كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 7 آبان - 97
كيهان و خوانندگان
* جنايتي كه رژيم آل سعود در يمن مرتكب مي شود از چشم مدعيان حقوق بشر پنهان بود اما قتل خاشقجي در سفارت عربستان موجب شد صداي مدعيان حقوق بشر غربي بلند شود حال بايد منتظر ماند و ديد كه دلارهاي نفتي سعودي موفق مي شوند يا كشورهاي  مدعي حقوق بشري به پرونده هاي متعدد نقض حقوق بشري عربستان ورود پيدا مي كنند.
يك شهروند تهراني
* ان شاءالله دولت اره برقي وحشي آل سعود آخرين روزهاي عمرش را مي گذراند و به زودي شاهد اضمحلال و سقوط آن را ملت ها جشن بگيرند.
7956?0935
* بازگشايي دفتر اتحاديه اروپا در تهران اين سوال را شكل مي دهد كه پس وظيفه سفارتخانه كشورهاي اروپايي در كشورمان چيست؟!
8997?0919
* اروپا در حالي خواستار بازگشايي دفتر اتحاديه اروپا در كشورمان است كه تا به حال هيچ قدم مثبتي در انجام وعده هايش در توافق هسته اي برنداشته است و حالا با ترفندهاي مختلف سعي دارد دفتر اتحاديه اروپا را در كشورمان بازگشايي كند و به نوعي به طور مستقيم در امور داخلي كشورمان دخالت كند.
عابديني
* بيش از 2 ميليون نفر از ايران اسلامي عازم راهپيمايي اربعين حسيني(ع) شدند اين حضور پرشور و حماسي ملت شريف ايران سيلي محكمي به آن عده اي در داخل و خارج از كشور بود كه سعي داشتند حضور ميليوني مردم ايران را كمرنگ كنند.
4848?0615
* مسكن اجتماعي آن قدر مزخرف بود كه در حد همان حرف آقاي آخوندي باقي ماند و با استعفاي ايشان به طنز روز بدل شد اما مسكن مهر تعداد زيادي از مستاجران را صاحب خانه كرد و اتمام باقي مسكن مهر كمك بسياري به خانه دار شدن كارگران مي كند.
7124?0910
* رئيس جمهور و آقاي ظريف با همه خسارت هايي كه برجام بر كشور و مردم زده شجاعت قبول اشتباه را ندارند و هنوز هم از آن دفاع مي كنند و از نتايج آن سخن مي گويند؟!
1713?0915
* تصويب برجام، CFT و... كه مورد پسند غربي ها است موجب شده استقلال و عزت مجلس شوراي اسلامي زير سوال برود، مجلس اگر انقلابي باشد هيچ گاه برخلاف مصالح ملي عمل نمي كند.
بخشنده- رشت
* آيت الله مدرس در زمان خود تنها كسي بود كه در برابر زياده خواهي هاي رضاخان قلدر مقاومت مي كرد اما مجلس امروز ما آن مدرس را هم ديگر ندارد و تسليم ديكته هاي دولت شده است.
6929?021
* حذف كارت سوخت موجب قاچاق سوخت از كشور شد. تعلل در اجرايي كردن مجدد كارت سوخت براي سوختگيري خودروهاي داخلي، موجب خروج بيشتر سرمايه ملي از كشور مي شود.
5341?021
* وقتي كه آقاي جهانگيري مدعي است در طي 5 سال گذشته اختياراتي نداشته است بايد به اين سوال پاسخ دهند پس با كدام اختيار براي انتخابات رياست جمهوري كانديدا شده اند؟
5276?0919
* از باارزش ترين كاري كه آقاي آخوندي در دوره وزارت شان انجام دادند استعفاي ايشان بود زيرا در تمام موارد قبل كارنامه مردودي داشتند.
7124?0910
* دولت اگر توان حل مشكلاتي كه پديد آورده است را ندارد بايد بگذارد مردم وارد صحنه شوند تا در كنار نيروهاي انقلابي جلوي فساد، رانت و... بگيرند.
8021?0216
* شكايت هاي پي درپي دولت از كيهان نشان مي دهد كه رسالت خبري كيهان براي احقاق حقوق ملت ايران است كه با وعده هاي بر زمين مانده دولت مرتبط مي باشد و دولت براي طفره رفتن از اين مطالبات مردمي با شكايت هاي متعدد از كيهان سعي در انحراف آن دارد.
