اندوه عالم آل محمد

ورود ۲میلیون و 500 هزار زائر به مشهد مقدس/ 94 هزار زائر با پای پیاده آمدند  9آذر- 95
سایت های خبری دیگر از توریغ 5 هزاربسته نذری برای راهپیمایان پیاده  خبر داده اند که به مشهد وارد شدند .ولی خبرگزاری پاسداران همچون همقطار اوین نامه ی کیهان خبررسانی منار وگنجشکی  کرده وخبر از 94 زائر پیاده و 2 و نیم میلیون نفر زائر عیرپیاده داده که وارد مشهدشدند  که معلوم نیست این رقم کجا هستند که هیچ تصویری ازاین رقم ادعایی بازتاب داده نشده است؟ 

خبرگزاری فارس: ورود ۲میلیون و 500 هزار زائر به مشهد مقدس/  94 هزار زائر با پای پیاده آمدند
مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون بالغ‌بر 2 میلیون و 500 هزار زائر از طریق ناوگان ریلی، جاده‌ای و هوایی وارد مشهد مقدس شدند.
مهدی فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد، اظهار داشت: تا ساعت 12 ظهر امروز حدود 94  هزار زائر پیاده از مبادی ورودی باغچه، چناران و سرخس و کلات برای شرکت در مراسم پایانی ماه صفر وارد مشهدالرضا(ع) شدند.
وی تصریح کرد: تا ساعت 24 بامداد شب گذشته طبق آمار دقیق و رسمی 2 میلیون 100 هزار زائر از طریق ناوگان‌های ریلی، جاده‌ای و هوایی وارد مشهد شدند که این آمار تا ظهر امروز به 2 میلیون و پانصد هزار نفر افزایش‌یافته است.
وی پیش‌بینی کرد تا ظهر فردا این میزان زائر به بالغ‌بر 3 میلیون نفر افزایش می‌یابد.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی بیان داشت: تاکنون 17 هزار و 975 نفر با 51 درصد اشغال تخت در هتل‌ها، 13هزار و 282 نفر با 51 درصد اشغال تخت در هتل آپارتمان‌ها و همچنین 21 هزار و 845 زائر با 86 درصد اشغال تخت در مشهد اسکان یافتند.