ضعف دولت در سامان‌دهی فضای مجازی

ضعف دولت در سامان‌دهی فضای مجازی13 اردیبهشت – 98
قیافه این آخوند هوار می زند از ترس دچارشدن به  سرنوشت آخوند همدانی  در دفاع ازخودش به دولت انتقاد کرده که درمورد سازماندهی فضای مجازی ضعف داشته است.
امام جمعه فرخشهر گفت: دشمن نرم‌افزارهایی را ارائه می‌کند و هرگاه تشخیص داد آن‌ها را از تلفن همراه مردم پاک می‌کند و دولت هم نظاره‌گر این اتفاق است و این احتمال وجود دارد که خودش هم تمایل به این اتفاقات دارد.
ضعف دولت در سامان‌دهی فضای مجازی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فرخشهر با انتقاد از گرانی‌های افسارگسیخته، گفت: عامل بسیاری از گرانی‌ها و نا به سامانی‌های بازار، فضای مجازی است.
امام جمعه فرخشهر در این خصوص توضیح داد: برای مثال یک شخص با شایعه‌پراکنی در فضای مجازی قیمت یک نوع خودرو را بر حسب منفعت شخصی خود تا ده‌ها میلیون تومان افزایش می‌دهد و این موضوع را به راحتی به فضای بازار می‌کشاند و در عمل همین اتفاق می‌افتد.
وی با اشاره به اثرگذاری سوء فضای مجازی بر اقتصاد و موضوعات معیشتی مردم، ادامه داد: دولت باید پاسخگو باشد که چرا در خصوص مدیریت فضای مجازی اقدامی انجام نمی‌دهد و این درحالی است که بیشتر فضای مجازی در اختیار دشمن است و برخی از مسلمانان در این خصوص تحت سیطره دشمن قرار گرفته‌اند.
احمدی اضافه کرد: دشمن بر حسب منافع شخصی خود نرم‌افزارها را ارائه می‌کند و هرگاه تشخیص داد آن‌ها را از تلفن همراه مردم پاک می‌کند و دولت هم نظاره‌گر این اتفاق است و این احتمال وجود دارد که دولت خودش هم تمایل به این اتفاقات دارد.
خطیب نماز جمعه فرخشهر با انتقاد از ضعف اقدام وزارتخانه‌های مختلف در برخورد با گرانی، یادآور شد: عامل بسیاری از مشکلات و گرانی‌ها خود وزارت‌خانه‌های دولتی هستند و مثال آن وزارت صمت در بحث صنعت خودروسازی است.
احمدی با اشاره به احتمال سهمیه‌بندی بنزین توضیح داد: همین افراد در سال‌های اخیر با چه شور و حالی کارت‌های سوخت را حذف کردند و امروز با حالتی متفاوت، صحبت از بازگشت کارت‌های سوخت بکنند و نتیجه این اشتباه امروز هزاران و میلیون‌ها تومان خسارت روزانه به اقتصاد کشور است
وی با اشاره به اهمیت مقاومت در برابر استعمارگران تشریح کرد: اخیرا خود امریکایی‌ها اعتراف کرده‌اند که ضعف دستگاه دیپلماسی ایران، ترامپ را گستاخ کرده است و این یعنی اگر ما مقاومت کنیم آن‌ها عقب‌نشینی خواهند کرد.
مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند که جهالت است اگر کسی گمان کند امریکا یک قدم به نفع مردم ایران بر‌می دارد ولی امروز خیلی‌ها گرفتار این جهالت شده‌اند و از جهالت خود با توجیهات متفاوت دفاع می‌کنند.