تحلیلگر امنیت ملی فاکس نیوز معاون رایزنی امنیت ملی ترامپ شد

تحلیلگر امنیت ملی فاکس نیوز معاون رایزنی امنیت ملی ترامپ شد 6آذر-95

نیویورک - ایرنا - دونالد ترامپ تحلیلگر مسائل امنیت ملی شبکه خبری فاکس نیوز و مشاور امنیتی دولت نیکسون و سخنگوی سابق پنتاگون در زمان رونالد ریگان را به سمت قائم مقام مایکل فلین رایزن امنیت ملی خود منصوب کرد.
مایکل فلین گزینه ترامپ برای مقام رایزنی امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که ترامپ کی تی مک فارلند یکی از تحلیلگران امنیت ملی آمریکا در شبکه خبری فاکس نیوز را که در گذشته سمت سخنگویی پنتاگون در زمان رونالد ریگان رییس جمهور اسبق آمریکا و همچنین مشاور هنری کیسینجر وزیر اسبق خارجه این کشور رانیز به عهده داشته به سمت قائم مقام او برگزیده است.
ترامپ نیز بعد از ظهر روز جمعه ضمن اعلام این خبر گفت:من احساس غرور می کنم که کی تی (مک فارلند) بار دیگر تصمیم گرفته است تا با پیوستن به تیم امنیت ملی من به کشورمان خدمت کند.
وی همچنین اضافه کرده است که مک فارلند با نبوغ بی نظیر و تجربه ارزشمندی که دارد بر توانمندی های تیم امنیت ملی او که به گفته وی یک تیم برگزیده خارق العاده است، خواهد افزود.
مک فارلند درسال 2006 نیز به رقابت با هیلاری کلینتون برای اشغال یکی از کرسی های سنای آمریکا تلاش کرد که در این رقابت شکست خورد.
وی که یکی از حامیان نیرومند ترامپ در رقابت های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری بود درگذشته به او توصیه کرده بود که در سیاست‌های خارجی تمام تلاش خود را صرف تقویت نیروهای نظامی آمریکا و بنا کردن ارتشی نیرومند کند تا هیچ کشوری جرات مقابله با آمریکا را نداشته باشد و در صورتی که کشوری تا آن اندازه به گفته او' ابله باشد' که خیال مقابله با آمریکا به سرش بزند از قدرت خارق العاده ارتش کشورش برای مقابله با آن استفاده کند.
اروپام-4-541 * شبس 1574 * انتشار دهنده: محسن تهوری