امام جمعه موقت آبدان: معلمان ترویج‌دهنده معارف دینی باشند

امام جمعه موقت آبدان: معلمان ترویج‌دهنده معارف دینی باشند 13 اردیبهشت-98
مگر معلمان طلبه های  غیرمولد حوزه علمیه اند که باید مروج معارف دینی باشند؟
امام جمعه موقت آبدان گفت : مفاهیم و معارف اسلامی باید توسط معلمان ترویج داده شود.
امام جمعه موقت آبدان: معلمان ترویج‌دهنده معارف دینی باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر ،حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آبدان با تبریک روز معلم  و تأکید بر لزوم سامان بخشیدن به وضعیت معیشتی معلمان اظهار داشت :محیط دانش‌آموزی باید با نشاط باشد و برخی بد فهمیدند و فکر می‌کنند باید با بزن و بکوب همراه باشد در حالی که نشاط یعنی با ورزش و برنامه‌های جذاب، جوان سرزنده باشد.
امام جمعه موقت شهر آبدان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت :از امام رضا (ع) روایت شده که در هفته آخر ماه شعبان در تدارک آنچه از شعبان باشید که از دست شما رفته است و باید قدر بدانید و مراقب نفس خود باشیم و تقوا پیشه کنیم .
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی با رهبر معظم انقلاب افزود: نیروی انتظامی یکی روی اقتدار دارد و یکی روی رحمت و این‌ها مکمل هم هستند و الحمدالله نیروی انتظامی در سیل اخیر خوش درخشید و انسان‌های خیلی خوب در نیروی انتظامی کم نیستند.
پهلوزاده  با تبریک هفته معلم ادامه داد: اهمیت جایگاه معلم به این خاطر است که برای یک کشور و تمدن مهمترین سرمایه ،سرمایه انسانی است. اگر پول داشته باشید اما نیروی انسانی نداشته باشید به جایی نمی رسید .