نجاتيان
* دولت چرا برنامه اي براي مهار گراني در بازار ارائه نمي كند، تا كي قرار است دولت خودش را به خواب بزند؟ اوضاع امروز كشور نتيجه عملكرد دولت است و چرا به جاي پذيرفتن اشتباهات خود مدام در حال فرافكني است؟
4724?0216
* دولت بارها تكرار كرده است كه مردم نگران تامين كالاهاي اساسي نباشند. براي چندمين بار عرض مي كنيم مردم نگران كمبود كالاي اساسي نيستند بلكه نگران رشد قيمت اجناس هستند كه بدون نظارت روندي صعودي را طي مي كند.
3152?021
* بسته هاي حمايتي دولت تحقير مردم ايران است، بهتر است دولت به وعده هايش عمل كند. اگر دولت جلوي فساد، رانت و... بگيرد ديگر نيازي به بسته حمايتي نيست زيرا پول هاي بيت المال آن وقت خرج مردم و نيازمندان مي شود نه مورد سوءاستفاده حرامخواران.
1586?021
* دستگاه هاي نظارتي به چه كاري مشغولند؟ حكم انفصال سيف در بهمن سال 96 اجرا نمي شود و پس از چند ماه كه از عزل او مي گذرد، به منصب ديگري انتخاب مي شود. چرا؟!
ابوالقاسمي
* در بعضي از سازمان ها و دستگاه هاي دولتي به بهانه انتقال تجربه بازنشستگان به نيروهاي جديد قانون ممنوعيت به كارگيري بازنشستگان زير پا گذاشته مي شود و اين قانون را دور مي زنند. درحالي كه بيشتر نيروهاي رسمي و قراردادي شاغل در دهه دوم يا سوم خدمتي خود هستند و تجربه مديريتي آنان اگر از بازنشسته ها بيشتر نباشد، كمتر نيست.
6263?0938
* مردم ايران اسلامي با بصيرتي جهادي و انقلابي سيلي سختي را به دشمنان نظام اسلامي زده اند و آخرين سيلي را در حضور باشكوه راهپيمايي اربعين، به جبهه استكبار زدند.
9715?021
* خلا قانوني در رسيدگي به تخلفات دولتي موجب شده مردم متحمل هزينه اين تخلفات شوند، كاش مجلس به جاي تصويب لوايحي كه نوعي خودتحريمي است قانوني براي جلوگيري از تخلفات دولتي تصويب كند.
3477?0922
* آقاي جهانگيري در زمان انتخابات مدعي بودند كه نماينده اصلاح طلبان هستند. مطمئنا منظور ايشان از نداشتن اختيار حتي براي تعويض منشي اش به اصلاح طلبان مربوط مي شود زيرا آقاي جهانگيري منتخب اين طيف مدعي اصلاح طلبي هستند.
3767?0919
* چرا در مراكز معاينه فني تعميرگاه مجاز خودرو وجود ندارد تا خودروهايي كه نياز به تعميرات فني براي دريافت معاينه فني هستند مجبور نباشند براي رفع عيب خودرو به تعميرگاه هاي متعدد مراجعه كنند.
4103?021
* در طي 5 سال گذشته بارها دولت مشكلات كشور را به گردن دولت نهم و دهم مي انداخت و چند ماهي است كه اين اتهام را به منتقدان دلسوز و نيروهاي انقلابي وارد آورده است! تا مادامي كه دولت نخواهد مسئوليت اشتباهاتش را بپذيرد نبايد انتظار گشايش در كارها را داشته باشيم.
يك شهروند ايراني
* شركت هاي خودروساز داخلي با اجراي طرح تعويض خودروهاي فرسوده و جايگزيني خودروهاي جديد مي توانستند از ميزان آلودگي هواي كلانشهرها تا حدودي بكاهند اما توقف فروش خودرو از سوي شركت ها سلامتي شهروندان را در روزهاي آلودگي هوا به طور جدي تهديد مي كند.
2703?021
* با اين جنايت هايي كه آل سعود عربستان با چراغ سبز آمريكا انجام مي دهد پيشنهاد مي شود اره برقي به عنوان نماد پرچم اين رژيم شناخته شود.
6678?0913
* تالارها در سراسر كشور با نرخ هاي بالاتر و غيرواقعي اقدام به دريافت پول اضافي از مردم مي كنند... دستگاه هاي نظارتي جدي تر وارد عمل شوند.
0685?0916
* آقاي روحاني رشد تورم در كشور گوياي آن است كه دولت هيچ برنامه اي براي رشد اقتصادي نداشته و نقدينگي را مهار نكرده است. اصلا دولت شما برنامه اقتصادي مشخصي براي بهبود شرايط معيشتي دارد؟
8835?021