آخوندی با گریه قصور خود را لاپوشانی نکند

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس:
وزیر راه باید پاسخگوی خون کشته‌شدگان حادثه ریلی اخیر باشد/ آخوندی با گریه قصور خود را لاپوشانی نکند  9آذر- 95
گذشته از اینکه در جنگ خانمانسوز 8 ساله موهبت الهی ایران و عراق میلیون ها ایرانی کشته ومجروح و بی خانمان وآواره شدند .ولی36 سال است که شبانه روز درجاده های مرگ آفرین کشور تصادف ومرگ تولید شده است که چندبرابر بیشتر ازآمار کشته شدگان جنگ است .ولی نه کسی سئوال انتقادی کرده یا استعفا داد ونه مسئولیت آن را پذیرفته است . ولی درراستای پیگیری اهداف سیاسی باندی همه مهره های خامنه ای و پاسداران ودلواپسان نگران و قوه فاسد قضاییه پیرامون برخورد دوقطار درسمنان علیه وزیر راه دولت خامنه ای و علیه محمود صادقی بسیج شده اند تا بیشتر ماهیت مافیایی رژیم وارونه ولایت فقیه فاش شود؟
خبرگزاری فارس: وزیر راه باید پاسخگوی خون کشته‌شدگان حادثه ریلی اخیر باشد/ آخوندی با گریه قصور خود را لاپوشانی نکند
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت:‌ وزیر راه باید پاسخگوی خون کشته‌شدگان حادثه ریلی اخیر باشد و با گریه قصور خود را لاپوشانی نکند.
ولی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس در واکنش به استعفای مدیرعامل شرکت راه‌آهن ایران اظهار کرد: وی از مقصران اصلی حادثه قطارهای مسافربری در سمنان است و باید محاکمه شود و در مجلس شورای اسلامی پاسخگو باشد.
وی در مورد اظهارات وزیر راه و شهرسازی در رسانه ملی با اشک و اندوه تصریح کرد: دیدیم که آخوندی، وزیر راه و شهرسازی بابت حادثه قطارهای مسافری در سمنان برابر مردم گریه کرد.
داداشی تأکید کرد: وزیر راه اشک نریزد و با گریه کردن قصور خود را در بحث حادثه قطار در سمنان لاپوشانی نکند.
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر راه در مورد حادثه قطار در سمنان باید به ملت ایران پاسخ دهد، تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی باید پاسخگوی خون کشته‌شدگان باشد.
داداشی با بیان اینکه ما برای گریه کردن در کشور آدم زیاد داریم، اضافه کرد: خیلی‌ها هستند که از فقرا که نان برای خوردن ندارند و در حال گریه هستند و خانواده حادثه‌دیده در فاجعه قطار در سمنان باید گریه کنند؛ نه وزیر راه که در تلویزیون می‌آید و گریه می‌کند.
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی باید پاسخگو باشد و حق ندارد جای پاسخگویی گریه کند.