آرایش جنگی گرفتن ملزومات و شرایط خاص دارد

آرایش جنگی گرفتن ملزومات و شرایط خاص دارد 13 اردیبهشت-98
رژیم ولایت فقیه پیرامون آرایش جنگی فراتر از شعار نمی رود چون چیزی برای دفاع مقابل دشمن ندارد . برای اینکه گذشته ازعدم تجهیزات مدرن  تسلیحات نظامی مردم ایران هم  نه درکنار کهمقابل خودش دارد.
امام جمعه پارسیان با اشاره به بیانات رهبری درخصوص آرایش جنگی دشمن در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فضای مجازی و تاکید بر آرایش جنگی مردم و مسؤولان در مقابل دشمن، گفت: آرایش جنگی گرفتن ملزومات و شرایط خاص دارد.

آرایش جنگی گرفتن ملزومات و شرایط خاص دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، حجت‌الاسلام هادی میرزایی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان با اشاره به شروع ماه رمضان ماه بندگی و معنویت اظهار داشت: شایسته است عموم جامعه اسلامی با برنامه‌ریزی و اختصاص ساعاتی از شبانه‌روز، هر چه بهتر و بیشتر از این ماه استفاده کنند.
وی با اشاره به دیدار معلمان کشور با مقام معظم رهبری و اشاره معظم له به آرایش جنگی دشمن در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فضای مجازی و تاکید بر آرایش جنگی مردم و مسؤولان در مقابل دشمن، افزود: آرایش جنگی گرفتن ملزومات و شرایط خاص دارد.
امام جمعه پارسیان ادامه داد: نخستین گام، شناخت نحوه عمل و هدف دشمن در این جنگ همه جانبه است و بدون اطلاعات روشن و درست از میدان جنگ مقابله پر هزینه و کم بازده خواهد بود.
حجت‌الاسلام میرزایی در تشریح اهداف دشمن گفت: هدف نهایی دشمن، به ستوه در آوردن مردم ایران با فشارهای اقتصادی است و در کنار فشار اقتصادی، بمباران تبلیغاتی و رسانه‌ای فعال است.
وی، تحریم‌های اقتصادی را ابزار سخت و عملیات رسانه‌ای را ابزار نرم دشمن خواند.
خطیب جمعه پارسیان با تاکید بر اینکه بارزترین سلاح نرم دشمن، فضای مجازی است، گفت: کسانی که به جنگ افزار بودن شبکه‌های اجتماعی تردید دارند یا خود را به خواب زدند و اهداف دیگری در سر دارند و یا کم اطلاع هستند.
میرزایی یادآور شد: حدود پنجاه میلیون ایرانی از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند در حالی که بسیاری نمی‌دانند درست در وسط میدان جنگ واقعی هستند.
امام جمعه پارسیان تذکر داد: اگر با قواعد میدان جنگ فضای مجازی آشنا نباشیم تبدیل به سرباز دشمن می‌شویم لذا سزاوار است تمام امکانات کشور برای آشنا کردن مردم و مسؤولان با این میدان بسیج شوند.
وی، سیل اخیر را نشان از آن دانست که جامعه آماده و مستعد به میدان آمادن است البته آن جایی که رسالت خود را تشخیص دهد به سرعت و با همه وجود پای کار می‌آید.
میرزایی از ابراز نگرانی مجدد مقام معظم رهبری در رابطه با سند خفت بار ۲۰۳۰ که مغایرت آشکار با مبانی فرهنگی و اسلامی دارد اشاره کرد و گفت: تفکری وجود دارد که تصور می‌کند مقاومت در برابر رویکردهای جهانی هر چند ظالمانه باشد موجب پدید آمدن مشکلات می‌شود و مدعی هستند چاره‌ای جز همراهی با ساخت فعلی نظام بین‌المللی نداریم و لو سلطه‌آمیز باشد
امام جمعه پارسیان گفت: تا این تفکر قدرت سیاسی را در اختیار داشته باشد همواره باید منتظر پیشامدهایی نظیر ۲۰۳۰ را داشت.
وی به مناسبت ۱۸  اردیبهشت ماه سالروز خروج آمریکا از برجام  و درس‌های پنج‌گانه آن گفت: آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند و نتیجه انعطاف در مقابل دشمن زیاده‌خواهی آنها و تضعیف توانمندی‌های درون است.
میرزایی با عنایت به برگزاری جشن گلریزان در هفته اول ماه مبارک رمضان گفت: تاثیرات مخرب زندان نه تنها بر زندانی و خانواده وی است بلکه به کل جامعه تسری پیدا می‌کند.
امام جمعه پارسیان از مردم و مسؤولان جهت تجدید فرهنگ کمک به همنوع و احیاء فرهنگ نوع‌دوستی در این برنامه که به همت ریاست دادگستری شهرستان برگزار می‌شود شرکت کنند.
وی ضمن تشکر از همه مردم، جوانان، مسؤولان به خصوص نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج، اعضای ستاد، روحانیت انقلابی در برگزاری منظم نماز جمعه به‌عنوان مهم‌ترین قرارگاه فرهنگی شهرستان گفت: این آخرین خطبه نماز جمعه بنده در این شهرستان است و از همه مردم حلالیت می‌طلبم و همگان را به همکاری با امام جمعه جدید دعوت می‌کنم.