دستگیری سارق قطعات خودرو با ۸ فقره سرقت در شهر بیدخون


فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه خبر داد؛
دستگیری سارق قطعات خودرو با ۸ فقره سرقت در شهر بیدخون   9ابان-97
علت سرقت درجامعه چیست؟ سارقان از چه اقشار جامعه اند؟ فقر وبیکاری و اعتیاد چه نقشی در سرقت دارد؟ مهمتر اینکه نقش حکومت  و بی قانونی  و فساد در قوه قضاییه  همراه با اعمال تبعیض وبی عدالتی در پیدایش و رشد پدیده سرقت و سایر  خلاف کاری  وناهنجاری های دیگر اجتماعی دیگرچیست؟
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از دستگیری سارق قطعات خودرو و کشف ۸ فقره سرقت در بیدخون‌ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از دستگیری سارق قطعات خودرو و کشف هشت فقره سرقت در بیدخون‌ خبر داد.
سرهنگ پیمان فتاحی بیان داشت: در پی اعلام سرقت باطری و دیگر قطعات خودرو از شهروندان و کارگران در شهر بیدخون، کلانتری ۱۲ تحقیقات خود را در خصوص موضوع آغاز کرد.
وی گفت: با انجام رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی در نهایت متهم شناسایی و بلافاصله توسط پرسنل انتظامی کلانتری دستگیر شد.
این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم در نقاط خلوت شهر با یکدستگاه خودرو اقدام به پرسه زدن می نموده و با زیر نظر قرار دادن خودروهای پارک شده و رها شده در معابر و کوچه ها دور از چشم عموم اقدام به سرقت قطعات و وسایل خودرو می کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه عنوان داشت: کلیه تحرکات مجرمین و مخلین نظم و امنیت بصورت شبانه روزی زیر چتر اطلاعاتی و امنیتی در حال رصد میباشد و به هر گونه حرکت و عمل خلاف قانون که باعث سلب آسایش و امنیت عموم شود، به شدت پاسخ داده می شود.