نماینده مردم ارومیه در مجلس برخورد با مفسدان اقتصادی خواسته همه مردم


نماینده مردم ارومیه در مجلس مطرح کرد
برخورد با مفسدان اقتصادی خواسته همه مردم 8شهریور-97
  صددرصد خواست مردم نه  مشابه خواست باند و جناح های غالب ومغلوب درگیر جنگ قدرت و ثروت رژیم ولایت فقیه نیست که مقابل آن است . چون 40 سال است که خواهان مبارزه با مفسدان اقتصادی از صدر تاذیل رژیم ولایت فقیه درهمه سطوح وبدون استثنا و تبعیض بوده و هستند.
خبرگزاری فارس: برخورد با مفسدان اقتصادی خواسته همه مردم
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی باید جدی‌تر از قبل دنبال شود.
هادی بهادری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: با دانه درشت‌ها و مخلان در اقتصاد کشور باید برخورد قاطع صورت بگیرد تا برای بقیه نیز درس عبرت شود.
وی با بیان اینکه مماشات در مقابل افراد مختلس مردم را دلسرد و ناامید می‌کند، ادامه داد: اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه برای ریشه کن شدن فساد اقتصادی با محوریت قوه قضائیه باید جدی‌تر دنبال شود چرا که شرایط کنونی نارضایتی اقشار مختلف مردم را در پی داشته است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از قوه قضائیه برای ورود به پرونده‌های اقتصادی خواستار تسریع در رسیدگی شد و بیان کرد: نحوه رسیدگی‌ها باید به گونه‌ای باشد که برای آحاد مردم ملموس بوده و نتیجه تخلفات و هنجارشکنی‌ها را به صورت محسوس مشاهده کنند.
بهادری ضمن ابراز تاسف از اینکه ثبات اقتصادی در کشور وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تغییرات لحظه به لحظه سکه، طلا و ارزهای گوناگون در اذهان عمومی تشویش ایجاد کرده است به طوری که ایران خودرو و سایپا نیز با سوء استفاده از این موضوع روز به روز قیمت تمام شده تولیدات خود را بالا می‌برند.
وی با بیان اینکه عدم پاسخ‌گویی مسؤولان و نبود تلاش برای ساماندهی وضعیت فعلی باعث شده که آحاد جامعه نسبت به شرایط موجود معترض باشند، بیان کرد: کاهش ارزش پول ملی و گران شدن اقلام اساسی زندگی و مواد غذایی نیز اقشار آسیب پذیر جامعه را بیش از پیش در تنگنا قرار داده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم نقش آفرینی نهادهای نظارتی برای تخلفات ریز و درست تاکید کرد و بیان داشت: دادگاه‌های مکلف به رسیدگی فساد اقتصادی باید خارج از نوبت و قاطعانه به پرونده‌ها رسیدگی کرده و خروجی آن را به افکار عمومی منعکس کند.