امام جمعه بوشهر: اروپا قابل اعتماد نیست


امام جمعه بوشهر:
اروپا قابل اعتماد نیست/ مسئولان اقتصادی از سیاست‌های انفعالی فاصله بگیرند 9 شهریور - 97
 در حالی که ماهیت بی اعتباری رژیم ولایت فقیه و عدم قابل اعتماد بودن خامنه ای رهبر ام الفساد و سایر کارگزاران رژیم ولایت فقیه هرروز نمایان تر می گردد .ولی پس از ادعای غیر قابل اعتماد بودن آمریکا اکنون کشف شده اروپا هم قابل اعتماد نیست . چون روس های فرصت طلب باج گیر قابل اعتماد و جایگزین  شده اند.
خبرگزاری فارس: اروپا قابل اعتماد نیست/  مسئولان اقتصادی از سیاست‌های انفعالی فاصله بگیرند
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه با توجه به جنگ اقتصادی آمریکا و جهان غرب علیه ایران، گفت: مسئولان اقتصادی باید در چنین شرایط برنامه فعال اقتصادی داشته باشند و از سیاست‌های انفعالی فاصله گیرند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر، کشورهای اروپایی را غیراعتماد دانست و خواستار توسعه تعامل با کشورهای همسایه شد و اظهار داشت: مذاکره با اروپا ایرادی ندارد ولی نباید به آنها اعتماد کرد زیرا اینها سر سفره استکبار هستند و تعاملی سازنده با ما ندارند.
وی با بیان اینکه  آمریکا و هم‌پیمانانش از هر تلاش بر علیه کشور ما استفاده می‌کنند، افزود: آمریکا امتحانش را پس داده و این کشور به هیچ وجه قابل اعتماد برای مذاکره نیست.
امام جمعه بوشهر با تاکید بر تلاش و فعالیت شبانه‌روزی مسئولان برای مقابله با ترفندها و دسیسه‌های دشمنان، اضافه کرد: برای افزایش اقتدار کشور باید اتحاد، انسجام و اقتدار همراه با برنامه صحیح اقتصادی محقق شود.
وی افزود: با توجه به جنگ اقتصادی آمریکا و جهان غرب علیه ایران در چنین شرایطی مسئولان اقتصادی کشور براساس دانش، ظرفیت‌های داخلی، توجه به نخبگان اقتصادی، خرد جمعی و عملکرد جهادی فعالیت کنند.
آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: مسئولان اقتصادی باید در چنین شرایط برنامه فعال اقتصادی داشته باشند و از سیاست‌های انفعالی فاصله گیرند.
وی با بیان اینکه دولت‌مردان باید به صورت اسلامی زندگی کرده و مردمی باشند، گفت: عامل سنجش دولت‌ها عدالت، پاک‌دامنی، پارسایی و با مردم بودن است و دولت‌مردان باید مسائل اخلاقی را به خوبی رعایت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه با اشاره به نامگذاری ۱۲ شهریور سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در مبارزه با انگلیس در بوشهر و تنگستان به عنوان روز مبارزه با استعمار پیر انگلیس اظهار داشت:  انگلیس چهار بار در طول دو قرن به استان بوشهر حمله کرد و هر چهار بار علما، سرداران و مردم از خود حماسه آفریدند.
وی با بیان اینکه باید از قیام رئیسعلی دلواری که با دست خالی مقابل دشمن ایستاد درس بگیریم، گفت: استان بوشهر به خاطر مبارزات سرداران بزرگی مانند رئیسعلی دلواری در مقابله با استعمار به عنوان پایتخت مبارزات ضد استعماری شناخته می‌شود.