افزایش لجام گسیخته کالاها در بازار نشان از عدم مدیریت در بازار است

افزایش لجام گسیخته کالاها در بازار نشان از عدم مدیریت در بازار است13 اردیبهشت – 98
مگر بازار جدا از دولت ودولت هم جدا از رژیم ولایت فقیه است؟ بنابراین آشفتگی  عدم مدیریت از بازار ناشی از عدم مدیریت 40 ساله حکومتی است .
امام جمعه موقت خلخال گفت: افزایش لجام گسیخته کالاها در بازار نشان از عدم مدیریت در بازار است.
افزایش لجام گسیخته کالاها در بازار نشان از عدم مدیریت در بازار است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام محمد ظاهر قارداشپور در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان خلخال اظهار کرد: افزایش لجام گسیخته کالاها در بازار نشان از عدم مدیریت در بازار است.
وی افزود: مسؤولان امر بدانند بعضی از خانواده‌ها در جامعه از تامین کمترین نیازهای اساسی خود محروم هستند و این افزایش قیمت روزانه را چه کسی جواب‌گو است، بازار امروز جامعه اسلامی زیبنده اسلام و مسؤولان نیست.
امام جمعه موقت خلخال با اشاره به نزدیک شدن به ماه مهمانی خدا گفت: ماه رمضان، ماه قرآن و بهار قرآن است و شرفی بالاتر از تقوا در این ماه نیست، کسبه و بازاریان و مومنان در این ماه بزرگ حال نیازمندان و مردم را  مراعات نمایند.
قارداشپور با اشاره به وضعیت نامناسب جاده خلخال به اسالم و اینکه شش ماه از سال جاده پونل، یکی از راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال مسدود است گفت: در حال حاضر اگر مسؤولان گذری از جاده خلخال به اسالم در حوزه گیلان داشته باشند خواهند دید که این جاده تنها نیازمند آسفالت نیست بلکه آنقدر تخریب شده که نیازمند شن‌ریزی است.
وی بیان داشت: جاده خلخال به اسالم در حوزه گیلان اکنون خط کشی مناسب، ایمن‌سازی مناسب و روشنایی مناسب ندارد که باید مسؤولان امر به این مساله اساسی توجه جدی داشته باشند.
امام جمعه موقت خلخال  با اشاره به هفته معلم و پاسداشت معلم شهید مرتضی مطهری (ره) اظهار داشت: این هفته فرصتی مناسبت است تا از زحمات معلم تجلیل شود و معلمان بدانند که شغل آنان کم اهمیت و کوچک نیست چرا که این شغل به تعبیر ارزشمند امام خمینی (ره) شغل انبیا بوده وانبیاء جز هدایت وخوشبختی جامعه نخواسته‌اند.
قارداشپور با اشاره به شعار سال و تحلیل بعضی از مسؤولان از این شعار گفت: شعار سال فقط نباید در نصب بنرهای دراز و طویل در میادین شهرها باشد بلکه باید فصل الخطاب مسؤولان بوده تا عملیاتی شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از خطبه‌های نماز جمعه، حجت الاسلام جعفر توحیدی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال  با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و دومین روز این هفته که به‌نام «شهید مطهری (ره)، ارتقاء بینش سیاسی آحاد مردم» نامگذاری شده به گام دوم انقلاب و بیانات رهبر در تلاش جوانان برای مفید واقع شدن در خودسازی، جامعه‌ پردازی و تمدن‌سازی اشاره کرد.
وی افزود: امروز اگر معلمان ما  الگویشان شهید مطهری باشد باید به این فرمایش رهبر توجه داشته باشند که بیت‌المال جمهوری اسلامی ایران نباید صرف تربیت سرباز برای کشورهای غربی شود و سند 2030 سندی برای تربیت سرباز برای غربی‌ها است.