خامنه ای: نتيجه رسيدگي به حقوق هاي نجومي روشن نشد /سوالات مردم باقي است

اوین نامه ی کیهان 9 آذر- 95
خامنه ای: نتيجه رسيدگي به حقوق هاي نجومي روشن نشد /سوالات مردم باقي است

چرا خامنه ای یک سوزن به خودش نمی زند اایک جوالدوز به دیگران بزند؟ چرا از خودش واعضای بیتش شروع نمی کند ونمی گوید میزان دریافتی شان از کدام کانال وچه میزان است؟ همچنین چرا  سختی از اطرافیان ورهبران نهادهای سرکوبگر وشرکای غارتگرش نمی گوید .دزدی دزدی است دولتی وغیر دولتی ندارد؟ چرااعضای باندمافیایی غارتگرمؤتلفه همگی دارای ثروت های بادآورده نجومی اند؟ چرا انباشت ثروت آقازاده ها حساب وکتاب ندارد وهرگز هم به این دارایی هارسیدگی نمی شود که چگونه کسب شده است و....؟

حضرت آيت الله العظمي خامنه اي فرمانده معظم کل قوا ظهر يکشنبه در ديدار فرماندهان و مسئولان نيروي دريايي ارتش، پيشرفت ها و توانايي هاي نيروي دريايي در ابعاد مختلف نيروي انساني، فرماندهي و فني را ستودني و قابل توجه خواندند و با تاکيد بر «اهميت به سرانجام رساندن برنامه ها» و «استحکام و پرهيز از شتابزدگي در کارها»، خاطرنشان کردند: لازمه برطرف کردن کمبودها، «همت بلند» و «تسليم نشدن در مقابل محدوديت ها» است.
    در اين ديدار که به مناسبت ۷ آذر روز نيروي دريايي برگزار شد، حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به اهميت صنعت دريانوردي در پيشرفت برخي کشورها، افزودند: کشور ما از مرزهاي وسيع دريايي و همچنين سابقه طولاني در دريانوري برخوردار است، بنابراين قدرت و توانايي نيروي دريايي جمهوري اسلامي بايد در «شان و تراز نظام اسلامي و تاريخ اين کشور» باشد.

    رهبر انقلاب اسلامي حضور قدرتمند نيروي دريايي در آبهاي آزاد را موجب افزايش قدرت و توانايي کشور خواندند و گفتند: عمق حضور در آب هاي آزاد بايد افزايش يابد.

    ايشان در ادامه بر لزوم پيگيري برنامه ها و کارها تا حصول نتيجه و به سرانجام رساندن آنها تاکيد و خاطرنشان کردند: ناتمام ماندن کارها، سوال و اشکال ايجاد مي کند و متاسفانه اکنون اين وضعيت در بعضي از بخش هاي مختلف کشور ديده مي شود که از جمله اين مسائل موضوع حقوق هاي نجومي است و اين موضوع از مسائل مهمي است که نتيجه رسيدگي به آن براي مردم روشن نشد و سوالات در ذهن مردم باقي ماند.

    لزوم «رعايت استحکام و پرهيز از عجله و بي ملاحظگي در کارها» نکته مهم ديگري بود که رهبر انقلاب بر آن تاکيد و خاطرنشان کردند: هر کاري را از ابتدا بايد با استحکام آغاز کرد، زيرا عجله در کارها، مشکل ايجاد مي کند که متاسفانه در اين زمينه نيز نمونه هايي وجود دارد.

    حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به قضاياي مذاکرات هسته اي، افزودند: در اين مذاکرات بحث هاي فراواني راجع به تحريم ها شد اما اکنون در کنگره آمريکا، مسئله تمديد تحريم ها را مطرح مي کنند و مدعي هستند که اينها، تحريم نيست، بلکه تمديد است!

    رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان کردند: «شروع کردن يک تحريم» با «دوباره شروع کردن آن پس از پايان زمانش» فرقي نمي کند و اين دومي نيز تحريم و نقض تعهدات قبلي از سوي طرف مقابل است.

    ايشان بروز اين مشکلات را ناشي از عجله در انجام کار خواندند و افزودند: وقتي عجله داريم که کار را زودتر تمام کنيم و به جايي برسانيم، از جزئيات غفلت مي کنيم و گاهي غفلت از يک امر جزيي، موجب ايجاد رخنه و نقطه سلبي در آن کار مي شود، بنابراين بايد مراقب بود که کارها متين، محکم و با شتاب مناسب انجام شود.

    پيش از سخنان رهبر انقلاب اسلامي، امير دريادار سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي با بيان گزارشي از فعاليت ها و اقدامات اين نيرو، گفت: نيروي دريايي ارتش با حضور مقتدرانه و مستمر در درياهاي آزاد نسبت به تامين منافع ملي اقدام کرده و با نمايش اقتدار دريايي جمهوري اسلامي و ايجاد بازدارندگي، عمق حضور نظام اسلامي را فراتر از آبهاي منطقه اي افزايش داده است.

    در اين ديدار، نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامي اقامه شد.