بسیاری از مسؤولان طعم فقر را نچشیدند

بسیاری از مسؤولان طعم فقر را نچشیدند  13 اردیبهشت-98
نه بسیاری که همگی شان با وجود اینکه جزو خانواده های فقیر ومحروم قبل ازانقلاب  اند ولی به دلیل اینکه پس از انقلاب صاحب پست و مقام و ثروت های نجومی باذآورده شده اند موجب شده تابا فقر و فقرا بیگانه شوند.
امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه راه حل بسیاری از مشکلات کشور ارج نهادن به کارگر است، گفت: اگر مسؤولان معنی فقر را می‌فهمیدند بیشتر تلاش می‌کردند.
بسیاری از مسؤولان طعم فقر را نچشیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام سید محمود موسوی آملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخ‌رود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار فرهنگیان، اظهار کرد: رهبری معلمان را هویت‌ساز فرهنگی قلمداد کردند و فرمودند دلیل تأکید بر اجرایی شدن سند 2030 آن است که آموزش و پرورش مناسبات فکری شاگردان را جوری تنظیم کند که اساس زندگی شان تفکر غربی باشد.
وی افزود: این یعنی شما سرباز درست کنید برای انگلیس و آمریکا که آدم کش تربیت می‌کنند و آدم می‌کشند، بنابراین ابلاغ سند تحول آموزش و پرورش کافی نیست بلکه باید اجرایی شود.
موسوی آملی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشند، خاطرنشان کرد: سیاسی بازی‌ها و سیاسی کاری‌ها را کنار بگذارید و برای خاطر خدا، رضای خدا حرف بزنید نه برای جلب توجه مردم، خودمان را فریب ندهیم؛ بفهمیم چه کار می‌کنیم، بفهمیم چه می‌گوییم و چه حرکتی می‌کنیم.
 این مسؤول یادآور شد:همه باید به وظایف خود عمل کنند تا بتوانیم بی عدالتی‌ها را کنار بگذاریم، اختلاف سلیقه اشکالی ندارد اما نباید زیاده‌روی کرد.
امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به تحرکات دشمن در اشکال گوناگون، بیان کرد: آرایش دشمن طبق فرمایش حضرت آقا، آرایش جنگی است، در میدان‌های سیاسی و اقتصادی، ملت و مسؤولان با وحدت کلمه خود را آماده کنند و وارد میدان شوند.
وی تصریح کرد: آنهایی که در داخل کشور موج احتمال مذاکره بین ایران و آمریکا را راه انداخته‌اند از روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات تا ساز جدید غربگرایان بدانند ملت غیور ایران در مقابل این تحریم‌ها 40 سال مقاومت کردند و این تحریم‌ها تازگی ندارد و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور وقت آمریکا دستکش چرمی را برداشته و با دست‌های چدنی وارد مبارزه با نظام مقدس اسلامی شده است.
موسوی آملی خطاب به مسؤولان بیان کرد: مسؤولان باید در این برهه حساس، بگو و مگوهای سیاسی را کنار بگذارند چرا که مردم نیازمند کار و تلاش مسؤولان هستند و مسؤولان باید جلوی روحیه حیوانی و موش گونه برخی افراد در جامعه اسلامی که بدنبال احتکار کالاهای مورد نیاز مردم هستند را بگیرند.
خطیب جمعه سرخ رود با بیان اینکه راه حل بسیاری از مشکلات کشور ارج نهادن به کارگر است،تاکید کرد: اگر مسؤولان معنی فقر را می‌فهمیدند بیشتر تلاش می‌کردند.
وی در پایان گفت: با مردم صادق باشید و از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رونق تولید قدم بردارید و دست محتکرین و دلالان را قطع کنید تا این ملت ستون فقراتشان نشکند.