سند 2030 خاکریز دشمن در جنگ نرم است

سند 2030 خاکریز دشمن در جنگ نرم است 13 اردیبهشت-98
اگر دشمن جنگ نرم را به پیش می برد رژیم ولایت فقیه که 40 سال جنگ سخت را مقابل مردم درهمه سطوح اعمال کرده اند.
امام جمعه شهرستان قشم سند 2030 را خاکریز دشمن در جنگ نرم با ایران اسلامی دانست و گفت: مسؤولان در هیچ نطقه از جغرافیای کشور حق اجرای کامل یا ناقص این سند را ندارند.
سند 2030 خاکریز دشمن در جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: معیشت فرهنگیان به ویژه معلمان باید به‌ گونه‌ای تامین شود که دغدغه‌ای جز آموزش نسلی در طراز انقلاب را نداشته باشند.
وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با معلمان و فرهنگیان، افزود: روند اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان سندی بومی، جامع و کارآمد باید تسریع شود.
امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: سند 2030 خاکریز آمریکا در جنگ نرم با ایران اسلامی است که اجرای آن ثمره‌ای جز تربیت سرباز و رعیت برای دشمنان اسلام ناب محمدی توسط نظام آموزشی کشور نخواهد داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: از این رو مسؤولان کشور باید هشدارهای مکرر و حکیمانه رهبر انقلاب را جدی بگیرند و بدانند که در هیچ نطقه از جغرافیای ایران و تحت هیچ شرایطی حق اجرای کامل یا ناقص این سند را ندارند.
وی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان به تبیین فضایل این ماه پرداخته، اضافه کرد: رمضان، کلاسی درسی جامع برای تربیت و پرورش انسان برای رسیدن به کمال و سعادت است.
امام جمعه شهرستان قشم، ماه رمضان را بهار قرآن و سرشار از برکت، رحمت و مغفرت الهی برشمرد و بیان کرد: سلامت جسمی و تقویت تقوا از جمله مهم‌ترین فوائد و کارایی‌های این ماه بشمار می‌رود.
حجت‌الاسلام والمسلمین تارم در خطبه آغازین نمازجمعه مبحث عهدنامه مالک اشتر را پی گرفت و با تبیین جایگاه و نقش نیروهای نظامی و انتظامی در کشور، افزود: دولت و مجلس باید در نظر داشته باشند که کاستن از بودجه نظامی کشور در حقیقت کاهش اقتدار، نظم و اعتبار میهن است.
وی با ناکافی خواندن اقدامات مجلس در راستای ارتقای بودجه نظامی و انتظامی، گفت: این اقدامات نیازمند تقویت است و در کنار آن باید توجه به قضات نیز افزون شود.