هیچ راه نفوذی برای ورود پرنده دشمن به آسمان کشور وجود ندارد


جانشین فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص):
هیچ راه نفوذی برای ورود پرنده دشمن به آسمان کشور وجود ندارد 9 شهریور - 97
 باکپی  از همان شعار پوچ تبلیغاتی تهدیذ محو اسراییل از روی کره زمین از سوی پاسداران اکنون از سوی پاسدار دیگری با شیوه وترفند ادعایی دیگر بازتولید شده است  چون هدف پوشش ضعف  یا قدرت نمایی  پوشالی از موضع ضعف است.
خبرگزاری فارس: هیچ راه نفوذی برای ورود پرنده دشمن به آسمان کشور وجود ندارد
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص) گفت: در چند سال اخیر با افزایش سایت‌های موشکی و پدافند و تجهیز این سایت‌ها به فناوری‌های بومی با همکاری دانشمندان به جایی رسیدیم که هیچ راه نفوذی برای ورود هیچ پرنده دشمنی به فضای آسمان کشورمان وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سرتیپ علیرضا الهامی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم در مصلای قدس با اشاره به سابقه قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص) اظهار کرد: این قرارگاه در سال 1387 به دستور رهبر معظم انقلاب تاأسیس شد و وظیفه صیانت از آسمان کشورمان را بر عهده دارد، قرارگاه پدافند با تکیه بر نیروهای ولایی و با وجود تحریم‌های ظالمانه، عملکردی شگفتی سازی داشت.
وی ادامه داد: قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص) با جامه عمل پواشندن به شعار اقتصاد مقاومتی و تکیه به نیروهای بومی و درونی سازی در چند سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشت.
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص) افزود: با هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا، اقدامات اساسی در ارتقای قدرت رزم کشور صورت گرفت، در این راستا رادارهای جدید با فناوری‌های بومی و سامانه‌های شنود و سامانه‌های موشک جدید براساس تهدیدهای دشمن در کشور ساخته شد.
الهامی با اشاره به قدرت نیروی پدافند کشور اظهار کرد: در چند سال اخیر با افزایش سایت‌های موشکی و پدافند و تجهیز این سایت‌ها به فناوری‌های بومی با همکاری دانشمندان به جایی رسیدیم که هیچ راه نفوذی برای ورود هیچ پرنده دشمنی به فضای آسمان کشورمان وجود ندارد.
وی ادامه داد: در چند سال اخیر میزان تمایل کشورها به استفاده از فضای آسمان ایران بیشتر شده، آسمان کشورمان امن ترین آسمان در منطقه است و این به دلیل تلاش نیروها در پدافند کشور است.
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص) افزود: بسیج با بصیرت در هر جایی که نیاز وجود داشت، حضور پیدا کرد، بسیج با بصیرت در کنار نیروهای مسلح قدرت بازدارندگی کشورمان را افزایش داد به گونه ای کسی که جرات نمی‌کند نگاه ناپاکی به مرزهای کشورمان داشته باشد.
الهامی در پایان وظیفه قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص) را سنگین دانست و خاطرنشان کرد: این قرارگاه با صیانت از آسمان ایران، قدم بلندی در اعتلای قدرت نظامی کشورمان برداشته است.
انتهای پیام/الف