مهم‌ترین مشکل البرز بیکاری و حمل‌ و نقل است

روحانی در دیدار از استان البرز:
مهم‌ترین مشکل البرز بیکاری و حمل‌ و نقل است / تداوم موفقیت دولت نیازمند همراهی بیشتر مردم است  26 آبان -95
گذشته از اینکه روحانی در کاکل سفرهای استانی و سخنرانی هایش  تبلیغات نمایش انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت 96  راد نبال می کند اما  از طرف دیگر به دلیل اینکه بطور مستمردولت ویا ز سوی باندهای خامنه ای وپاسداران مورد انتقاد شدید قرار می گیرد که  انتقاد می کنند چرا پس از 3 ونیم سال رئیس جمهور شدن و بیش از یک سال سپری شدن از برجام برجام معجزه  نکرده است و اقتصادازبحران ورکود خارج نشده و اشتغال به وجود نیامده است  بنابراین روحانی برای اینکه جواب منتقدان دولت ومخالفان برجام  را  داده باشد در سخنرانی های سفرهای  اخیرش باابراز نگرانی  برروی معضل بیکاری می کند تا ضمن پاسخ دادن به منتقدانش در مجلس ا رتجاع ورسانه های خبری رانت خوار اطلاعاتی وائمه جمعه توپ را هم توی زمین  این مخالفان برجام بیا ندازد که از موضع ضدآمریکایی انتقاد به دولت روحانی واوضاع اقتصادی و مخالفت با برجام می کنند .

خبرگزاری فارس: مهم‌ترین مشکل البرز بیکاری و حمل‌ و نقل است / تداوم موفقیت دولت نیازمند همراهی بیشتر مردم است
رئیس جمهور گفت: از مهم ترین مشکلات مردم استان البرز بیکاری و حمل و نقل است که دولت باید در طرح‌های حمل و نقل خود نسبت به این استان بیش از پیش فعال باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن روحانی که امروز به همراه برخی از اعضای کابینه تدبیر و امید میهمان مردم استان البرز است، پس از مراسم استقبال با حضور در ورزشگاه مخابرات کرج، سخنرانی مهم خود را در جمع مردم این استان آغاز کرد و در ابتدای سخنان خود به ابراز احساسات حاضران در این ورزشگاه پاسخ داد.
روحانی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای استان البرز، به مردم وعده داد که امروز طرح‌ها و مصوبات خوبی برای رفع مشکلات، نیازها، کاستی‌ها، کمبودها و تقویت نقاط قوت به تصویب می‌رسد.
رئیس جمهوری کشورمان تأکید کرد که تداوم موفقیت دولت، نیازمند همراهی بیش از گذشته مردم با مسؤولان است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات مردم در این استان بیکاری و حمل و نقل است،‌ خاطرنشان کرد: دولت باید در طرح‌های حمل و نقل خود نسبت به این استان بیش از پیش فعال باشد.

رئیس جمهور کشورمان تصریح کرد: اولین نکته‌ای که باید در حضور شما مردم استان البرز و ملت ایران عرض کنم، عشق این مرز و بوم و این ملت به خاندان رسالت است.
وی با اشاره به بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: چه خبر بود در مرز مهران، شلمچه و چذابه دو میلیون ایرانی در حال حرکت به سمت کربلاست و آن ندای حسین را در روز عاشورا که در اوج غربت و تنهایی گفت «هَل مِن ناصر یَنصُر» مردم امروز بعد از 1370 سال جواب حسین را با دلاوری و با صدای رسا فریاد می‌زنند.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه واقعا راهپیمایی مسلمانان از ایران و کشورهای مختلف و خود عراق چه عظمتی را در عراق آفریده است، گفت: کربلا به عنوان نگین درخشان عشق و مسلمان‌ها و شیعیان و اهل بیت و خاندان عصمت در افکار عمومی مسمانان تلآلو دارد.
وی گفت: من ضمن سپاسگزاری از مردم، اعلام می‌کنم که این راهپیمایی کار بسیار بزرگی است و دستگاه‌های مختلف از جمله دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، استانداران، هلال احمر، بهداشت، بسیج، سپاه، ارتش، ارشاد اسلامی حج و زیارت، ‌وزارت کشور و وزارت خارجه در این زمینه کار بزرگی انجام داده‌اند.
رئیس جمهور افزود: آن همه وسایلی که برای مردم در پایانه‌های مرزی تهیه شده، قابل تقدیر است.
*امیدواریم راه‌آهن ایران به راه‌آهن عراق در بصره متصل شود
دکتر روحانی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار امیدواری کرد که به زودی راه‌آهن ایران به راه‌آهن عراق در بصره متصل شود تا مردم از این طریق در ایام اربعین و هر زمان دیگری به عتبات عالیات و به ویژه به کربلای معلی مشرف شوند.

وی تأکید کرد: امام حسین(ع) نمونه‌ای بود که به ما نشان داد هر آن کس که همه سرمایه خود را و همه عزیزان خود را در راه حق فدایی کند، او خدایی و جاودانه می‌شود و برای همیشه در جهان زنده خواهد ماند.
رئیس جمهور کشورمان ادامه داد: همه آرزوی ما این است که به نام امام حسین(ع) در روز قیامت ما را صدا بزنند.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.