آقای خامنه ای رهبر آزادگان جهان است


مسئول کاروان پیاده روی فرانسه:آقای خامنه ای رهبر آزادگان جهان است6 آبان -97
جدیدترین جوک خنده دار در مورد خامنه ای گفته شده است . زیرا با دهان کجی آشکار به فریاد زنندگان ناراضی مرگ بردیکتاتور و خامنه ای  درایرائ وی ملقب به رهبرآزادگان جهان شده است!!
مسئول کاروان 100 نفر فرانسویان در پیاده روی اربعین گفت: به نظر من آقای خامنه‌ای رهبر آزادگان و روشنفکران جهان است.
آقای خامنه ای رهبر آزادگان جهان است
شیخ ایوب در گفت گو با خبرنگار اعزام خبرگزاری فارس به عراق در مسیر پیاده روی اربعین گفت: حب الحسین یعینی اینکه عدالت برقرار شده و همه آن را دوست دارند.
وی اضافه کرد: در کاروان پیاده روی اربعین یک فرانسوی مسیحی در بین ما حضور دارد که او به من گفت؛ امام حسین را نور می‌بینم.
مسئول کاروان فرانسویان حاضر در پیاده روی اربعین خاطر نشان کرد: اگر کسی پیاده روی اربعین را نبیند انگار چیزی از دنیا ندیده است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا ادعای داعش که از اسلام دم می‌زنددرست است، گفت: اسلام یک راه زندگی برای آزادی نفس و جسم انسان است، اسلام به دنبال ایجاد عدالت در روی زمین است.
شیخ ایوب با بیان اینکه عمده افراد حاضر در کاروان فرانسوی مسلمان هستند، گفت: برخی از این افراد در گذشته بی دین بوده و بعدها مسلمان شدند، بنده خودم از هفت سال قبل مسلمان شدم و در حال حاضر شیعه هستم.
این مسئول کاروان خاطر نشان کرد: کاروان النور فرانسه از 24 اکتبر حرکت کرده و دو روز در نجف اشرف، یک روز در سامرا و از روز شنبه در پیاده روی نجف به کربلا شرکت کرده است.
وی یادآور شد: از زائران پیاده درخواست کرد که برای امام زمان و  سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی دعا کنند.
شیخ ایوب با اعلام اینکه بنده خودم برای دومین بار در این مراسم حضور پیدا کردم،گفت: برخی از افراد این کاروان برای چهارمین بار در این مراسم بزرگ معنوی حضور دارند.