تحريم هاي جديد برخلاف توقع ترامپ مردم ايران را ضدآمريكايي تر كرد


خبر ويژه 
تحريم هاي جديد برخلاف توقع ترامپ مردم ايران را ضدآمريكايي تر كرد 7 شهریور -97
ادعای مدعی وارونه است . برای اینکه در اعتراضات ضدحکومتی  معترضان فریاد می زنند  دشمن ما همین جاست دروغین میگین آمریکاست . برای اینکه مردم می دانند مقصر شرایط بحرانی کنونی کیست و چرا بطور عمد آدرس غلط داده می شود؟
اقدامات تحريمي جديد برخلاف انتظار آمريکا، موجب تحريک احساسات ضد آمريکايي در ميان ملت ايران مي شود.
    پايگاه اينترنتي «کانترپوئن» در گزارشي نوشت: رويکرد تحريمي واشنگتن، اروپا را در موضع ضعف و انفعال قرار داده است. اروپا اکنون کاملاً خلع سلاح عمل مي کند.

    آمريکا اميدوار است حاکميت ايران را به توافق جديدي که بسيار سختگيرانه تر از توافق کنوني است وادار کند يا در صورت شکست، آشوب مردمي را برانگيزد که به براندازي منجر شود اما برخلاف تصور آمريکايي ها، اين اقدام موجب تحريک و انسجام بيشتر احساسات ضد آمريکايي در ميان ملت ايران مي شود.

    کانتر پوئن در ادامه مي نويسد: اين سوال مطرح مي شود که چرا اين تحريم ها عليه ايران اعمال شدند؟ چرا اين فشارها عليه ايران اعمال مي شوند؟ معمولاً دلايل کلي و البته نظري در اين زمينه مطرح مي شود؛ اينکه ايران کشوري اسلام گرا و خودکامه است و پيمان منع گسترش سلاح هاي جمعي را نقض مي کند. اما نفوذ اسرائيل بر رئيس جمهور آمريکا همواره براي جهانيان تعجب آور است.

    از ديدگاه عربستان سعودي هم کنترل بخش گسترده اي از منطقه توسط ايران فاجعه بار است.

    ايران در عراق با اکثريت جمعيت شيعه، در سوريه که در آن شيعيان در برابر اهل سنت در اقليت هستند اما کمابيش از طريق بشار اسد رئيس جمهور سوريه و به لطف حمايت مستقيم نيروهاي ايراني و حزب الله لبنان قدرت را در اختيار دارند، در لبنان که حزب الله به لطف حمايت تهران به طور گسترده کنترل را به دست دارد، در يمن که ايران از حوثي ها حمايت مي کند و رياض نتوانسته است عليرغم جنگي خونبار آنها را تسليم کند، نفوذ دارد.